MuscleMeat

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

Dit filmpje is weliswaar fictief maar kan zo maar in het eggie plaatsvinden in elke willekeurige sportschool. Echt hilarisch!!

http://youtu.be/rnjPhRqi_I0

lol @"what kind of meat is best? i prefer black guys" "waaaat the fock"

Ik ben normaal niet zo van het uitlachen in de gym maar zaterdag kon ik me echt niet inhouden. Ik was bezig met BOR setje numero 3 terwijl ik een kereltje van een jaartje of 17 binnen zie komen. Nikefit shirtje aan petje op en lange nikebroek met daaronder pantofola di oro schoenen. VP van een procentje of 25 en doet niks anders dan biceps en af en toe borst. Komt ie naar me toe en zegt het volgende: Ja die oefening die jij doet die doe ik niet want daar verneuk je je rug mee en preacher curls zijn toch goede vervangers.... nou ik piste bijna in mijn broek van het lachen!

end of funny story

Ik ben normaal niet zo van het uitlachen in de gym maar zaterdag kon ik me echt niet inhouden. Ik was bezig met BOR setje numero 3 terwijl ik een kereltje van een jaartje of 17 binnen zie komen. Nikefit shirtje aan petje op en lange nikebroek met daaronder pantofola di oro schoenen. VP van een procentje of 25 en doet niks anders dan biceps en af en toe borst. Komt ie naar me toe en zegt het volgende: Ja die oefening die jij doet die doe ik niet want daar verneuk je je rug mee en preacher curls zijn toch goede vervangers.... nou ik piste bijna in mijn broek van het lachen!

end of funny story

:roflol: hoe krijgt die het verzonnen

mensen met teenslippers trainen hahahahahahaha

Hebben jullie wel eens van die mooiboys gezien met zo'n glimmend trainingspakkie van adidas? :roflol: Loopt er bij mij wel eens eentje, zo'n paars glimmend trainingsbroekje.

Hebben jullie wel eens van die mooiboys gezien met zo'n glimmend trainingspakkie van adidas? :roflol: Loopt er bij mij wel eens eentje, zo'n paars glimmend trainingsbroekje.

hier een keer zon mooiboy, die had zon vestje met capuchon en zonder mouwen wat je normaal als mooiboy-zijnde over eent shirt heen draagt. Deze had er geen tshirt onder en netjes dichtgemaakt door tot de helft de rits te gebruiken en bovenaan netjes een dubbele veterstrik te gebruiken :p oja en een ster op zn onderarm getatoeeerd

hier een keer zon mooiboy, die had zon vestje met capuchon en zonder mouwen wat je normaal als mooiboy-zijnde over eent shirt heen draagt. Deze had er geen tshirt onder en netjes dichtgemaakt door tot de helft de rits te gebruiken en bovenaan netjes een dubbele veterstrik te gebruiken :p oja en een ster op zn onderarm getatoeeerd

waar train je?

in de zomer kom ik op me teenslippers hoor?
bedoel wat is de grap, of je nou schoenen aan doet of teenslippers, ik squat zelfs op teenslippers als het moet, maar als ik beentraining heb doe ik meestal wel skoens aan.

Gewoon, je komt er om te trainen dus je trekt een sport outfit aan.
Als je zo graag met teenslippers wilt trainen verwijs ik je naar het strand.

owja nog 1 ding.
Mensen die zeggen dat je rug trainen slecht is.
Dat je je hele rug ermee kapot maak enzo.

owja nog 1 ding.
Mensen die zeggen dat je rug trainen slecht is.
Dat je je hele rug ermee kapot maak enzo.

wtf-cat.jpg

end of funny story

Net zoals dit bedoel ik.
Er zijn mensen die denken dat je rug trainen echt slecht is.

een groep ecto's die met 6 op machien werken :D

Vandaag op school:

'Van klimmen wordt je kanker sterk! Sws veel sterker dan mensen die fitnissen ofzo.
Prof klimmers zijn minimaal 30x zo sterk als bodybuilders, bodybuilders zijn helemaal niet zo sterk. En als een bodybuilder een klimmer op straat tegenkomt is ie er geweest.'

Vandaag op school:

'Van klimmen wordt je kanker sterk! Sws veel sterker dan mensen die fitnissen ofzo.
Prof klimmers zijn minimaal 30x zo sterk als bodybuilders, bodybuilders zijn helemaal niet zo sterk. En als een bodybuilder een klimmer op straat tegenkomt is ie er geweest.'

Is dit een leerschool of sportschool?
Ach ja, school is school, toch?

Verder wel een hele domme opmerking inderdaad.

Terug
Naar boven