XXL Nutrition

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

Niet zo kinderachtig joh.
Ik heb er gewoon een hekel aan als mensen zeggen: dit is áltijd zo.
Alsof jij in elke sportschool bent geweest en elk dik persoon kent?

Ik ook niet hoor :) maar ik zeg tenminste niet: dit is nóóit zo.

Gewoon de woorden: nooit, en, altijd. Niet gebruiken. Kan je ook geen discussie krijgen, want die win je toch niet :)

Ik zal nooit voor eeuwig leven, zal nooit aan een bodybuildwedstrijd mee doen, ik zal nooit in aanmerking komen voor deelname..

Ik zal altijd moeten blijven etenen drinken, ik zal altijd moeten slapen, ik zal altijd teveel belasting moeten betalen..

En ik had het over zeekoeien die IK zag bij de sportscholen waar IK train.. En heb ze NOOIT meer dan 1 keer gezien.
En dit was ALTIJD wanneer er acties waren dat mensen gratis konden trainen.

Ik zal nooit voor eeuwig leven, zal nooit aan een bodybuildwedstrijd mee doen, ik zal nooit in aanmerking komen voor deelname..

Ik zal altijd moeten blijven etenen drinken, ik zal altijd moeten slapen, ik zal altijd teveel belasting moeten betalen..

En ik had het over zeekoeien die IK zag bij de sportscholen waar IK train.. En heb ze NOOIT meer dan 1 keer gezien.
En dit was ALTIJD wanneer er acties waren dat mensen gratis konden trainen.

Oke je hebt gelijk :trollface:

Oh srs?
Dan weet ik dat :roflol: Ik dacht namelijk dat hij dit serieus zo denkt..(zo komt hij over, kortzichtig ed)

"kortzichtig" en dat zegt een vrouw? Een meid?
Sssshiiiittt... Ik haal gauw die krul weg en die sticker kan jij ook wel vergeten!!

Mennn... Ik kijk verder, en denk NA voor ik iets (ON)zinnigs zeg... Vergelijk mij niet met jouw klasgenootjes... Aub.

"kortzichtig" en dat zegt een vrouw? Een meid?
Sssshiiiittt... Ik haal gauw die krul weg en die sticker kan jij ook wel vergeten!!

Mennn... Ik kijk verder, en denk NA voor ik iets (ON)zinnigs zeg... Vergelijk mij niet met jouw klasgenootjes... Aub.

Mijn klasgenootjes? Volgens mij zijn die ouder dan jij.
Geen idee hoe oud je bent, maar je komt me niet al te oud over.

We gaan off topic, als je problemen hebt dan pb je me maar of zet je me op negeer.

Niet zo kinderachtig joh.
Ik heb er gewoon een hekel aan als mensen zeggen: dit is áltijd zo.
Alsof jij in elke sportschool bent geweest en elk dik persoon kent?

Ik ook niet hoor :) maar ik zeg tenminste niet: dit is nóóit zo.

Gewoon de woorden: nooit, en, altijd. Niet gebruiken. Kan je ook geen discussie krijgen, want die win je toch niet :)
never say neverrr

tumblr_ms7inpqF0L1sbkcgho1_500.gif

Edit: ik ben géén bieber fan, maar kon geen goede gif vinden waar hij negatief op stond.
Al is dit vrij negatief..swag -_-

Laatst bewerkt:
out

Mensen die vreemde dansjes doen onder het trainen? Of een vrouw die een scheet laat , tijdens het squatten.( jammer genoeg maar eenmalig meegemaakt)

@ The Rock van jou verwacht ik dit NIET zo snel maar van Hell93 wel dat is een wijf..

Jullie VERZINNEN allerlei dingen en LEZEN NIET GOED!

Ik had ON TOPIC een reactie geplaatst, dikke vrouwen die voor het eerst en 1 malig naar een sportschool toe gaan en dan zeggen om de eerste tijd 1x per week te gaan sporten (nou niks doen maar aanwezig zijn in de sportschool) en daarna wel vaker zouden komen omdat zij zelf vinden dat zij NIET te fanatiek (stil zitten in fitness apparaten) moeten beginnen met "sporten".

Daarna had The Rock (De Rok of Jurk) het over "respect hebben" voor dat soort mensen..
Daaaaaaar ben ik het NIET mee eens! En ik vind dat mensen tegenwoordig overal respect voor hebben of tonen... Bijv op al die Social Media, als mensen FOTO'S of TEKSTEN plaatsen dat zij daar al "Respect" voor krijgen.. Ik vind dat BELACHELIJK!! Dit zei ik en dit bedoelde ik.. Dus verzin geen onzin en hou het bij de FEITEN..

@Hell93 ga mij niet quoten of mijn Gebruikersnaam gebruiken of toepassen in je Reacties die NERGENS over gaan.. En als je teksten / reacties NIET leest of begrijp.. Of dingen bij gaat verzinnen, stop dan maar.. En druk op je [Delete] of [Backspace] toets..

Cool story bro :thumb:

OT: een kreunend iemand naast me op het roeiapparaat..:roflol:

Terug
Naar boven