XXL Nutrition

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

Groepje ecto marokkanen die bij elke rep staan te kreunen en te steunen (cross-over). Kwam aanlopen en zag beide kanten 5kg. Dan moet ik toch wel lichtjes gniffelen, zielige mensen.

De form is ook waardeloos, bij ons in de sport school waren ook een paar bezig, alleen was zoveel gewicht dat full body oefening werd.

Paar dagen later was er 1 aan het klagen over zijn schouders,

Ik heb een homegym en als ik kreun of schreeuw om mijn laatste reps er uit te persen, dan is dat om mezelf op te fokken.
Natuurlijk deed ik dat nooit toen ik in een gym trainde.

Ik kreun of maak geluid als ik het zwaar heb, helpt me op één of andere manier bij het heffen.
Als er mensen in de gym zijn die zich hieraan irriteren, dan adviseer ik oordopjes.. lol

---------- Post toegevoegd 13 June 2013 om 19:07 ----------

is wel alleen bij deadliten en squatten

Super irritant als mensen gewoon ronduit aan het schreeuwen zijn. Bij ons loopt ook zo'n randdebiel. Heeft een postuur als een ringslangetje die een paard heeft opgegeten, maar dat terzijde. Elke keer als we een stootzaktraining doen en hij erbij is, vindt deze knul het nodig om echt KEI-KEIHARD te gaan schreeuwen bij elke stoot. Echt zo'n overdreven kiai. Slaat echt he-le-maal nergens op en de ruimte is al niet zo groot, dus gewoon echt pijnlijk voor de oren als je naast hem staat. Ik heb al een paar keer duidelijk hoorbaar "Doe eens normaal man" geroepen maar hij lijkt er doof voor. Volgende keer krijgt ie een peut op zn oog.

Super irritant als mensen gewoon ronduit aan het schreeuwen zijn. Bij ons loopt ook zo'n randdebiel. Heeft een postuur als een ringslangetje die een paard heeft opgegeten, maar dat terzijde. Elke keer als we een stootzaktraining doen en hij erbij is, vindt deze knul het nodig om echt KEI-KEIHARD te gaan schreeuwen bij elke stoot. Echt zo'n overdreven kiai. Slaat echt he-le-maal nergens op en de ruimte is al niet zo groot, dus gewoon echt pijnlijk voor de oren als je naast hem staat. Ik heb al een paar keer duidelijk hoorbaar "Doe eens normaal man" geroepen maar hij lijkt er doof voor. Volgende keer krijgt ie een peut op zn oog.

:roflol:

Gewoon een reden geven om te schreeuwen idd :p

er is ook een verschil tussen zware lifts of wat stoten op een zak, kan me je irritatie dan ook goed voorstellen

Bij zware lifts is het soms nog wel begrijpelijk dat je effe flink gromt tijdens de set, maar ook daar vind ik het overdreven om echt te gaan schreeuwen. Al zéker niet van tevoren om jezelf op te pompen. Dat doe je maar lekker in je hoofd, in stilte.

vind vrij normaal om wat te 'brullen' als je aan het stoten bent zie je tyrone spong ook doen.

Pff... Voor sommige mensen werkt dat nu eenmaal goed bij het zetten van een nieuwe max. Als je er niet tegen kan dat iemand zich wat oppept voor een zware lift, moet je maar thuis gaan trainen. Hoort er nu eenmaal gewoon bij. Ik vind het gewoon mooi als iemand zich op zo'n manier kan opladen dat hij 10kg op zijn deadlift PR zet, ook al is dat nieuwe PR dan 120kg ofzo.
Mensen die gaan roepen en brullen bij een setje van 12 op een of ander toestel, is een ander verhaal natuurlijk.

Pff... Voor sommige mensen werkt dat nu eenmaal goed bij het zetten van een nieuwe max. Als je er niet tegen kan dat iemand zich wat oppept voor een zware lift, moet je maar thuis gaan trainen. Hoort er nu eenmaal gewoon bij. Ik vind het gewoon mooi als iemand zich op zo'n manier kan opladen dat hij 10kg op zijn deadlift PR zet, ook al is dat nieuwe PR dan 120kg ofzo.
Mensen die gaan roepen en brullen bij een setje van 12 op een of ander toestel, is een ander verhaal natuurlijk.

+1

Lekker gek worden voor een deadlift of andere max. Of een paar goeie klappen is ook fijn

Zeker zeker. Brullen bij Hammer Curls haha zie ik ook tegenwoordig. :roflol:

- Instructeurs die naar je toe rennen wanneer het handdoekje er niet op ligt. :o
- Mensen op teenslippers.
- De welbekende borst bicep guy.
- Dudes die alleen machines gebruiken en niet zware compounds kennen. (en dan nog véél te zwaar met waardeloze vorm uitvoeren 8 van de 10 keer)

Laatst bewerkt:

Vind ik ook. Maar ik train dan ook thuis.

