MuscleMeat

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

kom op gast xD
hij kan bij elke rep een prima positieve rep maken. schijnbaar wil mino niet teveel energy stoppen in zijn negatieve rep. en daarnaast is een deadstop beter als touch n go ivm met takeoff technieken.

get your facts right

Deadstop is wat anders als halverwege de negatieve beweging de halter zowaar op de grond gooien met een luide knal, wat in het filmpje duidelijk gebeurd. Ongecontroleerde deadlift is slechte deadlift, fact. Je gaat toch ook niet lopen gooien met dumbbells bij curls om dan vervolgens de negatieve beweging niet fatsoenlijk uit te voeren. Cheaten noemen ze dat ;)

Het heeft geen enkel nut om de barbell zachtjes te laten zakken. Het wereldrecord deadlift is volgens jou dan ook een slechte deadlift?

• Topic Starter Topic Starter
Deadstop is wat anders als halverwege de negatieve beweging de halter zowaar op de grond gooien met een luide knal, wat in het filmpje duidelijk gebeurd. Ongecontroleerde deadlift is slechte deadlift, fact. Je gaat toch ook niet lopen gooien met dumbbells bij curls om dan vervolgens de negatieve beweging niet fatsoenlijk uit te voeren. Cheaten noemen ze dat ;)

over rug slopen gesproken, jij hebt duidelijk nooit zwaar gedeadlift. negative reps maken @1RM , diehard!

Schijven net de grond aan laten tikken of net voor ze dit doen weer omhoog liften.duh. Als je een oefening op een apparaat doet laat je toch ook niet elke rep de steekgewichten op elkaar knallen, is een teken dat je te zwaar pakt en de beweging niet onder controle hebt wat tot blessures kan leiden.

Apparaten zijn sowieso gay

Schijven net de grond aan laten tikken of net voor ze dit doen weer omhoog liften.duh. Als je een oefening op een apparaat doet laat je toch ook niet elke rep de steekgewichten op elkaar knallen, is een teken dat je te zwaar pakt en de beweging niet onder controle hebt wat tot blessures kan leiden.

Het heet niet voor niets een DEADLIFT. Oftewel vanuit een dood punt liften. Dat je het gewicht dan net boven de grond laat hangen en weer optilt is totaal geen deadlift.

Positieve rep van de gast uit het filmpje is sterk genoeg, alleen de houding lijkt net op een hyperextension(teveel rug gebruiken). De kont moet verder naar onder zakken, dat je vanuit de benen lift. De uitvoering uit het filmpje gebruikt meer onderrug dan benen(vandaar mijn opmerking: hyperextension).
Negatieve rep boeit niemand, maar zou eigenlijk een perfecte reverse deadlift moeten zijn(spiegeling van de positieve rep).

Ik lach nergens om, ik laat iedereen in zijn/haar waarde, ook ecto's hebben een plaats onder de zon.

:fa:

Met een paar maten in een andere sportschool getraind:

dikz*k + squatsuit + riem + straps + heel hard kreunen = 5x115kg squat...

Hebben wat zitten grinniken daar ;)

Enkele niet . (legpress met schijven max 600kg, Latpully 150 kg) :D en Triceps pulldowns vind ik ook erg lekker om te doen.

I know i know sommige zullen vast wel hun waarde hebben. Was alleen een statement naar die dude die een deadlift vergeleek met een oefening op een apparaat.

Maak er een Topic over en maak zo'n topic als dit niet naar de kloten ..
Noemt voor iets een forum, maak daar je discussiepunten duidelijk.

OT : Mensen die meer zitten spelen dan trainen zijn eigenlijk nog wel ''zieklachen'' :p

vandaag weer een top ecto superdude actie.

vent met zijn petje achterstevoren, hele tijd met de gsm bezig en 1x per 15min even een setjes biceps pakken...

nu had ik 1 dumbbell van 10kg in gebruik, komt hij aanzetten, pakt 2 dumbbells uit het rek, ik kijken, joh hij heeft die andere 10kg gepakt en ene van 12kg :D

gaat ie moeilijk lopen curlen en cheaten, heeft helemaal niks in de gaten.

Ik zeg natuurlijk niks, mensen die zich zoals hem gedragen in de gym doe ik niks op uit.

Legt hij ze ook weer weg in het rek (dat viel me dan nog wel mee) en loopt al breed waggelend verder....

Loserrrrrrrrrrrrr

Laatst bewerkt:
vandaag weer begonnen in de gym. opzich wel lekker. alleen ik moet huilen van mijn prestaties... achja het lachen om mijn lelijke rotkop maakt alles weer goed :)

Terug
Naar boven