XXL Nutrition

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

Jongens van me leefdtijd doen 50kg gewoon normaal, zijn ook 2 koppen groter dan mij haha
70kg doe ik niet atg nee, zou 20kg meer dan mij zijn
Hahah triest, 50 kg atg is wel netjes iig. Meestal zie je van die chicks met zo een mini 2.5kg schijfje aan beide kanten squatten :roflol:

.

Laatst bewerkt:
Here we go!

Ja..dus?
Wat wil je ermee zeggen? Dat ik niet te zwaar mag vanwege mn knieën?
niet dat ik iets met mn knieën heb, maar toch..het lijkt erop dat jij daar gelijk vanuit gaat.

Had het over de reactie van Moes. Als je met 5 aan elke kan squat en wel zwaarder kan maar te lui bent of bang bent voor je knietjes is iets anders dan niet zwaarder kunnen wat bij haar het geval is nam ik aan.

Ik ging er inderdaad van uit dat je iets met je knieën had. Maar daar had de knie opmerking niks mee te maken

Had het over de reactie van Moes. Als je met 5 aan elke kan squat en wel zwaarder kan maar te lui bent of bang bent voor je knietjes is iets anders dan niet zwaarder kunnen wat bij haar het geval is nam ik aan.

Ik ging er inderdaad van uit dat je iets met je knieën had. Maar daar had de knie opmerking niks mee te maken

Daar gaat het dus fout.
Ik kán zwaarder, maar ik ben niet te lui of te bang voor knietjes.
Vandaar mijn opmerking omdat je er inderdaad vanuit ging dat het over knieën ging.
Ik had een heupblessure ;) So you know. Dat kan ook een reden zijn dus :D

Daar gaat het dus fout.
Ik kán zwaarder, maar ik ben niet te lui of te bang voor knietjes.
Vandaar mijn opmerking omdat je er inderdaad vanuit ging dat het over knieën ging.
Ik had een heupblessure ;) So you know. Dat kan ook een reden zijn dus :D

Zal hem even aan de opties toevoegen zodat iedereen het weer helemaal snapt ;)

Hahah triest, 50 kg atg is wel netjes iig. Meestal zie je van die chicks met zo een mini 2.5kg schijfje aan beide kanten squatten :roflol:

Er is een verschil tussen niet zwaarder kunnen en niet zwaarder willen omdat telui/ knie broscience/ heupblessure net als hell93

Ja ik kan idd niet zwaarder. Zou het graag willen. Ja Doe de laatste set heel kansloos 1.25 aan iedere kant erbij op xD maar ach. Wordt vanzelf meer :)

Ik dus :p ohnee, ik heb 5 kg aan iedere kant. maar hee, ik moet toch ergens beginnen.
Dat was bij mij ook het max wat ik haalde... :(
met de 2,5 kg aan beide zijden kon ik dan wel atg gaan.. maar goed.. heb ook nog maar 6 x gesquat in totaal. :o Meer gewicht komt vanzelf met doortrainen!

haha wat een discussie hierboven, beter dat je squat dan op een abductor/adductor apparaat zit voor je uit te staren en praten met de buurvrouw wat 99% van de vrouwen doet. +1 voor squattende vrouwen

Terug
Naar boven