Haha ja maar das wel oke. Dan zijn ze klein. Beetje veiligheid aanleren. Maar als je zoiets als volwassen vent doet ben je vrij kansloos.
Ik steek zelfs illegaal vuurwerk af zonder bril
Zo stoer
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha ja maar das wel oke. Dan zijn ze klein. Beetje veiligheid aanleren. Maar als je zoiets als volwassen vent doet ben je vrij kansloos.
Ik steek zelfs illegaal vuurwerk af zonder bril
Zo stoer
Niet iedereen heeft geld om thuis een douche te betalen.
Volgens mij kost een douche minder dan een fitness abo. Hoewel, Basic Fit = het hele gezin op 1 kaart, en cliché cliché, als die 15 kinderen heeft, is de fitness misschien goedkoper.

.Vorige week een personal trainer bij ons in de gym die deadliften met bolle rug een nieuwe dimensie gaf. Was overigens met 80 kg ofzo en dan het gewicht keihard tegen de grond duwen en na zn setje stoer rond zich heen kijken. Zo'n mannen moeten het anderen dan leren.
Ook een kerel die er niet uitziet en heel de tijd extra hard praat met zen irritant stemmetje zodat iedereen zn zieke spekverhalen kan aanhoren. Gast is super arrogant en behandeldt zn trainingspartners altijd nogal denigrerend. Hij gaat dan altijd squatten met 40 kg, 1/4 ROM, zo'n gay beschermpad voor je nek en een nog gayer spannend shortje. Ga altijd helemaal neer als die aan het trainen is.
Ik lach van binnen om gasten die met hun telefoontjes zitten te klooien tijdens een training.
En om gasten die tijdens een workout met elkaar zitten te lullen.
En vervolgens vragen ze zich af waarom zij niet zo groot worden en iemand anders wel.
**** you're mobile phones leave them home and work you're ass off!!

hoe kan jij nou weer weten wat ze op hun telefoon doen tijdens de training?
Ik heb constant mn telefoon bij, zet er mn training in, whatsappe enzo terwijl ik wacht (want tja, elke keer 1,5/2 minuten voor je uitstaren begint uiteindelijk te vervelen).
Niet zo snel oordelen![]()
Hee!! Je hebt het over mij?! Ik ga jou de volgende keer een plak geven vriend!

Hee!! Je hebt het over mij?! Ik ga jou de volgende keer een klap geven vriend!
30 bankdrukken
55,25 deadliften (met klemmetjes)
40 squatten (niet te diep anders slecht voor knieën)
0 military neck press (levensgevaarlijke oefening)
Ik lach van binnen om gasten die met hun telefoontjes zitten te klooien tijdens een training.
En om gasten die tijdens een workout met elkaar zitten te lullen.
En vervolgens vragen ze zich af waarom zij niet zo groot worden en iemand anders wel.
**** you're mobile phones leave them home and work you're ass off!!
Telefoontjes laat je thuis als je sirieus aan het trainen bent. En waarop moet je wachten dan? Op je trainingsmaat?? Als het goed Is ben je die aan het spotten tijdens je workout of ben jeje aan het focussen op je volgende set.
als je dit bovenstaande niet begrijpt en beaamd ben je gewoonweg niet sirieus aan het trainen en begrijp je niks van bodybuilding .
Reken er maar op dat als ik met me maat een set biceps heb gedaan ik niet eens een telefoon in me handen kan houden.
Ga je naar de gym?? Dan ga je een uur knallen!!! Niet met je lulijzer spelen om whatsapjes te sturen in je zogenaamde rust.
zie genoeg ecto bitches die meer met hun telefoon bezig zijn dan met het daadwerkelijk trainen.

Hoe kan jij nou weer weten wat ze op hun telefoon doen tijdens de training?
Ik heb constant mn telefoon bij, zet er mn training in, whatsappe enzo terwijl ik wacht (want tja, elke keer 1,5/2 minuten voor je uitstaren begint uiteindelijk te vervelen).
Niet zo snel oordelen![]()
Volledig mee eens, met telefoon kun je echt niet concentreren![]()

Telefoontjes laat je thuis als je sirieus aan het trainen bent. En waarop moet je wachten dan? Op je trainingsmaat?? Als het goed Is ben je die aan het spotten tijdens je workout of ben jeje aan het focussen op je volgende set.
als je dit bovenstaande niet begrijpt en beaamd ben je gewoonweg niet sirieus aan het trainen en begrijp je niks van bodybuilding .
Reken er maar op dat als ik met me maat een set biceps heb gedaan ik niet eens een telefoon in me handen kan houden.
Ga je naar de gym?? Dan ga je een uur knallen!!! Niet met je lulijzer spelen om whatsapjes te sturen in je zogenaamde rust.
zie genoeg ecto bitches die meer met hun telefoon bezig zijn dan met het daadwerkelijk trainen.
Volledig mee eens, met telefoon kun je echt niet concentreren![]()