Fitness Seller

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

Thnx!

Vind het ook een mooie oefening hoor, zou ook wel willen dat ik het wat beter kon!

Doen ze soms wel, maar dan op zo'n supported ding. Denk dat ik smal wel 8 keer kan optrekken zonder hulp. Breed misschien 3 a 4 keer. Maar valt echt vies tegen.

Mijn trainingsmaatje heeft net raw 800 gedraaid, die kan zich niet 1 keer optrekken!

Deze is te makkelijk om te maken :kiss:

Mensen die over mij praten in hun eigen taal en niet doorhebben dat ik van dezelfde afkomst ben :roflol:

Haha dat is wel zuur. Wat heb je terug gezegd? :P

Bij ons in de gym staat een bakje met magnesium wat ook veelvuldig gebruikt wordt, maar toch zie ik nergens op de grond wit poeder liggen... Het zal misschien voor extra "stof" zorgen, maar ik veronderstel dat de meeste gyms af en toe wel eens gestofzuigd worden. Je ziet er niks van.

De dumbbells en apparaten zaten er helemaal onder (blijft lekker plakken in combinatie met zweet). Het wordt gewoon goed schoongemaakt maar niet door die gast zelf. Dat was denk ik het probleem.

De dumbbells en apparaten zaten er helemaal onder (blijft lekker plakken in combinatie met zweet). Het wordt gewoon goed schoongemaakt maar niet door die gast zelf. Dat was denk ik het probleem.

Niks vies aan magnesium icm zweet hoor.
En waarom zou magnesium bij een andere tak horen? Goede grip is op alle momenten belangrijk

Mensen die over mij praten in hun eigen taal en niet doorhebben dat ik van dezelfde afkomst ben :roflol:

Of beter: mensen die in het Turks over mij praten tegen de Turkse eigenaar, waarna de eigenaar gewoon vertaalt wat die andere kerel net gezegd heeft en die kerel dan maar stilletjes weg gaat :D

---------- Post toegevoegd 23 July 2013 om 08:59 ----------

Wat Mike zegt.
Een druppel zweet vanop mijn voorhoofd die op mijn hand terecht komt, en ik heb op mijn hand een ronde plek waar geen magnesium meer zit...
Als ze natuurlijk een wolk magnesium over dumbbells of toestellen gaan gooien, ga je het wel zien. Moet dan bijna zoiets wel zijn wat je bedoelt. Maar als je daar 1 keer met een doekje over gaat, zou dat ook weg moeten zijn :-/

Mmmmmmmh positive mirin, zie je niet vaak :P.

Not sherrif srs
Mirin' komt van het woord admiring. In het Nederlands is dit bewonderen. Bewonder jij soms mensen op een negatieve manier?

:roflol:

OT: Een duo was gister bijna een uur aan het bankdrukken, en zagen eruit alsof ze niet eens liften. Daarna flat flyes, inclined bb benchpress, cgbp met 20kg (ez-bar) en daarna waarschijnlijk ook nog triceps, maar toen was ik al naar huis :roflol: Oja, en daarvoor hadden ze ook nog 'benen getraind', calves raises en leg extension :roflol:

Laatst bewerkt:
Heb em vanochtend ook gezien. Mijn fout sorry, komt doordat ik nogal veel naar de tweelingen keek en daar mijn informatie plukte.

Heb ook nooit gezegd dat wat Kaluro zei niet klopt, hij heeft zeker gelijk en heb daar niet aan gedacht bij het posten.

Nogmaals mijn excuses every lifter!

De hodgetwins hebben een Phd in broscience.

De mensen die geen progressie maken sinds oktober vorig jaar, terwijl ik ze regelmatig op dezelfde tijden en hoeveelheid zie trainen als mijzelf.

Sinds oktober zit ik namelijk in die gym, wat zij daar voor hebben gedaan / gegained, ik heb geen idee.

De mensen die geen progressie maken sinds oktober vorig jaar, terwijl ik ze regelmatig op dezelfde tijden en hoeveelheid zie trainen als mijzelf.

Sinds oktober zit ik namelijk in die gym, wat zij daar voor hebben gedaan / gegained, ik heb geen idee.

Hee dat lijkt een beetje op mij en net serieus begonnen daarvoor een jaar dagelijks getraint en werd slanker ipv hreder

oow nee ik ben een beginner qua fitness en ben net 17 jaar geworden dus ik moet er nog van leren :D

Not sherrif srs
Mirin' komt van het woord admiring. In het Nederlands is dit bewonderen. Bewonder jij soms mensen op een negatieve manier?

Je hebt ''jaloers'' mirin en gewoon echt mirin toch? Jaloers is dus dat je het niet wil toegeven dat hij of zij een goed fysiek heeft.

Zo bedoelde ik het meer.

@FTIO goh 90% in de gym maakt geen progressie dmv slechte voeding en debiele trainingen :P.

Je kunt mij morgrn avond wel mirin @ashbringer

Terug
Naar boven