- Waardering
- 796
Ik maak wel echt de gains van mijn leven met UB/LBGeen idee, ik heb gehoord dat die binnenkort gaat beginnen met trainen, vandaar mijn post over fullbody - ub/lb![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik maak wel echt de gains van mijn leven met UB/LBGeen idee, ik heb gehoord dat die binnenkort gaat beginnen met trainen, vandaar mijn post over fullbody - ub/lb![]()
2 jaar oude foto posten van anderen terwijl je te beta bent je eigen gezicht te laten zien![]()

Nou nou nou jongens, geen bitchfight hier he
---------- Toegevoegd om 01:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:34 ----------
OT: Iemand die in de smith met zn benen naar voren, dicht tegen elkaar, aan het squatten was.

Ook wel eens gezien, die kerel hing gewoon tegen de bar aan![]()
Tenzij je aan de capri sonne zit kan je beter elke spier 2x in de week pakken.
Nou nou nou jongens, geen bitchfight hier he
---------- Toegevoegd om 01:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:34 ----------
OT: Iemand die in de smith met zn benen naar voren, dicht tegen elkaar, aan het squatten was.
En een split rug/tri borst/bi benen/schouders, in principe komen armen 2x per week aan bod en borst pak ik enigszins mee met triceps (cgbp en dips)
hack squat
Meh beter 4 dagen en dan schouders een eigen dag geven als je echt zo nodig een split moet doen.En een split rug/tri borst/bi benen/schouders, in principe komen armen 2x per week aan bod en borst pak ik enigszins mee met triceps (cgbp en dips)
hack squat
Bashen op een avatar terwijl je te beta bent om je eigen fysiek te laten zien![]()
Zag gisteravond in de gym ook een meid op de meest vreemde manier legpress doen. Had hem op laagste gewicht staan, zette de voeten helemaal laag en ging zo telkens enkele cms heen en weer. Ik snapte er niks van.
Wat ik vind op google gebruik je de barbell achter je benen. Hij had de barbell gewoon op zn rug/nek (En was in de smith).