MuscleMeat

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

Had het gisteren niet door, maar moet zeggen dat ik het snel gezien had inderdaad en de rest van de week mijn trouwe saunatje maar oversla. Overigens wel slecht vd sportschool nu ik erover na denk, want ik laat me als betalend lid verdringen door hun gratis actie week..

De goede voornemens mensen. they have no idea what they're doing.
waren 2 jongens die pakte een 20kg schijf, gingen tegen de muur staan en dan curlen met de schijf in hun handen, een ROM van niks natuurlijk omdat de rand hun borst raakt en hun been.. wie bedenkt het :')

Haha, als je filmpje maakt, doe ik pics van dikke mensen in de sauna?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

al die mensen met goede voornemens :)

Mijn sportschool speelt goed in op die goede voornemens, open huis week deze week.. Nog nooit zoveel dikke mensen in de sauna gezien :(.

De goede voornemens mensen. they have no idea what they're doing.
waren 2 jongens die pakte een 20kg schijf, gingen tegen de muur staan en dan curlen met de schijf in hun handen, een ROM van niks natuurlijk omdat de rand hun borst raakt en hun been.. wie bedenkt het :')

20rtcut.jpg

Onze sportschool kan je geen stap verzetten, of je loopt tegen iemand aan. Verschikkelijk. Gelukkig is het vooral in de hoek waar alle cardioapparaten staan, en niet in de krachthonk.

Jaa ik zat gewoon weer lekker te lezen en dan gaat Em87 weer zo'n vervelende discussie aan.. Daarnaast vind ik hem wel een belgische suikerwafel daar niet van.. :trollface:

twee gasten met extreem dunne beentjes die ff 120 kilo op de halter smijten en gaan squatten

Het zag er extreem pijnlijk uit en eentje zat ook constant aan zijn rug te voelen

Van die n*gers met een muts of kappiesjon op in de sportschool. Laatst was er zelfs een blanke die dat na ging doen, ****ing grappig dat soort mensen.

Ik lach jullie beiden uit omdat jullie niet normaal capuchon kunnen typen :roflol:

Ik lach jullie beiden uit omdat jullie niet normaal capuchon kunnen typen :roflol:

Zit jij nu in de sportschool dan ? Want gaat om wat je lach in de sportschool.
Ik vind sowieso kapusjon veel leuker klinken dan capuchon, ik zou het ook graag wel gewoon "Capuch" willen noemen

En dan zit je nu op DBB ?
Hardcore hoor, jij komt er wel.
So much dedicated !

Ik lach om die mensen die met hun telefoon in de sportschool zitten.
Waarom blijf je dan niet gewoon thuis ?

Ja idd, anders kunnen ze hun vriendjes op facebook niet laten weten dat ze aan het sporten zijn. so much sadness.

Terug
Naar boven