XXL Nutrition

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

Dan moet ze wel de oefeningen goed uitvoeren en niet alles maar half...

Omdat er verder geen spiertje aanzat (botjes zichtbaar)... (dus eigenlijk meer wat zorgwekkend imo...)

Maar goed.. Laten we het er dan maar op houden dat iedereen een ander doel heeft.

Je bent zelf een botje.

Iemand gezien vandaag die bankdrukt met een spotter, verder niks mis mee, alleen het punt was..het zag eruit alsof de spotter heel veel hielp. De bankdrukkert had een bar van 10 kg en totaal 10 kg erop zitten.

Nog bedankt voor het spotten vandaag!

Turk die aan me vroeg welke andere sporten ik deed toen ik Dragon Flags en Landmine 180's deed :roflol: .

Hij dacht dat ik op honkbal zat ofzo. Hij had die oefeningen nog nooit gezien :o

Ik wordt vrolijk als ik een mooie dame zie squatten in de sportschool, maar dat is niet perse lachen, meer een geniepig binnenpretje.

Hmm, hier niet.. Waarom help je ze niet een handje dan? Vertelt dat het in het rack beter is, maar dat ze de eerste keren wel wat ondersteuning van achter nodig zullen hebben? :rolleyes:

al die mensen met goede voornemens :)

Mijn sportschool speelt goed in op die goede voornemens, open huis week deze week.. Nog nooit zoveel dikke mensen in de sauna gezien :(.

Terug
Naar boven