MuscleMeat

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

2 jaar oude foto posten van anderen terwijl je te beta bent je eigen gezicht te laten zien :roflol:

Nou nou nou jongens, geen bitchfight hier he :o

---------- Toegevoegd om 01:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:34 ----------

OT: Iemand die in de smith met zn benen naar voren, dicht tegen elkaar, aan het squatten was.

---------- Toegevoegd om 01:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:34 ----------

OT: Iemand die in de smith met zn benen naar voren, dicht tegen elkaar, aan het squatten was.

Ook wel eens gezien, die kerel hing gewoon tegen de bar aan :roflol:

Tenzij je aan de capri sonne zit kan je beter elke spier 2x in de week pakken.

En een split rug/tri borst/bi benen/schouders, in principe komen armen 2x per week aan bod en borst pak ik enigszins mee met triceps (cgbp en dips)

hack squat

En een split rug/tri borst/bi benen/schouders, in principe komen armen 2x per week aan bod en borst pak ik enigszins mee met triceps (cgbp en dips)

hack squat

Wat ik vind op google gebruik je de barbell achter je benen. Hij had de barbell gewoon op zn rug/nek (En was in de smith).

Zag gisteravond in de gym ook een meid op de meest vreemde manier legpress doen. Had hem op laagste gewicht staan, zette de voeten helemaal laag en ging zo telkens enkele cms heen en weer. Ik snapte er niks van.

Bashen op een avatar terwijl je te beta bent om je eigen fysiek te laten zien :roflol:

:roflol:

sarcasm.jpg

Oh en tevens ben ik niet te beta om mijn fysiek te laten zien, zal vast wel ergens nog een foto staan

Zag gisteravond in de gym ook een meid op de meest vreemde manier legpress doen. Had hem op laagste gewicht staan, zette de voeten helemaal laag en ging zo telkens enkele cms heen en weer. Ik snapte er niks van.

waarschijnlijk trainde ze kuiten..

Ging ze heen en weer met benen of met voeten?

Ging ze heen en weer met benen of met voeten?

Ja ik zit nu ff te denken, ik weet wel hoe het eruit ziet als je kuiten traint, en ik vond het vooral heel vreemd eruit zien. Zeker omdat de calf machine gewoon vrij was. Volgens mij deed ze geen kuiten, want ze ging wel echt gewoon op en neer met der benen en stond ook niet op der tenen ofzo. Achja, ik zat er tegenover op de legcurl dus ik was gewoon ff verbaasd, lach geen mensen uit ofzo.

.

Laatst bewerkt:
.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven