MuscleMeat

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

Anders krijg je eelt toch?

:rolleyes:

Ik kan me er iets bij voorstellen als je echt zwaar aan het tillen ben, maar voor die paar kilo's.....

Wat ook erg bijzonder is.... Er was een tijdje geleden een gast bij mij in de sportschool met een zakje magnesiumpoeder. Elke keer voordat hij dumbbells oid pakt stond hij eerst zn handen in de poederen. En vervolgens gaan dumbbell presses met 24 kg dumbbells XD.

Ik kan me er iets bij voorstellen als je echt zwaar aan het tillen ben, maar voor die paar kilo's.....

Wat ook erg bijzonder is.... Er was een tijdje geleden een gast bij mij in de sportschool met een zakje magnesiumpoeder. Elke keer voordat hij dumbbells oid pakt stond hij eerst zn handen in de poederen. En vervolgens gaan dumbbell presses met 24 kg dumbbells XD.

Fijn toch, op die 24 db's heb jij nu ook meer grip xd

Magnesiumpoeder > straps > handschoentjes

Ik gebruik zelf niks, zou hooguit bij 1rm magnesium gebruiken..

Magnesiumpoeder > straps > handschoentjes

Ik gebruik zelf niks, zou hooguit bij 1rm magnesium gebruiken..

Mee eens, maar magnesiumpoeder gebruik je in een andere tak van sport. Strongman lifters gebruiken het en ik weet ook waarom. Maar om nou 24 kg db-presses te gaan doen en de halve gym te bedekken in wit poeder..... Hij is ook door de eigenaar vriendelijk verzocht om het niet meer te gebruiken of een andere gym te zoeken. Nooit meer wat van gehoord :P

Mee eens, maar magnesiumpoeder gebruik je in een andere tak van sport. Strongman lifters gebruiken het en ik weet ook waarom. Maar om nou 24 kg db-presses te gaan doen en de halve gym te bedekken in wit poeder..... Hij is ook door de eigenaar vriendelijk verzocht om het niet meer te gebruiken of een andere gym te zoeken. Nooit meer wat van gehoord :P

Haha begrijpelijk natuurlijk, in veel fitness/wellness centra laten ze het inderdaad niet toe. Bij mij vinden ze het niet zo'n probleem, maar bij een Basic Fit o.i.d. moet je het niet proberen denk ik

Ik lach ook nooit iemand uit, tegen mijn natuur.
En jou uitlachen? Ben je gek :) Met die pr's van jou op die grote 4 oefeningen!! Heel erg veel respect voor jouw power, de t*ring wat ben jij sterk!!
Heb je filmpjes met veel bewondering gekeken, is topsport wat jij doet.

Optrekken is naar mijn mening wel 1 van de basis oefeningen en was er allang voor die idiote crossfit het deden.
Weet nog dat ik de eerste keer in een gym ging kijken en er een brede n*ger binnen kwam, eerste wat hij deed na het opwarmen was starten met wide grip pull ups.
Ik vond dat zo een mooi gezicht en het maakte veel indruk op mij.

Thnx!

Vind het ook een mooie oefening hoor, zou ook wel willen dat ik het wat beter kon!

Lijkt me sterk dat jij geen pull ups kan, je doet ze alleen nooit.

Doen ze soms wel, maar dan op zo'n supported ding. Denk dat ik smal wel 8 keer kan optrekken zonder hulp. Breed misschien 3 a 4 keer. Maar valt echt vies tegen.

Mijn trainingsmaatje heeft net raw 800 gedraaid, die kan zich niet 1 keer optrekken!

Ik hoop ooit naar 4x8 verzwaard wide grip te kunnen gaan, vind dat een machtig gezicht als je een 20kg schijf tussen je benen hebt hangen en dan gaan.

Thnx!

Vind het ook een mooie oefening hoor, zou ook wel willen dat ik het wat beter kon!

Doen ze soms wel, maar dan op zo'n supported ding. Denk dat ik smal wel 8 keer kan optrekken zonder hulp. Breed misschien 3 a 4 keer. Maar valt echt vies tegen.

Mijn trainingsmaatje heeft net raw 800 gedraaid, die kan zich niet 1 keer optrekken!

Je moet gewoon zo n ecto zo zijn als ik (a)

Bij ons in de gym staat een bakje met magnesium wat ook veelvuldig gebruikt wordt, maar toch zie ik nergens op de grond wit poeder liggen... Het zal misschien voor extra "stof" zorgen, maar ik veronderstel dat de meeste gyms af en toe wel eens gestofzuigd worden. Je ziet er niks van.

Vandaag een vent die herhaaldelijk met zijn slipper een bij probeerde dood te slaan maar dat lukte niet echt. zag er erg komisch uit.

Terug
Naar boven