MuscleMeat

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

Gisteren een gast van een jaar of 18, redelijk buff, die met een grote vriendengroep komt trainen. Toen deed ie db shoulder press met iets van 26kg per arm, en de hele groep stond er omheen en te kijken hoe hij zijn setje deed :p

Gingen ze juichen

Mensen die een kwartier op de crosstrainer gaan staan, niet bewegen (af en toe 1 zetje) en met hun telefoon spelen :')

Mensen die vreemde dansjes doen onder het trainen? Of een vrouw die een scheet laat , tijdens het squatten.( jammer genoeg maar eenmalig meegemaakt)

Zo liet ik er laatst ook een bout lopen bij het deadliften, puur natuur man!

Laatst bewerkt:

OT: De helft van de mensen bij m'n sportschool die het nodig vindt om een bankje of een apparaat bezet te houden door hun shakebeker en handdoek er op te leggen.

Ik doe dat ook, hoef ik minder ver te bukken steeds. Ik bedenk me dat mensen echt niet bang van me zijn om te vragen of ik dat weg kan halen :')
Ps. Ik sta er dan wel naast, ik loop niet weg naar iets anders toe of zo.

OT: De helft van de mensen bij m'n sportschool die het nodig vindt om een bankje of een apparaat bezet te houden door hun shakebeker en handdoek er op te leggen.

Doe ik ook vaak. Ik heb geen bidon o.i.d. bij, dus als ik tijdens een oefening ff wat wil drinken loop ik ff weg, drink snel wat en kom weer terug. En wat hell93 zegt, als iemand een apparaat ofzo nodig heeft dan vragen ze het wel. (ik leg niet ergens mijn handdoek op en ga vervolgens wat anders doen)

Altijd weer hetzelfde liedje ..

Een Poolse jongen die een 3 keer te zwaar gewicht pakte met de Tricep pushdowns. Natuurlijk was dat met het hele upperbody trekken en duwen haha. Helaas, moest ik het wel in gebarentaal aan hem uitleggen. :o

Het hoofd van mensen als ik hun bidon helemaal kapot stamp wanneer ze die op apparaten laten staan

Ik leg mn fles ook ergens op, anders elke keer zo ver bukken

Een chinese phaggot die 140 kg op de stang gooit en gaat squatten, eh ik bedoel kniebuigen!
hij zakt op zijn meest 180 graden if yu kno wad ai mean.

Daarna pumpt hij zijn maatje op die 100 kg ging squatten door geweldadig op zijn rug te slaan met zijn platte handen, van iedereen de aandacht trekken met "HUW HUW" geluiden ("schijnt ZET M OP KNAAP" in het Kantonees te betekenen) waarna desbetreffende jongen ontiegelijk hard door zijn benen zakt en de stang laat stuiteren op de safetybars van het squatrek. Laughed big time.

Heb je wat tegen aziaten ofzo

mensen die knooien met apparaten die te zwaar voor hun zijn :D
en mensen die overdreven geluiden maken gewoon als ze opdrukken of zo waar geen kracht voor nodig is

Een chinese phaggot die 140 kg op de stang gooit en gaat squatten, eh ik bedoel kniebuigen!
hij zakt op zijn meest 180 graden if yu kno wad ai mean.

Daarna pumpt hij zijn maatje op die 100 kg ging squatten door geweldadig op zijn rug te slaan met zijn platte handen, van iedereen de aandacht trekken met "HUW HUW" geluiden ("schijnt ZET M OP KNAAP" in het Kantonees te betekenen) waarna desbetreffende jongen ontiegelijk hard door zijn benen zakt en de stang laat stuiteren op de safetybars van het squatrek. Laughed big time.

Lawl

Laatst zo'n gozer die meer praat dan traint: "Ja, het is stoerder om 20x80kg te benchen dan bijvoorbeeld 1x140kg want dat is zo lomp."

Try it first, dickhead.

Laatst zo'n gozer die meer praat dan traint: "Ja, het is stoerder om 20x80kg te benchen dan bijvoorbeeld 1x140kg want dat is zo lomp."

Try it first, dickhead.

lol dat zou ik ook zeggen aangezien 1x 140 er nog lang niet in zit:p
Trouwens brock lesnar als ava?

Terug
Naar boven