Je had mij eens moeten zien dan de laatste halen op een 2k-test.
Misschien was jij dat dan wel ghehe

(maar dat snap ik dan wel haha) maar klinkt toch raar

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je had mij eens moeten zien dan de laatste halen op een 2k-test.

Mensen die vreemde dansjes doen onder het trainen? Of een vrouw die een scheet laat , tijdens het squatten.( jammer genoeg maar eenmalig meegemaakt)
Zo liet ik er laatst ook een bout lopen bij het deadliften, puur natuur man!
OT: De helft van de mensen bij m'n sportschool die het nodig vindt om een bankje of een apparaat bezet te houden door hun shakebeker en handdoek er op te leggen.

Zo liet ik er laatst ook een bout lopen bij het deadliften, puur natuur man!
OT: De helft van de mensen bij m'n sportschool die het nodig vindt om een bankje of een apparaat bezet te houden door hun shakebeker en handdoek er op te leggen.
Een chinese phaggot die 140 kg op de stang gooit en gaat squatten, eh ik bedoel kniebuigen!
hij zakt op zijn meest 180 graden if yu kno wad ai mean.
Daarna pumpt hij zijn maatje op die 100 kg ging squatten door geweldadig op zijn rug te slaan met zijn platte handen, van iedereen de aandacht trekken met "HUW HUW" geluiden ("schijnt ZET M OP KNAAP" in het Kantonees te betekenen) waarna desbetreffende jongen ontiegelijk hard door zijn benen zakt en de stang laat stuiteren op de safetybars van het squatrek. Laughed big time.
Mensen die een kwartier op de crosstrainer gaan staan, niet bewegen (af en toe 1 zetje) en met hun telefoon spelen :')
Laatst zo'n gozer die meer praat dan traint: "Ja, het is stoerder om 20x80kg te benchen dan bijvoorbeeld 1x140kg want dat is zo lomp."
Try it first, dickhead.
lol dat zou ik ook zeggen aangezien 1x 140 er nog lang niet in zit![]()
Trouwens brock lesnar als ava?