Fitness Seller

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

Om mezelf:

Ingecheckt, half aan het omkleden.. kwam ik erachter dat mijn sporttas nog in de fietstas zit :). Gelukkig geen arrogant persoonlijk vandaag dus die kon er wel om lachen.

Een geweldig onbeskofte instructeur bij ons (wat een lul is dat zeg) zei dat een squatrack ouderwets is & een smith machine dus beter is..
En de volgende keer als je gaat squatten onderbreekt hij je setje om te vragen of je een kussentje voor je nek wil?
Ik begrijp dat niet he, dat mensen zich ongevraagd zo opdringen.

En de volgende keer als je gaat squatten onderbreekt hij je setje om te vragen of je een kussentje voor je nek wil?
Ik begrijp dat niet he, dat mensen zich ongevraagd zo opdringen.

Hahah dat kussentje is echt voor bitchboys :roflol: moet altijd lachen als ik hardcore het kussentje van de stang ruk en op de grond smijt :o

---------- Post toegevoegd 4 July 2013 om 21:47 ----------

Ik vind smith toch wel goed voor zware lunges (naar achteren dan). En wij hebben geen hack squat machine......gebruik dan ook smith. :D

Smith voor incline bench presses werkt ook lekker, onze incline bench staat veel te schuin.

-Mensen die steeds scheten laten
-Mensen die vaak moeten ruiken aan een potje amoniak waar geen werkzame stof meer inzit (hoofd heeft dan iets weg van een vogeltje)
-Als er ****ing mother****ers geroepen word

?? Cardio vooraf is niet nodig vooraf hé ik ga niet met auto naar de gym, misschien jij wel. Cooling down is dan weer terug fietsen lijkt me.
Bijna geen enkel persoon die sport, kent de drie lichaamstypen. Wel vreemd vind ik en zeker als instructeur.

Zoals vele al zeiden, warming up met 10% van max gewicht - 40% etc.. Dan pas setjes tellen wanneer ik op mijn max gewicht zit. Dit is mijn warm up, elke oefening :).

Het beste kun je 30-45 minuten trainen, exclusief rust pauzes. Daarna vreet je lichaam je op.

Je hebt 60 posts. Doe please niet zo arrogant alsof je alles weet..
Je hebt nog veel te leren. En niet boos worden of ik eet je op.

Waar ik vandaag weer eens moest om lachen? Altijd het zelfde: ik sta er steeds versteld van hoeveel mensen 10 minuten kletsen, 1 oef doen terwijl ze naar hun gesprekspartner kijken en aandachtig luisteren, en dan terug 10 minuten kletsen. DAn komen ze buiten, geen drupje zweet, geen rode kop van de inspanning (alsof ze net uit de zetel komen) en stelen dan maar een sigaret op. Hallucinant.

Minder grappig was dat de lat machine werd gebruikt om pull overs mee te doen, terwijl er ongeveer 8 toestellen zijn waar je dat ook kan doen(toestellen zonder de rollen waar je je benen kan onder knellen bij lat pull down). Dus de enige machine met die rollen was bezet, zonder enige reden.

Ook minder grappig was dat er weer overal schijven lagen. Intriest.

Moest weer eens lachen om mezelf, wilde een 'gewone bar' op een squat rek leggen. Hmm past niet :/
Tijdje zoeken naar de goede bar, uiteindelijk gevonden gelukkig :')

Lol hoe dom

---------- Post toegevoegd 5 July 2013 om 16:26 ----------

Waar ik vandaag weer eens moest om lachen? Altijd het zelfde: ik sta er steeds versteld van hoeveel mensen 10 minuten kletsen, 1 oef doen terwijl ze naar hun gesprekspartner kijken en aandachtig luisteren, en dan terug 10 minuten kletsen. DAn komen ze buiten, geen drupje zweet, geen rode kop van de inspanning (alsof ze net uit de zetel komen) en stelen dan maar een sigaret op. Hallucinant.

Ik sta daar ook altijd van te kijken ja..waarom geld verspillen :p

Het beste kun je 30-45 minuten trainen, exclusief rust pauzes. Daarna vreet je lichaam je op.

Dat ligt er maar net aan wat je voor en tijdens de workout tot je genomen hebt.
Het ligt er ook aan hoe intensief of hoe laks jij bezig bent.

Als jij 3 minuten rust tussen setjes neemt, en dat 45 minuten lang.. heb je 15 setjes gedaan. Ik denk niet dat je lichaam je dan al 'aan het opeten' is.

Je kan niet zomaar verkondigen dat X of Y de maximale workout duur is, zonder een context van volume en intensiteit te hebben.

?? Cardio vooraf is niet nodig vooraf hé ik ga niet met auto naar de gym, misschien jij wel. Cooling down is dan weer terug fietsen lijkt me.
Bijna geen enkel persoon die sport, kent de drie lichaamstypen. Wel vreemd vind ik en zeker als instructeur.

Zoals vele al zeiden, warming up met 10% van max gewicht - 40% etc.. Dan pas setjes tellen wanneer ik op mijn max gewicht zit. Dit is mijn warm up, elke oefening :).

M 18j 1m81 69kg 13%

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En dat 'expert' zou ik niet letterlijk nemen.

