AndroidHealthClinic

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

Man man man, kwam er een mooiboy naar mij om te vragen hoe hij biceps dumbbell curl moest doen. Geen probleem, doe ik even voor, geef ik tips dat hij zijn bovenlichaam moet stil houden, arm helemaal laten zakken en alleen biceps gebruiken voor een volledige goede contractie. Zegt hij ok bedankt, maar is dit niet veel effectiever?

Toont hij lateral side raises voor!!:roflol:

Man man man, kwam er een mooiboy naar mij om te vragen hoe hij biceps dumbbell curl moest doen. Geen probleem, doe ik even voor, geef ik tips dat hij zijn bovenlichaam moet stil houden, arm helemaal laten zakken en alleen biceps gebruiken voor een volledige goede contractie. Zegt hij ok bedankt, maar is dit niet veel effectiever?

Toont hij lateral side raises voor!!:roflol:

Zou er zelf ook om giechelen, maar hoop wel dat je hem verder hebt geholpen:)

2 Kerels van rond de 23-25 gok ik waren aan het deadliften met 120(?) kilo. Allebei met de meest bolle rug ooit aan het deadliften telkens 1 rep, en maar op de onderrug wrijven nadat ze de rep gedaan hadden. :roflol:

Ook van die superdudes die het over shakes hadden in de kleedkamer.. "Jaaa, halve liter eiwit shake is zo veel man, krijg je zo'n dikke buik van."

2 Kerels van rond de 23-25 gok ik waren aan het deadliften met 120(?) kilo. Allebei met de meest bolle rug ooit aan het deadliften telkens 1 rep, en maar op de onderrug wrijven nadat ze de rep gedaan hadden. :roflol:

Ook van die superdudes die het over shakes hadden in de kleedkamer.. "Jaaa, halve liter eiwit shake is zo veel man, krijg je zo'n dikke buik van."

Sowieso moet je hen er wel op wijzen vind ik. Ook al wordt je dat niet in dank afgenomen.

kwam er zo een superdude met zonnebril spijkerbroek tank top even snel in de gym dumbbell curls doen en weer weg gaan training van 20mins ..
iedereen hem maar uit stiekempjes uitlachen haha

kwam er zo een superdude met zonnebril spijkerbroek tank top even snel in de gym dumbbell curls doen en weer weg gaan training van 20mins ..
iedereen hem maar uit stiekempjes uitlachen haha
Hij had vast een date en wilde even een lekkere pomp in z'n biceps :D.

Ik lach niet in de sportschool

een gast bij de hack squat die laad het machine met 5 platen aan elke kant en doet er een rom van 3 cm mee gtfo please

Ecto-marokkaantjes die voor mijn neus ''zware'' oefeningen gaan doen(indruk maken ofzo). En er dan helemaal niks van bakken.

iemand probeerde gok iets van 170/180 te banken, die kerel begint laat hem met volle snelheid naar zijn borst gaan waarbij de spotter bijna naar voren flikkert en vervolgens ff 170/180 moet deadliften omdat hij het niet aankon.

ego fail:o

Laatst bewerkt:
Om mezelf als ik langs de spiegel loop..:o

Terug
Naar boven