AndroidHealthClinic

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

Ik vind het grappig hoe overdreven sociaal meisjes in het krachthonk kunnen zijn. Ik was gisteren aan het squatten en een meid wilde er gewichten afhalen toen ik zelf eventjes gewichten van ergens anders aan het pakken was. Toen ze zag dat ik weer wilde gaan squatten, bood ze gelijk haar verontschuldigingen aan.

Ook was er gisteren een andere meid die heel verlegen vroeg of ze in de weg stond. Ze stond 1.5 meter van me vandaan ofzo...

Is toch alleen maar lief ... :D

Als je skinnie was heb je een punt natuurlijk, want die houdt alleen van jongetjes (die zo tegen hem doen). ;)

Is toch alleen maar lief ... :D

Als je skinnie was heb je een punt natuurlijk, want die houdt alleen van jongetjes (die zo tegen hem doen). ;)

Ik klaag er ook zeker niet over ;). Respect ook voor die meiden dat ze zich in het krachthonk durven begeven. (niet dat hier in de gym ook maar 1 buffel is, maar toch)

mensen die door hun rug gaan doordat ze de oefening verkeerd uitvoeren.

Goeie pull ups man! Alleen jammer dat er iemand voor je camera een of andere rare oefening staat te doen.

- Zon nieuwe kakker ecto van rond de 40 die CONSTANT ZIT TE GLUREN VIA ELKE SPIEGELHOEK. Zo vervelend is het. Ik keek hem nog boos aan toen hij maar doorging via de spiegel. En dat nog in een hardcore gym. Rot lekker op naar die kakker fitniss healtshit die ze ook hier hebben.

- Dat alles onder de magnesium zit wanneer ik begin. Oke, je kan het gebruiken maar maak het dan schoon. Net als stoeltjes vol met zweet. Ze hebben geen flauw idee dat er ook nog andere mensen volgen.

Hehe..

Dat eerste kan ik inkomen, dat 2e niet je zit in een hardcore gym, daar verwacht je afgetrapte apparatuur vol zweet en magnesium

Come to think of it, ik lach eigenlijk nooit in de sportschool...Pure concentratie op de training.

Mensen die het allemaal net even te serieus nemen.

Lekker pompen man, lachen en poseren voor de spiegel.

Dan zie je die jelly haters al kijken.

gisteren iemand die wel een heel bijzondere oefening had.

Het was geloof ik de bedoeling dat hij voorkant schouders ging doen dmv front dumbbell raises.

maar zodra hij het gewicht halverwege omhoog kreeg, deed hij er een halve squat beweging bij zeg maar, zakte ongeveer 10 cm door de knieen.

Elke keer weer leuk om te zien wat mensen als oefening uitvinden...
En de instructeurs zeggen er uiteraard niks van, die draaien hem gewoon de rug toe....

Wil net zeggen die deadlifts lijken nergens op..

Ziet er in ieder geval nog beter uit dan die deadlifts(lijkt meer op een hyperextension).

En hele tijd die stang op de grond laten vallen, fail Deadlifts, pak dan gewoon minder zwaar zodat je de oefening wel normaal kan uitvoeren. Oja wonderfull days als achtergrond muziek in je gym, daar zou ik dus echt niet op kunnen trainen.

mijn instructeur heeft een pens lolllll en geen powerlift pens

Hoe moet je ze volgens jou dan doen ???

Schijven net de grond aan laten tikken of net voor ze dit doen weer omhoog liften.duh. Als je een oefening op een apparaat doet laat je toch ook niet elke rep de steekgewichten op elkaar knallen, is een teken dat je te zwaar pakt en de beweging niet onder controle hebt wat tot blessures kan leiden.

Dacht ik al...

Schijven net de grond aan laten tikken of net voor ze dit doen weer omhoog liften.duh. Als je een oefening op een apparaat doet laat je toch ook niet elke rep de steekgewichten op elkaar knallen, is een teken dat je te zwaar pakt en de beweging niet onder controle hebt wat tot blessures kan leiden.

kom op gast xD
hij kan bij elke rep een prima positieve rep maken. schijnbaar wil mino niet teveel energy stoppen in zijn negatieve rep. en daarnaast is een deadstop beter als touch n go ivm met takeoff technieken.

get your facts right

Terug
Naar boven