- Waardering
- 894
- Lengte
- 1m90
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
waar haal je die gorilla wear hemdjes en hoe vallen ze?
Waar haal je die Gorilla Wear hemdjes en hoe vallen ze?

vandaag hoorde ik een ecto gast praten tegen een maatje van m: " ik ben allergisch voor eiwitten dus ik kan nooit van nature breed worden, daarom overweeg ik nu om een kuurtje te gaan doen want wil er toch goed uit zien van de zomer " waarop ik keihard begon te lachen en hij me boos aankeek![]()
Dat het halve krachthonk je aanstaart als je een 60kg dumbbell onder het rek vandaan Trekt en meeneemtvalt het hun dan nog tegen als je het maar als tegengewicht gebruikt voor incline t-bar rows
![]()
Irriteer me altijd aan 3 uber ecto's die altijd met handschoentjes 8kg bicep curl doen.
Heb ik gister wanten meegenomen tijdens training en ging hiermee deadliften. Men trainingspartner kwam niet meer bij van het lachen haha

je spreekt jezelf tegen lafaard,kun je een 50 kg dumbbell wel tillen

Gisteren wou een skinny nerd (45kg ofzo) men verloofde versieren in de gym :')
Daarna zie ik hem dippen waarbij hij wel de volle 5cm!!! door zen armen buigde. Wat een hero =![]()
Gisteren wou een skinny nerd (45kg ofzo) men verloofde versieren in de gym :')
Daarna zie ik hem dippen waarbij hij wel de volle 5cm!!! door zen armen buigde. Wat een hero =![]()
Gewoon hier: http://www.gorillawear.com/webshop/index.php?language=nl
Gorilla Wear is ook een sponsor van DBB dus je kunt ook nog eens rechtstreeks contact hebben met hun support via hier. Hoe ze vallen? Gewoon goed eigenlijk. Ruim denk ik. In elk geval niet strak![]()