Fitness Seller

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

Mensen die puffen en kreunen + Alfamannetjes....

Pijn leidt je in stilte en in de spiegel kijken terwijl je stoer doet doe je maar thuis...

Dus jij haat mensen die hard trainen, alpha zijn en flexen?

Maw, jij traint.uhm staat bedoel ik, met je rug naar de spiegel toe de beta uit te hangen??!!

Laatst bewerkt:

Pijn leidt je in stilte en in de spiegel kijken terwijl je stoer doet doe je maar thuis...

Ik heb een homegym en als ik kreun of schreeuw om mijn laatste reps er uit te persen, dan is dat om mezelf op te fokken.
Natuurlijk deed ik dat nooit toen ik in een gym trainde.

Ik heb een homegym en als ik kreun of schreeuw om mijn laatste reps er uit te persen, dan is dat om mezelf op te fokken.
Natuurlijk deed ik dat nooit toen ik in een gym trainde.

Ik kreun of maak geluid als ik het zwaar heb, helpt me op één of andere manier bij het heffen.
Als er mensen in de gym zijn die zich hieraan irriteren, dan adviseer ik oordopjes.. lol

---------- Post toegevoegd 13 June 2013 om 19:07 ----------

is wel alleen bij deadliten en squatten

Ik kreun of maak geluid als ik het zwaar heb, helpt me op één of andere manier bij het heffen.
Als er mensen in de gym zijn die zich hieraan irriteren, dan adviseer ik oordopjes.. lol

---------- Post toegevoegd 13 June 2013 om 19:07 ----------

is wel alleen bij deadliten en squatten

Ik vind dat als het niet te luid is, dan moet dat kunnen. Hoort toch voor een deel bij de sport. Zoals boksers bij het stoten op de zak ook een kreun laten horen.

Ja dat hoort gewoon bij de sport, al erger ik me wel aan de mannetjes die bij een setje van 10 benchen al bij de eerste rep zitten te schreeuwen

Puffen nogwel hahahhahaha.
En waar anders moet je kijken, dan naar de spiegel, als die toevallig voor je hangt? Lekker voor je rug en nek als je naar de grond gaat staren tijdens bepaalde oefeningen

Dat ding hangt er met een doel. Iets met uitvoering

Bij het opwarmen begint het lightweight yeah buddy al :D

Vandaag bij ons ging iemand rare adviezen geven over voeding, hij kwam er echt niet uit zijn woorden! Nou ja...ik zei niks.
Toen wou die aan mij advies geven over een oefening, ik wou bijna zeggen "Plz come back when u look like u actually lift!" Maar heb mijn hoofd geschud en doorgegaan met mijn manier van uitvoeren, had zooooo geen zin in discussie.

Ik dacht dat curling in the squat rack erg was, zag vandaag iemand curls in de smith doen....:roflol::roflol::roflol:

drag curls to get the (semi)girls..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Soms zit ik echt te denken om toch maar mijn telefoon mee te nemen de zaal in, zou mooie plaatjes opleveren. Ik zag vandaag weer een spotter biceps trainen terwijl zijn partner lag te benchpressen. En dan ook echt vanaf 2e rep al met 70kg. Partner:''Ja tot de 6, *Thomas de stoomlocomotief*, en uiteraard halve ROM.

Ik heb een home gym maar ga nu 1 a 2 keer per week naar de lokale gym om mijn revalidatie van de knie te bevorderen.

Mijn god, ik was vergeten hoe weinig mensen ECHT trainen in de club. IK zie veel gepraat, gelach, rust tussen sets. EN veel mensen die zichzelf bewonderen in de spiegel. Wat ben ik blij met mijn home gym.

Ik heb een home gym maar ga nu 1 a 2 keer per week naar de lokale gym om mijn revalidatie van de knie te bevorderen.

Mijn god, ik was vergeten hoe weinig mensen ECHT trainen in de club. IK zie veel gepraat, gelach, rust tussen sets. EN veel mensen die zichzelf bewonderen in de spiegel. Wat ben ik blij met mijn home gym.

Home gym for the win.

Inderdaad heel blij hier zelf ook een homegym te hebben. Zit even een maandje of 3 bij een sportschool vanwege de hitte in de homegym. God, gym-eigenaar komt al zeiken als mijn handdoekje per ongeluk van het bankdruk bankje afvalt. :mad:

Wanneer ik in de gym train is er niemand want heb de sleutel van de gym dus train buiten openings tijden maar soms loop ik uit of moet ik werken en waar ik altijd om moet lachen zijn ecto's die dan in een tanktop lopen om hun gare tribal tattoo op hun bovenarm te showen en dan nog breed proberen te lopen ook.

HIER geniet ik al jaren van :)

ectos die stoer meer gaan liften als ik met warm-up setjes bezig ben

Groepje ecto marokkanen die bij elke rep staan te kreunen en te steunen (cross-over). Kwam aanlopen en zag beide kanten 5kg. Dan moet ik toch wel lichtjes gniffelen, zielige mensen.

Er was eentje in de gym vandaag. Ik doe rustig mijn cable crossovers, daarna rear delt crossovers. Zie ik al 15min iemand staan en wachten...ik dacht WTF!! Nou ja, ik ga lekker door met trainen, hij vraagt niks aan mij dus blijkbaar moet ie hier niet wezen.
Dus ik bezig met laatste set, komt andere jongen en vraag of ie mee mag doen.....ik zeg: ja, ik ben toch al klaar. Dus ik loop weg en hij begint met crossovers, die jongen staat er nog steeds bij :/
Dus in totaal ongeveer half uur later zegt die jongen: moet je nog veel? Die andere zegt: jij mag crossovers meedoen hoor! Waarop die eerste antwoordt: nee, ik wil bicep curls doen!
Ik dacht zo van: WTF! wacht je nou half uur om bicep curls te doen met cable? ??? Terwijl er dumbbells en barbells vrij liggen 20 meter verderop!!!

Het zou me trouwens niet verbazen als het zelfde gastje was die ging curls doen in de smith eerder die dag :p

Terug
Naar boven