- Waardering
- 2.890
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 80kg
Me max squat is 120 en die doe ik nooit omdat ik ooit een zwaar ongeval heb gehad waardoor mijn enkel en heup omdat ik scheef sta dit niet toelaten.
Ik doe setjes met 60 heel langzaam en gelijk daarna lunges, dan heb ik drie dagen spierpijn maar beenomtrek zit al een tijdje op de 62 cm vast helaas.
Anyway wat betreft het telefoonverkeer, nee je kunt onmogelijk opnemen als je bezig bent in een set toch??
Als ik dumbbels press of bank dan gaat het ook niet maar na mijn set kijk ik wel ff als het een appje is of bel ik terug indien nodig/dringend.
Mensen vergeten dat je misschien ook een oude moeder hebt in slechte gezondheid en die kan niet appen, of een schoolgaand kind en school gaat ook niet appen dus moet je soms echt wel ff antwoorden of terugbellen.
Ik heb twee keer gehad dat ik gebeld ben in het afgelopen half jaar en beide was het dringend.
Vandaar dat als iemand raar tegen mij zou doen over phone ik het niet accepteer.
Het is net hoe dringend iemand iets ervaart denk ik. Ikzelf heb nog nooit een dringend telefoontje gehad en kan me nog een tijd zonder mobiel voorstellen. Toen was er ook geen gevoel van dringend. Wat doe je bijvoorbeeld met je telefoon als je gaat zwemmen? Of de bioscoop. Een film duurt langer dan een trainingssessie over het algemeen.
Het enige wat ik me kan indenken dat dringend is dat als iemand op sterven ligt, maar over het algemeen weet je dat dan. Als het namelijk onverwachts gebeurd is het al te laat. Als iemand op sterven ligt is het je eigen keuze of je bij die persoon bent of even wilt trainen, film kijken of wat dan ook.
Ik persoonlijk vind een telefoon mee onhandig. In je broekzak kan hij stuk gaan, mijn toegang pasje is ook in tweeën gebroken. Op een bakje of de grond leggen vind ik ook onhandig. Maar als iemand graag zijn sets noteert of bereikbaar wilt zijn, moet hij dat zelf weten. In het geval van iets dringends even bij de bar gaat staan bellen en niet zittend op een apparaat, laat staan zittend op een apparaat lekker keuvelen over afgelopen weekend.