- Waardering
- 796
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nou vandaag was ie weer bezig, hij onderbrak me alleen niet tijdens squatten maar tijdens deadliftenEn de volgende keer als je gaat squatten onderbreekt hij je setje om te vragen of je een kussentje voor je nek wil?
Ik begrijp dat niet he, dat mensen zich ongevraagd zo opdringen.

moest wel gniffelen daardoor
Vandaag weer iemand die 1/4 squat deed. =]
Gister zei iemand tegen zijn vriend: ik train dit en dat en zus en zo..........
Benen? Die train ik niet, daar wordt je stijf van. Rofl ik was aan het curlen en ik schoot in de lach xD.
Oh het schijnt dat je genetisch goed moet zijn om te groeien! Want hij die dat zei deed dan net 6 maanden trainen en split was het beste. Ja roids ja
Waar ik me aan geërgerd heb die dag: Luidruchtige kampers die dan over ''wijven neuqen'' praten.Met 25% BF zijnde
Vind deze nog beter, ook al een paar keer gehoord:
Benen? Die ga ik niet trainen, heb al gespierde benen van het voetballen

Op vrijdagavond is er in mijn sportschool een groepje enorme nerds. Zijn altijd met minimaal vijf en voeren geen zak uit.
Beetje praten over Minecraft en fantasyboeken. Ondertussen doen ze om de beurt een setje op een willekeurige machine, maar na een setje wachten ze ook nog een minuutje want rust is ook belangrijk.
Tijdje terug was er eentje die twee halve chin-ups deed, de rest stond serieus bewonderend toe te kijken en hij was sowieso de held voor de rest van de avond.
Straks weer! Heb er serieus zin in.

Op vrijdagavond is er in mijn sportschool een groepje enorme nerds. Zijn altijd met minimaal vijf en voeren geen zak uit.
Beetje praten over Minecraft en fantasyboeken. Ondertussen doen ze om de beurt een setje op een willekeurige machine, maar na een setje wachten ze ook nog een minuutje want rust is ook belangrijk.
Tijdje terug was er eentje die twee halve chin-ups deed, de rest stond serieus bewonderend toe te kijken en hij was sowieso de held voor de rest van de avond.
Straks weer! Heb er serieus zin in.

zo houden we ze uit elkaar als we over ze roddelen
Tjah...tegenwoordig zijn quart-squats helemaal IN blijkbaar. Zie het steeds vaker.
En dan blijven wat gewicht er op gooien.....WHYYYY!!?? Jij kan niet een normale squat met 50 kg uitvoeren!!!!!
schijnt moeilijk te zijnik snap t niet, wie kan er nou niet squatten met 50kg?..

Haha, zag laatst 1/16 squat met bolle rug in de smith machine![]()

Lekker belangrijk. Als zij daar voldoening uithalen, waarom niet?Tjah...tegenwoordig zijn quart-squats helemaal IN blijkbaar. Zie het steeds vaker.
En dan blijven wat gewicht er op gooien.....WHYYYY!!?? Jij kan niet een normale squat met 50 kg uitvoeren!!!!!

(ja, hij wou supergraag bankdrukken in dat toestel, maar er viel niet met hem te polderen. Waarom liep hij boos weg, en wou hij niet om de beurt even gebruik maken van dat toestel
Volgens mij was hij autistisch of zo)