Fitness Seller

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

Ik vind phone normaal en je doet niemand kwaad.
Wie er dan problemen mee heeft kan het gewoon melden.

Ik train best serieus maar zit best wel eens een keer tussen de setjes door op me phone of praat soms ff met iemand.
Zou nooit ruzie zoeken maar niemand is god hoor, iedereen kan stuk met de juiste tools.

Telefoontjes laat je thuis als je sirieus aan het trainen bent. En waarop moet je wachten dan? Op je trainingsmaat?? Als het goed Is ben je die aan het spotten tijdens je workout of ben jeje aan het focussen op je volgende set.

als je dit bovenstaande niet begrijpt en beaamd ben je gewoonweg niet sirieus aan het trainen en begrijp je niks van bodybuilding .

Reken er maar op dat als ik met me maat een set biceps heb gedaan ik niet eens een telefoon in me handen kan houden.

Ga je naar de gym?? Dan ga je een uur knallen!!! Niet met je lulijzer spelen om whatsapjes te sturen in je zogenaamde rust.

zie genoeg ecto bitches die meer met hun telefoon bezig zijn dan met het daadwerkelijk trainen.

Brb, even Jay Cutler en alle andere pro bodybuilders bellen dat ze niet meer tegen de camera mogen praten, want dan kunnen ze zich niet meer concentreren.

Ik zal even inhoudelijk reageren op je post, aangezien je meerdere domme dingen zegt:

Telefoontjes laat je thuis als je sirieus aan het trainen bent. En waarop moet je wachten dan? Op je trainingsmaat?? Als het goed Is ben je die aan het spotten tijdens je workout of ben jeje aan het focussen op je volgende set.

Waarop wachten? Tot je volgende set. Focussen op je volgende set duurt geen 2 minuten, althans, niet bij mij. Als jij 2 minuten nodig hebt om je te kunnen concentreren zou ik een cursusje gaan volgen :)

Reken er maar op dat als ik met me maat een set biceps heb gedaan ik niet eens een telefoon in me handen kan houden.

En jij traint natuurlijk altijd alleen je biceps? De telefoon erbij pakken is niet na élke oefening of set van toepassing he..

Ga je naar de gym?? Dan ga je een uur knallen!!! Niet met je lulijzer spelen om whatsapjes te sturen in je zogenaamde rust.

Zogenaamde rust? Met andere woorden: **** rust, ik neem geen rust, lekker door knallen en niks anders!
Of niet?

heb bijna geen rust, elke minuut rust lijkt soms wel 10 minuten te duren, mij maakt geen zak uit wat ze doen als maar niet half uur op de bench gaan zitten what's appe ...

Laatst bewerkt:
Waar ik om lach;

Mensen die er een probleem van maken dat andere mensen op hun telefoon kijken

Dat soort mensen moeten ook geen leuk leven hebben als zelfs dat ze al irriteert

als je dit bovenstaande niet begrijpt en beaamd ben je gewoonweg niet sirieus aan het trainen en begrijp je niks van bodybuilding .

zie genoeg ecto bitches die meer met hun telefoon bezig zijn dan met het daadwerkelijk trainen.

Waarop wachten?
Op een nieuwe set, wtf denk jij dan? Ik train alleen dus dan kan ik net zo goed mijn trainingen in me telefoon opslaan in plaats van 2 minuten rond te kijken voor ik weer begin.
Word voor mij een probleem zodra je gaat whats appen/smsen/bellen, als het te lang duurt.
Knal vrijwel altijd langer dan een uur.

Ik doe mijn setje biceps altijd op het einde trouwens, wanneer me telefoon alweer in me zak zit, ben niet zo'n beachboy als jij ;)

laat mensen lekker zelf bepalen hoe lang ze rust houden tussen een set en wat ze in die tijd doen, of ze nou alleen trainen of niet. is compleet onafhankelijk van het feit hoe serieus je bent. eikel

Dan aan jou de vraag: wat doe je als je 2 minuten rust heb tussen setjes door?
Hoe onthoud jij je aantal sets, reps en gewichten?
Hoe onthoud jij wát je moet doen (Oké, hier ben ik dan een van de weinige in die dit niet kan onthouden, maar toch).

Ik zou het waarderen als je hierop antwoord kan geven :)
No offence, het maakt me niet uit of je met je telefoon speelt tussen je sets door.. Maar je reps en sets niet kunnen onthouden ???

No offence, het maakt me niet uit of je met je telefoon speelt tussen je sets door.. Maar je reps en sets niet kunnen onthouden ???
Gebeurd bij mij best vaak hoor dat ik niet meer weet hoeveel sets ik heb gedaan. moet het dus echt opschrijven:o

Ik lach altijd om die kerel die elke dag in de gym zit en daar alleen komt om te praten ( 90% praten en 10% bb )
Die jongen gaat echt de hele gym af want iedereen heeft het wel gehad na 5 minuten gelul van die gozer.

