AndroidHealthClinic

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

Er zijn een paar wanna-be Casanovas bij ons in de gym. Elke keer als er meisjes trainen gaan ze die meisjes lastigvallen, aandacht trekken, irritant doen. Meestal worden ze genegeerd, maar soms heb je van die grappige gevallen dan halve gym meelacht :P
- meisje loopt langs....strakke legging aan.......dus zo een mocro zegt tegen haar iets van "Hey lekkerding..." Zij draait om en je hoort "Rot toch op! K*t marokkaan!" Die mocro stond daar met mond open...van WTF gebeurt!!??? Al zijn matties lachen, ik schiet en lach en laat bijna mijn gewichten vallen. Heb hem daarna niet meer gezien in ons gym :P
- 2 mooie meisjes (pools of bulgaars) strakke yoga pants aan. Gaan ze in squat rack beetje squatten, opeens 2 wanna-be gangsters lopen naar hun toe.....eentje van hun zegt "Hey........ik......." verder zei ie niks, want die meisjes hebben hun stang gerackt, handdoek opgepakt en weggelopen! Ik dacht bij mezelf ->>> BUUUUURNNN!!! :D

Moet altijd lachen om zulke gevallen in de gym....so much fail!! :p

Er zijn een paar wanna-be Casanovas bij ons in de gym. Elke keer als er meisjes trainen gaan ze die meisjes lastigvallen, aandacht trekken, irritant doen. Meestal worden ze genegeerd, maar soms heb je van die grappige gevallen dan halve gym meelacht :P
- meisje loopt langs....strakke legging aan.......dus zo een mocro zegt tegen haar iets van "Hey lekkerding..." Zij draait om en je hoort "Rot toch op! K*t marokkaan!" Die mocro stond daar met mond open...van WTF gebeurt!!??? Al zijn matties lachen, ik schiet en lach en laat bijna mijn gewichten vallen. Heb hem daarna niet meer gezien in ons gym :P
- 2 mooie meisjes (pools of bulgaars) strakke yoga pants aan. Gaan ze in squat rack beetje squatten, opeens 2 wanna-be gangsters lopen naar hun toe.....eentje van hun zegt "Hey........ik......." verder zei ie niks, want die meisjes hebben hun stang gerackt, handdoek opgepakt en weggelopen! Ik dacht bij mezelf ->>> BUUUUURNNN!!! :D

Damn dem gym fails! :p

Ik aan het leg pressen, zo'n dude: "Wat train je daarmee? Je knieën?" :roflol:

Want je knie is een spier enzo

- Druk aan het legpressen
- Meid komt erbij staan, even kort een praatje na de set.
- Zij: "Hoeveel heb je er nu ongeveer aan te zitten?"
- Ik: "Rond de 200 kg"
- Zij: "Dat kan zeker alleen als je eiwitshakes gebruikt"

U-WOT-M8.jpg

Geweldig hoe sommige mensen eiwitshakes als wondermiddel blijven zien :D

- Druk aan het legpressen
- Meid komt erbij staan, even kort een praatje na de set.
- Zij: "Hoeveel heb je er nu ongeveer aan te zitten?"
- Ik: "Rond de 200 kg"
- Zij: "Dat kan zeker alleen als je eiwitshakes gebruikt"

http://i0.kym-cdn.com/entries/icons/original/000/010/334/U-WOT-M8.jpg

Geweldig hoe sommige mensen eiwitshakes als wondermiddel blijven zien :D

1. Die meid heeft wel lef om dat te vragen.
2. In wat voor circus "gym" zit jij haha.

---------- Post added 22 May 2013 at 20:28 ----------

Ze vragen er zelf om. Alleen die mocro had niet met lekker ding moeten beginnen ;p

Haha valt mee, was een bekende van me dus je kunt haar weinig kwalijk nemen ;) Hoe bedoel je circus gym?

Gym, zoals bijv fit for free - op drukke (SPITS) momenten waar volop broscience heerst, slechte technieken worden gehanteerd en mensen allerlei flauwekul lullen.

Nu ik een tijdje in een nieuwe gym train zijn er toch wel wat dingen waar ik me niet bij in kon houden.

1. 2 gasten die hun nek trainen door een handdoek om de dumbbell vast te binden en vervolgens de handdoek in hun mond te stoppen. Door een opgaande en neergaande beweging trainen ze hun nek..heel creatief!
2. Paar mocro's die nog niet eens 60kg zijn die lopen alsof ze Arnold Schwarznegger zijn. Ze moeten ook altijd pose en stoer kijken in de spiegel. Helaas verdwijnen hun in mijn rug als ik voor ze ga pose.

Die 2e doe ik meer uit irritatie tbh

Gym, zoals bijv fit for free - op drukke (SPITS) momenten waar volop broscience heerst, slechte technieken worden gehanteerd en mensen allerlei flauwekul lullen.

Haha op die manier :D Nee valt mee, er lopen wel van zulke mensen bij ons rond maar ook nog een groep jongens die hard trainen, gelukkig geen fit 4 free toestanden.

Nu ik een tijdje in een nieuwe gym train zijn er toch wel wat dingen waar ik me niet bij in kon houden.

1. 2 gasten die hun nek trainen door een handdoek om de dumbbell vast te binden en vervolgens de handdoek in hun mond te stoppen. Door een opgaande en neergaande beweging trainen ze hun nek..heel creatief!
2. Paar mocro's die nog niet eens 60kg zijn die lopen alsof ze Arnold Schwarznegger zijn. Ze moeten ook altijd pose en stoer kijken in de spiegel. Helaas verdwijnen hun in mijn rug als ik voor ze ga pose.

geweldig, die 1e kan gewoon niet serieus zijn of het zijn de grootste r**ards ooit hahaha

Mensen met een dikke bierbuik die op de fiets gaan zitten met zo'n belly attack band om en dan niet meer dan 5km/u fietsen.

En dan met elkaar discussiëren over welke salade het lekkers is op welk toastje...

Mensen die trainen, een sportschool is bedoelt om sociale contacten op te doen.

Terug
Naar boven