Fitness Seller

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

En dan zit je nu op DBB ?
Hardcore hoor, jij komt er wel.
So much dedicated !

Ik lach om die mensen die met hun telefoon in de sportschool zitten.
Waarom blijf je dan niet gewoon thuis ?

Waarom lach je om mensen die met hun telefoon zitten in de sportschool?
Denk je dat ik heel mn training kan onthouden :roflol: ?

(Ik zit trouwens gewoon thuis hoor, jij trapt gewoon overal in :D )

Waarom lach je om mensen die met hun telefoon zitten in de sportschool?
Denk je dat ik heel mn training kan onthouden :roflol: ?

(Ik zit trouwens gewoon thuis hoor, jij trapt gewoon overal in :D )

Haha ja ik trap overal in, omg ik ben zo dom ?!?
Alleen al de gedachte dat ik dacht dat jij zou trainen, wat een dombo ben ik toch dat ik überhaupt dacht dat jij traint. :o
Nee meestal neem je dan een kladblok mee, om je training op te schrijven

Haha ja ik trap overal in, omg ik ben zo dom ?!?
Alleen al de gedachte dat ik dacht dat jij zou trainen, wat een dombo ben ik toch dat ik überhaupt dacht dat jij traint. :o
Nee meestal neem je dan een kladblok mee, om je training op te schrijven

Een kladblok meenemen om het op te schrijven zodat ik het thuis in mijn telefoon kan zetten.
Logic, not even once :roflol:
Jij mag niet in mijn log, daarom denk je dat ik niet train :engel:

Nu weer OT.

Een kladblok meenemen om het op te schrijven zodat ik het thuis in mijn telefoon kan zetten.
Logic, not even once :roflol:
Jij mag niet in mijn log, daarom denk je dat ik niet train :engel:

Nu weer OT.

Ik vind het vaak toch de typetjes met de telefoon in de sportschool

quote dat stuk stront nou niet steeds

Als iemand mij belt in de sportschool neem ik gewoon op? Elk bericht antwoord ik gewoon waarom zou ik dat niet doen? Omdat andere het ook niet doen? :roflol:

Ik lach om die mensen die met hun telefoon in de sportschool zitten.
Waarom blijf je dan niet gewoon thuis ?

Ik heb altijd mijn telefoon bij. Is mijn muziek en tijd doden tijdens rust. Moet uiteraard wel contacten onderhouden en wordfeud bijhouden

Zag er laatst gewoon eentje een soort van leg press doen op seated calf extensions apparaat terwijl hij op zijn phone bejeweled aan t spelen was

Ik heb altijd mijn telefoon bij. Is mijn muziek en tijd doden tijdens rust. Moet uiteraard wel contacten onderhouden en wordfeud bijhouden

Spelen er mensen tegenwoordig nog wordfeud? Heb er al maanden niks meer van gehoord:rolleyes:

Beetje onzinnig.. Alsof je jouw telefoon niet mee mag nemen naar de gym. Heb hem altijd bij mij, als ik een berichtje krijg dan kijk ik, afhankelijk van wie het is reageer ik. Lange gesprekken vermijd ik gewoon.

Je bent er voor het trainen maar tussen de setjes door kun je prima reageren op je telefoon. Het moet niet te overhand krijgen idd, dat is wel triest.

Die calf extension gaat tot 100kg ofzo. :o en het betrof een klein marokkaantje van een jaar of 16

Zag er laatst gewoon eentje een soort van leg press doen op seated calf extensions apparaat terwijl hij op zijn phone bejeweled aan t spelen was

Bij mij zat er laatst 1 te kabelroeien terwijl hij via zijn oordopjes met iemand belde. ****ing kansloos.

Meisjes die op chrisje123 lijken.

Ik stoor me als iemand wilt mee trainen en dan meer lult dan traint.
Of een vriendin die steeds fotoos van me maakt als ik bezig ben.

Haha van die vrouwen die hun eerste x in de sportschool moeten vastleggen met action shots en selfies

Ik stoor me als iemand wilt mee trainen en dan meer lult dan traint.
Of een vriendin die steeds fotoos van me maakt als ik bezig ben.

Maar stiekem vind je die foto's wel weer leuk toch?

---------- Toegevoegd om 10:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:18 ----------

Haha van die vrouwen die hun eerste x in de sportschool moeten vastleggen met action shots en selfies

Jup. Hetzelfde geldt voor mannen overigens.

Ohja, woensdag nog zo'n stel: poseren voor de spiegel, met een dumbbel (en natuurlijk met duckface en peace teken natuurlijk) en maar foto's nemen met die gsm. Meer heb ik ze met die dumbell niet zien doen.

Elke keer weer: moslima's met hoofddoek + lange broek + t-shirt met lange mouwen + vormeloze jurk eroverheen - je zou maar eens een stukje huid / vorm moeten zien :eek: FYI: ik ga naar een LADIES ONLY fitness ??? Komen die vrouwen niet uit het land der hammams waar alle vrouwen spiernaakt een bankje delen ??? Ik heb dan altijd zin om te schreeuwen: "fitness? Da's ni halal!"

Terug
Naar boven