Hahah dat kussentje is echt voor bitchboys :roflol: moet altijd lachen als ik hardcore het kussentje van de stang ruk en op de grond smijt

Wat is daar hardcore aan? Dat je iets op de grond smijt?

---------- Post toegevoegd 5 July 2013 om 17:00 ----------

Je hebt 60 posts. Doe please niet zo arrogant alsof je alles weet..
Je hebt nog veel te leren. En niet boos worden of ik eet je op.

Hij wil stoppen met squatten omdat hij niet zwaarder kan dan 35kg, hij begrijpt ook niet waarom hij op de legpress wel 90kg kan (iets van lichaamsgewicht wat je ook meesquat ofzo).

Wel grappig dat zo iemand denkt de waarheid in pacht te hebben, en anderen advies gaat geven

-

Laatst bewerkt:
Hij wil stoppen met squatten omdat hij niet zwaarder kan dan 35kg, hij begrijpt ook niet waarom hij op de legpress wel 90kg kan (iets van lichaamsgewicht wat je ook meesquat ofzo).

Wel grappig dat zo iemand denkt de waarheid in pacht te hebben, en anderen advies gaat geven

Dat jij je als 32 jarige nog zo druk kan maken om anderen verbaasd me wel.

Dat ligt er maar net aan wat je voor en tijdens de workout tot je genomen hebt.
Het ligt er ook aan hoe intensief of hoe laks jij bezig bent.

Als jij 3 minuten rust tussen setjes neemt, en dat 45 minuten lang.. heb je 15 setjes gedaan. Ik denk niet dat je lichaam je dan al 'aan het opeten' is.

Je kan niet zomaar verkondigen dat X of Y de maximale workout duur is, zonder een context van volume en intensiteit te hebben.

Klopt helemaal, maar ik geef een richtlijn en niet dat mensen 2 uur in de sportschool rond moeten lopen. Iedereen zijn eigen ding, helaas zijn er dan weer een paar butthurt ''pro's'' die zich teveel met anderen bezig houden.

Je bent klaar wanneer je klaar bent IMO.

Laatst bewerkt:
Klopt helemaal, maar ik geef een richtlijn en niet dat mensen 2 uur in de sportschool rond moeten lopen. Iedereen zijn eigen ding, helaas zijn er dan weer een paar butthurt ''pro's'' die zich teveel met anderen bezig houden.

Je spreekt jezelf wel heel erg tegen, want die richtlijn is in dat geval natuurlijk ook onzin.. Wat kaluro zegt klopt gewoon, en dan nog kom jij aanzetten met je richtlijn. Hieronder een filmpje in Jip&Janneke taal'. En houdt voortaan die 'broscience lekker voor je, er zitten hier op het forum genoeg leden die al jaren trainen en weten waar ze mee bezig zijn :)

http://www.youtube.com/watch?v=zYehAtlDo50

Gister aan het banken, staan er 2 gasten(denk indo's) eerst een beetje bro science uit te kramen, om vervolgens bokshandschoenen te pakken om met zn 2e de halve zaal in te nemen om ff lekker te cardioe.

En aan het eind van de training, groep gasten van 25-30 jaar denk, beetje elkaar uit te dagen kver wie et meest kan op een low row plate loaded machine, dus op een gegeven moment zit er 75 kg op aan elke kant, paar kregen er nog een soort van beweging in(sloeg dan wel nergens op, maar het bewoog)
Komt de instructeur aanlopen(hele buffe n*ger en altijd behulpzaam)
Word hij uitgedaagd, plakt hij er 10 kg extra op en voert hem nagenoeg strict uit xd

Klinkt als F4F Wateringen? Buffe n*ger instructeur, boksende en schaduwboksende indo's. Klopt dat :P?

Dat jij je als 32 jarige nog zo druk kan maken om anderen verbaasd me wel.

Wat maakt het nu uit hoe oud ik ben?

Als je ergens geen fl**ker verstand van hebt ga dan niet jouw broscience op een openbaar forum ventileren.

Je spreekt jezelf wel heel erg tegen, want die richtlijn is in dat geval natuurlijk ook onzin.. Wat kaluro zegt klopt gewoon, en dan nog kom jij aanzetten met je richtlijn. Hieronder een filmpje in Jip&Janneke taal'. En houdt voortaan die 'broscience lekker voor je, er zitten hier op het forum genoeg leden die al jaren trainen en weten waar ze mee bezig zijn :)

http://www.youtube.com/watch?v=zYehAtlDo50

Heb em vanochtend ook gezien. Mijn fout sorry, komt doordat ik nogal veel naar de tweelingen keek en daar mijn informatie plukte.

Heb ook nooit gezegd dat wat Kaluro zei niet klopt, hij heeft zeker gelijk en heb daar niet aan gedacht bij het posten.

Nogmaals mijn excuses every lifter!

Ik was er die dag ook bij met m'n trainingsmaatje! Heb echt 5 minuten met een bek vol tanden gestaan, die indo's fokken mekaar ook op om te gaan pushuppen met gewichten op de rug, ongoing strijd daar!

Eens zien wat er vanavond weer te beleven valt xD

Terug
Naar boven