Fitness Seller

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

Nu ik een tijdje in een nieuwe gym train zijn er toch wel wat dingen waar ik me niet bij in kon houden.

1. 2 gasten die hun nek trainen door een handdoek om de dumbbell vast te binden en vervolgens de handdoek in hun mond te stoppen. Door een opgaande en neergaande beweging trainen ze hun nek..heel creatief!
2. Paar mocro's die nog niet eens 60kg zijn die lopen alsof ze Arnold Schwarznegger zijn. Ze moeten ook altijd pose en stoer kijken in de spiegel. Helaas verdwijnen zij in mijn rug als ik voor ze ga pose.

Die 2e doe ik meer uit irritatie tbh

fixed.

gisteren morgen gebeurd:
ik lig op een matje wat oefeningen te doen. tegenover me staat een groepje jongens beetje te flauwekullen. maar goed, ze zijn aanwezig in de sportschool, dat is wat telt.
op een gegeven moment komt een van die jongens mijn richting op en blijft staan. leunt tegen kozijn aan en zegt niks. raar, maar oke. ik ga door met mn ding.
ietsje later neem ik even rust. jongen begint te praten "hee, alles goed?" en op dat moment schiet hij met zn arm van het kozijn af en komt op het roeiapparaat terecht.
dus ik zeg: "haha ja met mij wel, hoe is het met jou?"
vrienden lachen, ik lachen, jongen heeft blauwe plek

- Gast is aan het DB shoulder pressen met teveel gewicht.
- Ziet er even rood uit als een tomaat.
- Laat de luidste scheet ooit.
- DB's vallen op de grond terwijl hij angstig rond kijkt.
- De goorste geur ooit begint vrij te komen na een paar seconden.
- Gast wordt nog roder en begint te stotteren om zich te excuseren.
- Iedereen hartelijk aan het lachen.

• Like
Waarderingen: FTIO
- Gast is aan het DB shoulder pressen met teveel gewicht.
- Ziet er even rood uit als een tomaat.
- Laat de luidste scheet ooit.
- DB's vallen op de grond terwijl hij angstig rond kijkt.
- De goorste geur ooit begint vrij te komen na een paar seconden.
- Gast wordt nog roder en begint te stotteren om zich te excuseren.
- Iedereen hartelijk aan het lachen.

Hahahaha dat heb ik ook eens gehad, toen ik op een incline bankje lag met hele zware dumbbells (ik dacht 60's). Er verschoof iets waardoor de boel ineens heel link werd (weet niet meer precies hoe of waarheen eigenlijk) en van de schrik kon ik mijn absolute zaal-verlater niet meer binnenhouden. Dus ik luchthoorn er op los, halve zaak op de grond van het lachen, maar ondertussen had ik dus -al wiebelend- bijna een paar zware dumbbells op mn smoel. Gelukkig was er 1 ****ing held die me even snel kwam helpen en meteen daarna maakte dat ie weer uit mn buurt kwam.

Thats real gym-brah love mang. :heart:

Hahahaha dat heb ik ook eens gehad, toen ik op een incline bankje lag met hele zware dumbbells (ik dacht 60's). Er verschoof iets waardoor de boel ineens heel link werd (weet niet meer precies hoe of waarheen eigenlijk) en van de schrik kon ik mijn absolute zaal-verlater niet meer binnenhouden. Dus ik luchthoorn er op los, halve zaak op de grond van het lachen, maar ondertussen had ik dus -al wiebelend- bijna een paar zware dumbbells op mn smoel. Gelukkig was er 1 ****ing held die me even snel kwam helpen en meteen daarna maakte dat ie weer uit mn buurt kwam.

Thats real gym-brah love mang. :heart:
:roflol: Shit happens he. Ik heb het al vaak gehad met crunches... (gelukkig enkel thuis, nu let ik er echt wel op)

Je weet wat ze zeggen: no gas, no mass...

Zag vandaag iemand op een matje dying fish hyperextensions doen
en op een bounce bal 3cm rom powercrunches (met heftige bounce natuurlijk) maal 300 reps of zo :o

gisteren morgen gebeurd:
ik lig op een matje wat oefeningen te doen. tegenover me staat een groepje jongens beetje te flauwekullen. maar goed, ze zijn aanwezig in de sportschool, dat is wat telt.
op een gegeven moment komt een van die jongens mijn richting op en blijft staan. leunt tegen kozijn aan en zegt niks. raar, maar oke. ik ga door met mn ding.
ietsje later neem ik even rust. jongen begint te praten "hee, alles goed?" en op dat moment schiet hij met zn arm van het kozijn af en komt op het roeiapparaat terecht.
dus ik zeg: "haha ja met mij wel, hoe is het met jou?"
vrienden lachen, ik lachen, jongen heeft blauwe plek

Hey, alles goed? :eyebrow:

Bij ons is er een latinokerel (ik gok zo'n 20 jaar), die eerst ff gaat opwarmen voor de spiegel met een paar boksmoves en salsamoves, daarnaa ff met de chicks lekker stoer gaat flirten (de dingen die er gezegd worden :o), een oefening of twee doet, een shakeje drinkt en de gym weer verlaat.:rolleyes:

Het blijft telkens weer geweldig documentairemateriaal.:D

Vandaag iemand the mother of all compounds zien doen. Het was een bent-over goodmorning shrug curl. Stimulating all kindz of muscles.

mafketels die gaan trainen in jeans

Om iedereen die naast me staat en zich staat te bewonderen in de spiegel (zie de verschillen haha).

Mensen die puffen en kreunen + Alfamannetjes....

Pijn leidt je in stilte en in de spiegel kijken terwijl je stoer doet doe je maar thuis...

Ik vind het altijd hilarisch, brede schouders, stevige armen, top abs en de beentjes van Tante Sidonia.

owww, ja...en scheten :))

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.837
Vandaag 2 ectos in hun voetbalshirtje die in de kleedkamer 'stiekem' elk een schepje met wit poeder (lol?) in hun waterbeker deden :roflol:

Zag vandaag iemand op een matje dying fish hyperextensions doen
en op een bounce bal 3cm rom powercrunches (met heftige bounce natuurlijk) maal 300 reps of zo :o

1 Gast die bij ons rondloopt doet die ook, ziet er idd behoorlijk lachwekkend uit.

Vandaag 2 ectos in hun voetbalshirtje die in de kleedkamer 'stiekem' elk een schepje met wit poeder (lol?) in hun waterbeker deden :roflol:

Ketamine?
Bluuuuuuf

Dextrose was dat

Of creatine.

Terug
Naar boven