joostd
Huge Freak
- Waardering
- 1.627
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
- 11%
Bij DL voel ik alleen onderrug pomp hoor, weet niet hoe jij ze uitvoert.
hamstrings waarschijnlijk
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bij DL voel ik alleen onderrug pomp hoor, weet niet hoe jij ze uitvoert.
Zijn toch ook benen![]()
Quads overigens ook al omdat die na benen training stuk sneller vermoeid zijn.
ik nam het voor jou op, weet niet of je dat in de gaten hebt

Ik moet mezelf wel oppeppen!
Geef ik hi kicks tegen de smith en kijk daarna gavaar lijk om me heen.
Alle huisvrouwen die cardio deden waren bang, **** yeah.jpg
dusVrouwtje @ the gym... dunner dan ik die gewoon een dik uur alleen maar buikspieren doet.....![]()

Vrouwtje @ the gym... dunner dan ik die gewoon een dik uur alleen maar buikspieren doet.....![]()
Wat heb je aan een uur buikspieren als je verder niets traint? (t was binnenkomen. Uurtje buikspieren en weggaan.) Kan je beter wat compounds pakken....lijkt me...
Wat heb je aan een uur buikspieren als je verder niets traint? (t was binnenkomen. Uurtje buikspieren en weggaan.) Kan je beter wat compounds pakken....

Ik probeerde wat te zeggen en er ging een oordopje uit.. reactie sorry ik ben bezig.. oordopje in en doorgaan.. Kreeg geeneens tijd om verder wat te zeggen... Tja.. Dan houdt het op...Waarom geef je dan geen goede info ? Doe ik ook altijd. Hangt uiteraard van de persoon af.
Van die coole ecto boys moeten het maar zelf oplossen.

elke keer een uur langIk doe maandag, woensdag & vrijdag ook alleen buikspieren hoor
En als ik een feestje heb zaterdagochtend ook nog es.
liever jij dan ik... 
Dan moet ze wel de oefeningen goed uitvoeren en niet alles maar half...misschien wil ze sterke buikspieren
snap niet wat haar skinnyness ermee te maken heeft
Afgelopen dinsdag. Train in een oldskool hardcore gym dus lopen best wat buffels rond.
Kwam er een oude man (pensioen stuff) binnen. Begint barbell curls doen met 40 zonder warm up, meer swingen dan jackson on steroids.
Gaat ie vervolgens seated calf raisen, met 1 cm rom en teveel weights.
Benchen met 2 cm drop en epic grinders.
Kwam hij na zijn 'workout' naar mij en vroeg : ben jij de sterkste van België? (had wedstrijd sponsor t shirt aan)
Ik : neen, ik heb 2 jaar geleden meegedaan.
Hij : ik dacht al, je lijkt me veel te mager/zwak ervoor.
Ik : heb toch betere techniek als u.
Hij : wacht maar tot je zo oud bent als mij.
Ik : we zien volgende week wel, ofdat je in instelling zit of thuis met een hernia.
Hij : En dit is de jeugd? Zonder advies te geven en direct uit te schelden.
Ik : wie begon er over te mager/zwak zijn ? Alles wat je doet is verkeerd.
Hij : mijn lichaam,mijn tempel en mijn regels.