De man die ging tricep drukken met 90 kilo (leek niet echt op benchpress) en toen de stang toch niet echt omhoog kreeg, heb die man toch maar even geholpen hij zag er zo zielig uit met de stang op zijn keel.

Er was gisteren een heel oud mannetje die er breekbaar uit zag, die moet minimaal 80 zijn geweest. Zat op de cable row met een blikje bier hahaha. Maar verdorie, die was een stuk sterker dan ik dacht. Hij trok iets van 60kg weg. Vond ik wel mooi van hem :D

Er was gisteren een heel oud mannetje die er breekbaar uit zag, die moet minimaal 80 zijn geweest. Zat op de cable row met een blikje bier hahaha. Maar verdorie, die was een stuk sterker dan ik dacht. Hij trok iets van 60kg weg. Vond ik wel mooi van hem :D

whaha, hoe ziek ben je dan, blikkie bier in de sportschool. had zeker nog dorst van de preworkoutshake met jenever.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.875
Ecto met een gewichthefferspak aan

Ecto met een gewichthefferspak aan

ahaha dood lachen hier.

Maandag is het gewoon officieel een chest-bicep monday hier.

Het lijkt hier net een kermis op maandag. De bench wordt gewoon helemaal afgemaakt. Duidelijk competitie gedrag.

Gewichten worden overal gesmijt. Clubjes onzekere kerels die van alle ooghoeken kijken. Chick doet squat voor je neus met losse barbel. (OMDAT DE SQUAT RACK BEZET IS NATUURLIJK VOOR DE CURLS)

Alle bankjes bezet, mensen kijken je chagrijnig aan.

Oneindige curls, mensen die gewoon volgens mij 1x in de maand komen trainen of alleen speciaal maandag.

Snap city overal

Oh waar gaat dit toch heen. Echt hilarisch tegenwoordig.

Zit echt te overwegen om een homegym te bouwen/of bij iemand trainen.

Van die gasten die denken dat ze maar zoveel mogelijk gewicht moeten pakken om te groeien.
Form en ROM is echt om te huilen, als ze thuis maar kunnen vertellen dat ze x KG drukken.

Tegenwoordig is er een knakker die tijdens z'n training sipt van een eiwitshake uit een pul, die hij haalt bij de balie. Ondertussen maakt ie van z'n hammer curls een soort full body oefening, omdat de dumbbells zoveel te zwaar zijn dat hij bij de neergaande beweging een soort van deadlift doet, en bij de opgaande beweging nog eens extra z'n kuiten strekt.

whaha, hoe ziek ben je dan, blikkie bier in de sportschool. had zeker nog dorst van de preworkoutshake met jenever.
Ja kan wel zijn, maar dat oude breekbare mannetje heeft al wel een leeftijd behaald die lang niet iedereen haalt. Zeker niet op een gezonde manier. En dan trekt hij nog eventjes 60kg weg... ik vind het veel!

Het viel me gisteren pas op, maar er traint een groepje van 3 gasten (1 ginger en twee beetje Georgische/Albanesche/Servische allochtonen). Echt elke keer dat ik ze tegen kom in de sportschool, lopen die gasten op te scheppen over dat ze komende jaar hbo gaan doen, alsof ze net geaccepteerd zijn voor Harvard. Volgens mij komen ze net van het mbo af en nu al praatjes. Eentje zei gisteren: ''Ja leraar (..) grapte tijdens afscheid, niet meer te laat komen straks hè?'' ''Ik ga volgend jaar toch met de trein, dus kan toch niet te laat komen''. Heerlijk die naïviteit, dit zijn precies de types die na een jaar al afhaken of BSA krijgen.. :roflol:

Het viel me gisteren pas op, maar er traint een groepje van 3 gasten (1 ginger en twee beetje Georgische/Albanesche/Servische allochtonen). Echt elke keer dat ik ze tegen kom in de sportschool, lopen die gasten op te scheppen over dat ze komende jaar hbo gaan doen, alsof ze net geaccepteerd zijn voor Harvard. Volgens mij komen ze net van het mbo af en nu al praatjes. Eentje zei gisteren: ''Ja leraar (..) grapte tijdens afscheid, niet meer te laat komen straks hè?'' ''Ik ga volgend jaar toch met de trein, dus kan toch niet te laat komen''. Heerlijk die naïviteit, dit zijn precies de types die na een jaar al afhaken of BSA krijgen.. :roflol:

Als het niet lukt kunnen ze altijd nog een eigen zaak open maken enz jwt e megol

Terug
Naar boven