XXL Nutrition

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

Nou nou nou jongens, geen bitchfight hier he :o

---------- Toegevoegd om 01:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:34 ----------

OT: Iemand die in de smith met zn benen naar voren, dicht tegen elkaar, aan het squatten was.
wat is daar raar aan? Ik vind het de meest comfortabele squat voor me rug in de smith machine. Het wordt ook aangeraden voor de smith machine door enkele youtubers.
Tis echt een glute en quads killer vind ik

Mensen uitlachen om hack squats en calf raises :facepalm:

Lijken me juist wat van de weinige oefeningen waar de smith bijzonder geschikt voor is.

Heel leuk allemaal, maar wat die gast deed was GEEN hacksquat..

---------- Toegevoegd om 18:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:34 ----------

De foto die ik plaatste ging niet over de gast die ik zag. Die ik zag deed een normale squat maar dan met benen dicht tegen elkaar aan

---------- Toegevoegd om 18:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:34 ----------

De foto die ik plaatste ging niet over de gast die ik zag. Die ik zag deed een normale squat maar dan met benen dicht tegen elkaar aan
Er zijn 101 squat varianten. Small squatten is goed voor je sweep (tenminste, als je een beetje ontwikkeling hebt); ga jij maar eens los heel smal squatten. Als het je überhaupt al lukt, dan ben je heel veel energie kwijt aan stabilisatie.

De smith kan een prima toevoeging zijn voor je beentraining. Niets meer, niets minder.

Groot gedeelte van het topic bestaat trouwens uit goede oefeningen die niet begrepen worden

Spinners. Lange dunne grijze mannetjes van 1.95 en langer die helemaal naakt in een strak pakkie met allerlei teksten erop op van die lompe schoenen naar hun fiets lopen, zich een uur lang helemaal kapot trappen op de fiets, en dan weer naar huis gaan.

Ziet er écht niet uit en ben altijd nog verbaasd elke keer als ik t zie.

Sowieso is fietsen al k*t, snap echt niet dat je dat voor je plezier doet :o

Mensen uitlachen om hack squats en calf raises :facepalm:

Lijken me juist wat van de weinige oefeningen waar de smith bijzonder geschikt voor is.

En het waren geen calf raises, en al helemaal niet in de smith, was op de legpress, en als het calfraises waren dan voerde ze die bijzonder verrot uit. Daarnaast lach ik niemand uit in de gym, heb alleen maar respect voor mensen die sporten :)

Ik had het over mn eigen lach momentje.

Ik denk dat de meeste dingen die hier komen ook gewoon zijn 'dat je erbij had moeten zijn'.

Of is die 12x 70 kg ook ATG? das best netjes als het zo is.

dan ik

Terug
Naar boven