Ashbringer45
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1.457
- Lengte
- 1m79
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En de volgende keer als je gaat squatten onderbreekt hij je setje om te vragen of je een kussentje voor je nek wil?Een geweldig onbeskofte instructeur bij ons (wat een lul is dat zeg) zei dat een squatrack ouderwets is & een smith machine dus beter is..
En de volgende keer als je gaat squatten onderbreekt hij je setje om te vragen of je een kussentje voor je nek wil?
Ik begrijp dat niet he, dat mensen zich ongevraagd zo opdringen.
moet altijd lachen als ik hardcore het kussentje van de stang ruk en op de grond smijt 
Ik vind smith toch wel goed voor zware lunges (naar achteren dan). En wij hebben geen hack squat machine......gebruik dan ook smith.![]()
?? Cardio vooraf is niet nodig vooraf hé ik ga niet met auto naar de gym, misschien jij wel. Cooling down is dan weer terug fietsen lijkt me.
Bijna geen enkel persoon die sport, kent de drie lichaamstypen. Wel vreemd vind ik en zeker als instructeur.
Zoals vele al zeiden, warming up met 10% van max gewicht - 40% etc.. Dan pas setjes tellen wanneer ik op mijn max gewicht zit. Dit is mijn warm up, elke oefening.
Het beste kun je 30-45 minuten trainen, exclusief rust pauzes. Daarna vreet je lichaam je op.
Poste post posten post 60Je hebt 60 posts. Doe please niet zo arrogant alsof je alles weet..
Je hebt nog veel te leren. En niet boos worden of ik eet je op.
Waar ik vandaag weer eens moest om lachen? Altijd het zelfde: ik sta er steeds versteld van hoeveel mensen 10 minuten kletsen, 1 oef doen terwijl ze naar hun gesprekspartner kijken en aandachtig luisteren, en dan terug 10 minuten kletsen. DAn komen ze buiten, geen drupje zweet, geen rode kop van de inspanning (alsof ze net uit de zetel komen) en stelen dan maar een sigaret op. Hallucinant.

Het beste kun je 30-45 minuten trainen, exclusief rust pauzes. Daarna vreet je lichaam je op.
?? Cardio vooraf is niet nodig vooraf hé ik ga niet met auto naar de gym, misschien jij wel. Cooling down is dan weer terug fietsen lijkt me.
Bijna geen enkel persoon die sport, kent de drie lichaamstypen. Wel vreemd vind ik en zeker als instructeur.
Zoals vele al zeiden, warming up met 10% van max gewicht - 40% etc.. Dan pas setjes tellen wanneer ik op mijn max gewicht zit. Dit is mijn warm up, elke oefening.
Hahah dat kussentje is echt voor bitchboysmoet altijd lachen als ik hardcore het kussentje van de stang ruk en op de grond smijt
Je hebt 60 posts. Doe please niet zo arrogant alsof je alles weet..
Je hebt nog veel te leren. En niet boos worden of ik eet je op.
Wat is daar hardcore aan? Dat je iets op de grond smijt?

Hij wil stoppen met squatten omdat hij niet zwaarder kan dan 35kg, hij begrijpt ook niet waarom hij op de legpress wel 90kg kan (iets van lichaamsgewicht wat je ook meesquat ofzo).
Wel grappig dat zo iemand denkt de waarheid in pacht te hebben, en anderen advies gaat geven
Dat ligt er maar net aan wat je voor en tijdens de workout tot je genomen hebt.
Het ligt er ook aan hoe intensief of hoe laks jij bezig bent.
Als jij 3 minuten rust tussen setjes neemt, en dat 45 minuten lang.. heb je 15 setjes gedaan. Ik denk niet dat je lichaam je dan al 'aan het opeten' is.
Je kan niet zomaar verkondigen dat X of Y de maximale workout duur is, zonder een context van volume en intensiteit te hebben.
Klopt helemaal, maar ik geef een richtlijn en niet dat mensen 2 uur in de sportschool rond moeten lopen. Iedereen zijn eigen ding, helaas zijn er dan weer een paar butthurt ''pro's'' die zich teveel met anderen bezig houden.
Je bent klaar wanneer je klaar bent IMO.

Gister aan het banken, staan er 2 gasten(denk indo's) eerst een beetje bro science uit te kramen, om vervolgens bokshandschoenen te pakken om met zn 2e de halve zaal in te nemen om ff lekker te cardioe.
En aan het eind van de training, groep gasten van 25-30 jaar denk, beetje elkaar uit te dagen kver wie et meest kan op een low row plate loaded machine, dus op een gegeven moment zit er 75 kg op aan elke kant, paar kregen er nog een soort van beweging in(sloeg dan wel nergens op, maar het bewoog)
Komt de instructeur aanlopen(hele buffe n*ger en altijd behulpzaam)
Word hij uitgedaagd, plakt hij er 10 kg extra op en voert hem nagenoeg strict uit xd
?Klinkt als F4F Wateringen? Buffe n*ger instructeur, boksende en schaduwboksende indo's. Klopt dat?
Dat jij je als 32 jarige nog zo druk kan maken om anderen verbaasd me wel.
Klopt helemaal, maar ik geef een richtlijn en niet dat mensen 2 uur in de sportschool rond moeten lopen. Iedereen zijn eigen ding, helaas zijn er dan weer een paar butthurt ''pro's'' die zich teveel met anderen bezig houden.
Je bent klaar wanneer je klaar bent IMO.
Je spreekt jezelf wel heel erg tegen, want die richtlijn is in dat geval natuurlijk ook onzin.. Wat kaluro zegt klopt gewoon, en dan nog kom jij aanzetten met je richtlijn. Hieronder een filmpje in Jip&Janneke taal'. En houdt voortaan die 'broscience lekker voor je, er zitten hier op het forum genoeg leden die al jaren trainen en weten waar ze mee bezig zijn
http://www.youtube.com/watch?v=zYehAtlDo50