Sofiane
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 181
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jelly dat ik niet in je Gym train of had je zwaar belachelijk gemaakt man 
Vandaag:
FC de Ectos was weer aan het benchen, veel te veel gewicht uiteraard. Komt een kerel (fatsoenlijk fysiek) naar ze toegelopen: "Whats the point in benching if you lower the bar less than a d*ck's length every rep?"
Gisteren, gast van 68 kilo, lijdt aan manische depressieve stoornis, heeft al 3x gekuurd met dianabol... is nu bezig met test-p gevolgd door test-e voor 10 weken...
Zegt tegen mij; bananen eten na je training? Daar zit veel te veel suiker in
''68 kilo, 3 oral kuurtjes gehad''
''Broscience''
Dan wijs je ze erop dat ze het fout doen?Ectos die mij proberen na te doen met oefeningen, falers
same story here, 2 oral kuurtjes gehad weegt 76kg waarvan minstens 18kg vet komt hij aanklooien dat hij meer heeft gegained.Gisteren, gast van 68 kilo, lijdt aan manische depressieve stoornis, heeft al 3x gekuurd met dianabol... is nu bezig met test-p gevolgd door test-e voor 10 weken...
Zegt tegen mij; bananen eten na je training? Daar zit veel te veel suiker in
''68 kilo, 3 oral kuurtjes gehad''
''Broscience''

o ja wel oppassen voor eiwit shakes dan he.
Nog nooit zoiets meegemaakt toch?

daarjuist gezien: gast is zijn borst aant trainen en na elke set dat hij doet haalt hij zijn t-shirt naar boven en spant hij zijn buikspieren op

Die is best lelijk.Vorige week:
gesprek met een.. 19 jarige mooiboy, een ecto met een buikje en wat zwembandjes..
mooiboy: Hoe lang train jij al man?
ik : Uhh, jaartje of 2? Jij?
mooiboy: Ja ik vanaf mijn 12e al man, 6-7 keer per week, 3 uur altijd.
ik : zo ik moet echt nodig pissen.
einde gesprek.