Ik lach van binnen om gasten die met hun telefoontjes zitten te klooien tijdens een training.

En om gasten die tijdens een workout met elkaar zitten te lullen.

En vervolgens vragen ze zich af waarom zij niet zo groot worden en iemand anders wel.

**** you're mobile phones leave them home and work you're ass off!!

Ik snap die hele telefoonhype ook niet zijn volgens mij contactgestoorde mensen die geen seconde zonder dat apparaatje kunnen. Praten tijdens het trainen doe ik dan weer wel. Lig regelmatig helemaal krom tussen me setjes door.

Volgens mij neem je je hobby nu wel erg serieus?

Ik vind phone normaal en je doet niemand kwaad.
Wie er dan problemen mee heeft kan het gewoon melden.

Ik train best serieus maar zit best wel eens een keer tussen de setjes door op me phone of praat soms ff met iemand.
Zou nooit ruzie zoeken maar niemand is god hoor, iedereen kan stuk met de juiste tools.

Vraag me echt af wat er dan gebeurd als je een max beurt aan het squaten bent en je telefoon gaat ineens af.
Je bent gewoon een appeltje met excuses en zal nooit groot worden :)

Aldus het serieuze dwergje van 1.73m

Als ik me telefoon bij heb, dan zet ik hem op vliegtuig stand

vriend van me die pas een half jaar traint, en persé even zwaar wil pakken dan mij :roflol:
vervolgens staat tie alles met bad form te doen, als ik er wat van zeg word tie kwaad.

Het vage is, hij is even lang als mij, heeft minder vet als mij, maar weegt toch 4kg zwaarder :dunno:

Ik snap die hele telefoonhype ook niet zijn volgens mij contactgestoorde mensen die geen seconde zonder dat apparaatje kunnen. Praten tijdens het trainen doe ik dan weer wel. Lig regelmatig helemaal krom tussen me setjes door.

Volgens mij neem je je hobby nu wel erg serieus?

Vraag me echt af wat er dan gebeurd als je een max beurt aan het squaten bent en je telefoon gaat ineens af.

Aldus het serieuze dwergje van 1.73m

Me max squat is 120 en die doe ik nooit omdat ik ooit een zwaar ongeval heb gehad waardoor mijn enkel en heup omdat ik scheef sta dit niet toelaten.
Ik doe setjes met 60 heel langzaam en gelijk daarna lunges, dan heb ik drie dagen spierpijn maar beenomtrek zit al een tijdje op de 62 cm vast helaas.

Anyway wat betreft het telefoonverkeer, nee je kunt onmogelijk opnemen als je bezig bent in een set toch??
Als ik dumbbels press of bank dan gaat het ook niet maar na mijn set kijk ik wel ff als het een appje is of bel ik terug indien nodig/dringend.
Mensen vergeten dat je misschien ook een oude moeder hebt in slechte gezondheid en die kan niet appen, of een schoolgaand kind en school gaat ook niet appen dus moet je soms echt wel ff antwoorden of terugbellen.
Ik heb twee keer gehad dat ik gebeld ben in het afgelopen half jaar en beide was het dringend.
Vandaar dat als iemand raar tegen mij zou doen over phone ik het niet accepteer.

telefoon gewoon in de kluis?

Never go full r*tard

Me max squat is 120 en die doe ik nooit omdat ik ooit een zwaar ongeval heb gehad waardoor mijn enkel en heup omdat ik scheef sta dit niet toelaten.
Ik doe setjes met 60 heel langzaam en gelijk daarna lunges, dan heb ik drie dagen spierpijn maar beenomtrek zit al een tijdje op de 62 cm vast helaas.

Anyway wat betreft het telefoonverkeer, nee je kunt onmogelijk opnemen als je bezig bent in een set toch??
Als ik dumbbels press of bank dan gaat het ook niet maar na mijn set kijk ik wel ff als het een appje is of bel ik terug indien nodig/dringend.
Mensen vergeten dat je misschien ook een oude moeder hebt in slechte gezondheid en die kan niet appen, of een schoolgaand kind en school gaat ook niet appen dus moet je soms echt wel ff antwoorden of terugbellen.
Ik heb twee keer gehad dat ik gebeld ben in het afgelopen half jaar en beide was het dringend.
Vandaar dat als iemand raar tegen mij zou doen over phone ik het niet accepteer.

Aha zo, daar heb ik geen last van want niemand heeft mij nodig :D Maar lijkt me echt gruwelijk k*t dat als je net lekker bezig bent met een setje en je voelt dat ding in je zak trillen, dan zou me aandacht toch weg zijn.

Aldus het serieuze dwergje van 1.73m[/QUOTE]

och och och . Jammer hoor.

slap
Lolwut lees net die zin van je nog eens. Lekker aan het skiën samen?

Terug
Naar boven