XXL Nutrition

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

Oh, had al zo'n vermoeden. Naja wat dan ook.. :p

Ging vandaag een nieuweling in de smith benchen. Maar die veiligheidsblokjes stonden redelijk hoog waardoor als hij naar beneden kwam die stang bleef steken en hij helemaal niet diep kon gaan.
Hij had natuurlijk niet door wat het probleem was en is dan maar weg gegaan...

nerds die denken dat ze buffer dan ik zijn en dan doe ik de muscle t-shirt uit voor de gun show , dan moet je die gezichten zien jonguhh!!!

ben gewoon brutaal buff, ****ing nie normaal

Is dat ook een reden om 2 posts achter elkaar hier neer te zetten!?

Om mtv made vandaag.. ik moest echt lachen om een ietwat dikkere negroide dame die na 5 minuten op 4.5km/h 'niet meer verder kon'.
Wat voelde ik mezelf toch goed met mijn 45min op 14 km/h :D

ja die zie ik op onze sportschool ook; ja ik fiets een uur lang....... met 10km/h...... dat is echt zwaar... vooral na 20min dan krijg je echt even een terugval.....

wake up..... your doing it wrong.... :D

niets tegen ecto's (ik ben er zelf ook nog 1) maar dumbbell press met 7 kilo's :o

Om mtv made vandaag.. ik moest echt lachen om een ietwat dikkere negroide dame die na 5 minuten op 4.5km/h 'niet meer verder kon'.
Wat voelde ik mezelf toch goed met mijn 45min op 14 km/h :D

Ik vind made een schijtprogramma, maar laatst zapte ik op mtv en begon der juist zo'n aflevering met een mega homo ecto negertje die sterk wou worden. Heeft aan het einde meegedaan aan zo'n powerlift contest. Die aflevering was wel goed. :thumbs:

Dat ik een dikke scheet liet tijdens de Legpress haha en nog mensen die naast mij trainde. Setje verpest want ik moest lachen. Hahah!

Dat ik een dikke scheet liet tijdens de Legpress haha en nog mensen die naast mij trainde. Setje verpest want ik moest lachen. Hahah!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

j/k :p

kzag laatst ook zon gast die 8 of 10 kg flat db presses deed, i lold
toen pakte ik mijn 35 inclines, he was mirin as phuk cuzz

sys0gljpg.gif

j/k :p

kzag laatst ook zon gast die 8 of 10 kg flat db presses deed, i lold
toen pakte ik mijn 35 inclines, he was mirin as phuk cuzz

En toen pakte ik mijn 45 inclines en toen was jij mirin as phuk cuzz

en toen pakte ik mijn penis en toen was jij mirin as phuck cuzz

Toen dee ik penis front raise met 60 met mijn rectus derde beenemosus en toen was jij mirin as phuk cuzz

en toen zag je pas wat een beest ik ben en toen was jij mirin as phuk cuzz

Terug
Naar boven