MuscleMeat

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

Mind****? net was het nog waar lacht 3XL om xD

En de volgende keer als je gaat squatten onderbreekt hij je setje om te vragen of je een kussentje voor je nek wil?
Ik begrijp dat niet he, dat mensen zich ongevraagd zo opdringen.
nou vandaag was ie weer bezig, hij onderbrak me alleen niet tijdens squatten maar tijdens deadliften :p
kwam die zeuren dat ik moest oppassen dat ik de spiegel niet brak omdat ik een barbell pakte die vlak bij de spiegel ligt...

ook nog een vent die de hele tijd naar zichzelf lachte in de spiegel tijdens zijn 8 kg dumbell curl :p moest wel gniffelen daardoor

Vandaag weer iemand die 1/4 squat deed. =]

Gister zei iemand tegen zijn vriend: ik train dit en dat en zus en zo..........

Benen? Die train ik niet, daar wordt je stijf van. Rofl ik was aan het curlen en ik schoot in de lach xD.

Oh het schijnt dat je genetisch goed moet zijn om te groeien! Want hij die dat zei deed dan net 6 maanden trainen en split was het beste. Ja roids ja :)

Waar ik me aan geërgerd heb die dag: Luidruchtige kampers die dan over ''wijven neuqen'' praten.
Met 25% BF zijnde

Vandaag weer iemand die 1/4 squat deed. =]

Gister zei iemand tegen zijn vriend: ik train dit en dat en zus en zo..........

Benen? Die train ik niet, daar wordt je stijf van. Rofl ik was aan het curlen en ik schoot in de lach xD.

Oh het schijnt dat je genetisch goed moet zijn om te groeien! Want hij die dat zei deed dan net 6 maanden trainen en split was het beste. Ja roids ja :)

Waar ik me aan geërgerd heb die dag: Luidruchtige kampers die dan over ''wijven neuqen'' praten.
Met 25% BF zijnde

Vind deze nog beter, ook al een paar keer gehoord:

Benen? Die ga ik niet trainen, heb al gespierde benen van het voetballen

Op vrijdagavond is er in mijn sportschool een groepje enorme nerds. Zijn altijd met minimaal vijf en voeren geen zak uit.

Beetje praten over Minecraft en fantasyboeken. Ondertussen doen ze om de beurt een setje op een willekeurige machine, maar na een setje wachten ze ook nog een minuutje want rust is ook belangrijk.
Tijdje terug was er eentje die twee halve chin-ups deed, de rest stond serieus bewonderend toe te kijken en hij was sowieso de held voor de rest van de avond.

Straks weer! Heb er serieus zin in.

Op vrijdagavond is er in mijn sportschool een groepje enorme nerds. Zijn altijd met minimaal vijf en voeren geen zak uit.

Beetje praten over Minecraft en fantasyboeken. Ondertussen doen ze om de beurt een setje op een willekeurige machine, maar na een setje wachten ze ook nog een minuutje want rust is ook belangrijk.
Tijdje terug was er eentje die twee halve chin-ups deed, de rest stond serieus bewonderend toe te kijken en hij was sowieso de held voor de rest van de avond.

Filmpjes! :D

ge-wel-dig zoiets:D
hahaha een maat van me en ik hebben iedereen hun eigen naam gegeven in de sportschool:p zo houden we ze uit elkaar als we over ze roddelen

Bij ons traint een mannetje van 96... fantastisch om te zien.
Maar elke keer als hij bezig is en bijvoorbeeld een bench press met 2 DB van 2 kg doet hoor je door de zaal.. "mag ik wat vragen.. als ik nu zo niet overeind kom... willen jullie me dan even helpen? " :roflol:
en je moet eens zien hoeveel hulp hij krijgt!

Tjah...tegenwoordig zijn quart-squats helemaal IN blijkbaar. Zie het steeds vaker.
En dan blijven wat gewicht er op gooien.....WHYYYY!!?? Jij kan niet een normale squat met 50 kg uitvoeren!!!!!

Haha, zag laatst 1/16 squat met bolle rug in de smith machine :roflol:

ik snap t niet, wie kan er nou niet squatten met 50kg?..

-

Laatst bewerkt:
lach altijd om mensen die oefeningen verkeerd doen en naar hun set in de spiegel gaan kijken of het opgepompt er uit ziet ...dan hoor je ze praten over van alles wat totaal niet met bodybuilding te maken heeft :P

Tjah...tegenwoordig zijn quart-squats helemaal IN blijkbaar. Zie het steeds vaker.
En dan blijven wat gewicht er op gooien.....WHYYYY!!?? Jij kan niet een normale squat met 50 kg uitvoeren!!!!!
Lekker belangrijk. Als zij daar voldoening uithalen, waarom niet?
Omdat een paar lui op een forum elkaar opfokken dat het zo 'hoort', en 9 van de 10x niet eens een dieper achterliggend iets? :o:o

Toen ik van een kerel niet mocht squatten in het schuinbankdruk toestel, omdat je daar alleen in mag bankdrukken:o (ja, hij wou supergraag bankdrukken in dat toestel, maar er viel niet met hem te polderen. Waarom liep hij boos weg, en wou hij niet om de beurt even gebruik maken van dat toestel:rolleyes: Volgens mij was hij autistisch of zo)

Ventje van +- 50 kg allemaal lui Adviesen gaat geven over AAS in onze sportschool wahaha :roflol:

Terug
Naar boven