MuscleMeat

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

Mensen die met veel meer gewicht proberen te trainen dan ze eigenlijk aankunnen, met als gevolg een hele slechte vorm en 1/18 ROM.

Ik lach er niet echt om, (vind het wel grappig) laatste tijden krijg ik de vraag of ik whey gebruik zoja welke. Denken dat ik dankzij whey zo buff ben volgens mij :roflol:

Niet stiekem wat celltech?

Ik lach er niet echt om, (vind het wel grappig) laatste tijden krijg ik de vraag of ik whey gebruik zoja welke. Denken dat ik dankzij whey zo buff ben volgens mij :roflol:

en die creatine dan man, daar ben je ook gelijk buff van

Mensen die denken dat het wat uitmaakt van welke producent je whey shakes komen en mij uitlachen dat ik liever B&F whey nuttig omdat die meer eiwit heeft dan menig A-merk en beter te betalen is. 'Dat zijn slechte kwaliteit eiwit jongen, je moet 100% gold standard halen die komt overal beste uit de test ik zweer je'

Dit zijn dan kereltjes die 15-20 kilo minder wegen en een jaartje trainen.

Herro! Why u raugh at my peopre?? It is not vely kind! I will not sell u anymole flied lice!!

email.jpg

Zit maar één n*ger bij ons.. En die stinkt nog verschrikkelijk ook..
Overigens niets tegen n*ger maar srs niemand komt in z'n buurt ookal is ie best sympa

Zit maar één n*ger bij ons.. En die stinkt nog verschrikkelijk ook..
Overigens niets tegen n*ger maar srs niemand komt in z'n buurt ookal is ie best sympa

Ik ken het. Op de een of andere manier stinken allochtonen/kleurlingen bijna altijd(no offense).

Ik stink naar Hérmes

Terug
Naar boven