AndroidHealthClinic

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

Bij ons zitten er 2 gastjes van ongeveer 22-24 jaar oud. Trainen altijd samen en bijna iedere dag. Zie ze nu een half jaar bezig en boeken allebei echt 0,0 progressie. Eigenlijk niet heel grappig, want ze zijn echt enorm dedicated! Maar iets zegt me dat ze gewoon totaal niks van voeding weten en elk weekend helemaal van god los gaan :D

Altijd dat gedoe over squatten en als iemand het niet kan of niet goed uitvoert o jeetje mina wat erg.
Lijkt wel of iemand dan vloekt in de kerk of van het geloof af is.
Ik wil eens weten, hoe staat het met de wide gripp pull ups.
Ja dit is ook een essentieel oefening net als de squat en de benchpress.
Waarom vallen we mensen niet aan als ze deze niet acht keer kunnen, kin boven de bar.

Altijd dat gedoe over squatten en als iemand het niet kan of niet goed uitvoert o jeetje mina wat erg.
Waarom vallen we mensen niet aan als ze deze niet acht keer kunnen, kin boven de bar.
Be my guest, het is niets voor niets waar lach jij om in de sportschool.

Be my guest, het is niets voor niets waar lach jij om in de sportschool.

Ja klopt dat is wel waar het topic voor is :)
Ik lach anderen niet uit en hou ook niet van bashen,daarom kan ik het hier niet neer zetten van "ik lach om mensen die geen wide gripp pull ups kunnen", zit zo niet in elkaar.

Juist. Uitlachen is kinderachtig. Je kan beter een praatje maken met zo'n iemand, en vragen waar hij zo heeft leren squatten. En misschien dat ie openstaat voor opbouwende feedback? Je weet het nooit.

Ik kan dat echt niet, ga jij mij nu ook uitlachen? En wat boeit het eigenlijk in vredesnaam hoe vaak je jezelf kan optrekken, volgens mij nog nooit een wedstrijd in gehouden. (op dat idiote crossfit na)

Lach eigenlijk nooit iemand uit, iedereen is ooit een keer begonnen met trainen. Als ze advies willen aannemen ben ik best bereid om mensen verder te helpen.

Bij ons zitten er 2 gastjes van ongeveer 22-24 jaar oud. Trainen altijd samen en bijna iedere dag. Zie ze nu een half jaar bezig en boeken allebei echt 0,0 progressie. Eigenlijk niet heel grappig, want ze zijn echt enorm dedicated! Maar iets zegt me dat ze gewoon totaal niks van voeding weten en elk weekend helemaal van god los gaan :D

Dat is ook idd vaak aan de hand.

Wees maar blij dat ze geen progressie boeken. Als iedereen bodybuilding/fitness 100% seriues zou nemen en 100% keurige voeding krijg je alleen meer concurrentie. Maar goed dat is mijn mening

Ach misschien vinden ze het wel best zo!

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.151
fiezefur, baas, ik wist niet dat je op dbb zat!

2 mannen van 35+ die curlen

In het squatrack

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

image.jpg

Polen.

wies die gast zonder schoenen

is dat fitforfree

Doelen van vandaag:
- go to gym
- curl in squat rack
- wear no shoes

Daily goal achieved :p

Doelen van vandaag:
- go to gym
- curl in squat rack
- wear no shoes

Daily goal achieved :p

Haha idd xd

---------- Post toegevoegd 15 July 2013 om 23:15 ----------

Ja wateringen

---------- Post toegevoegd 15 July 2013 om 23:16 ----------

wies die gast zonder schoenen

Ken ze niet :p

(Zie ze wel vaker)

---------- Post toegevoegd 15 July 2013 om 23:16 ----------

Nee gewoon nederlanders

Gasten die fitnesshandschoenen dragen en vervolgens met 4kg staan te db-curlen. Echt verschrikkelijk om te zien.

Ik kan dat echt niet, ga jij mij nu ook uitlachen? En wat boeit het eigenlijk in vredesnaam hoe vaak je jezelf kan optrekken, volgens mij nog nooit een wedstrijd in gehouden. (op dat idiote crossfit na)

Lach eigenlijk nooit iemand uit, iedereen is ooit een keer begonnen met trainen. Als ze advies willen aannemen ben ik best bereid om mensen verder te helpen.

Ik lach ook nooit iemand uit, tegen mijn natuur.
En jou uitlachen? Ben je gek :) Met die pr's van jou op die grote 4 oefeningen!! Heel erg veel respect voor jouw power, de t*ring wat ben jij sterk!!
Heb je filmpjes met veel bewondering gekeken, is topsport wat jij doet.

Optrekken is naar mijn mening wel 1 van de basis oefeningen en was er allang voor die idiote crossfit het deden.
Weet nog dat ik de eerste keer in een gym ging kijken en er een brede n*ger binnen kwam, eerste wat hij deed na het opwarmen was starten met wide grip pull ups.
Ik vond dat zo een mooi gezicht en het maakte veel indruk op mij.

Lijkt me sterk dat jij geen pull ups kan, je doet ze alleen nooit.

Terug
Naar boven