Fitness Seller

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

ik train. u mirrin?

mensen die eten tijdens het squaten om zo de spijsvertering te bevorderen

Ik vind made een schijtprogramma, maar laatst zapte ik op mtv en begon der juist zo'n aflevering met een mega homo ecto negertje die sterk wou worden. Heeft aan het einde meegedaan aan zo'n powerlift contest. Die aflevering was wel goed. :thumbs:

hehe die heb ik al 2x gezien, ook toevallig want ik kijk dat eigenlijk nooit hehe

Link toevallig?

Ik vind made een schijtprogramma, maar laatst zapte ik op mtv en begon der juist zo'n aflevering met een mega homo ecto negertje die sterk wou worden. Heeft aan het einde meegedaan aan zo'n powerlift contest. Die aflevering was wel goed. :thumbs:

was een vette ja was met Johnny jackson

Ga naar amerika verhuizen en ga kijken en bellen naar mtv met de tekst "brah, hook me up with my boyhz p. Heat, wurd"

[Link niet meer beschikbaar]

Normaal gaat die website merken dat je niet van de USA bent. Maar gebruik dan gewoon even een USA proxy. Eens je door die 'controle' bent kan je via je gewone ip weer verder gaan en dan kan je die aflevering sneller bekijken. Als je een snelle proxy vindt dan kan je ook gewoon blijven kijken via die proxy. Maar die zijn niet zo makkelijk te vinden vind ik.

Heb het programma net kunnen opvragen via deze proxy 67.136.153.130:3128

Dus vul dat in bij je netwerkinstelling, vink aan dat je via proxy wil gaan. 3128 is de poort...

Als die proxy niet meer werkt kan je hier nog eens zoeken naar betere proxys http://www.samair.ru/proxy/type-20.htm

Dank u :D

Toen ik naar de 1e verdieping ging voor wat assistance werk en de opmerking kreeg 'jij bent toch 1 van die gasten die beneden kk zwaar traint, wat doe je hier?', lol.

Een of andere buffe turk die faalt tijdens pull ups. En ik hem uitleggen hoe die het wel moet doen.

niet echt lachen, maar vond het toch wel grappige tegenstrijd.

ik zit al een tijdje tegen de 100kg benchpress an te hikken, kan hem nog steeds niet alleen een set, baal daar flink van enzo, maar goed.

vlak na mij kwam er dus een newbee binnen die ging benchen met de stang +2,5kg per kant en het mega zwaar had.

Respect, iedereen is zo begonnen, hij was ook lekker fanatiek, hoop dat ie het vol houdt, maar daar gaat het niet om.

Ikke balen dat ik die 100kg nog steeds niet echt wil lukken, hij balen dat die 25kg niet wil lukken :)

Toen ik naast een dikke chick op de crosstrainert stond. Ze had echt een leuke kop alleen way too much fat. Ze begon te kletsen en ik vond haar best aardig dus voorruit ik lulde terug. Op een gegeven moment zei ze

"ja maar dit gaat zo langzaam, ik heb het idee dat het het helemaal geen zin heeft"

Ik goed bedoelend:

"Ach je moet het zo zien, het gaat harder dan je denkt. Als je een beetje verstandig eet verlies je zo 3 kilo per maand. Gewoon volhouden en moet je eens kijken hoe je er over 10 maanden uit ziet"

Ik bedoelde het echt goed, maar ik zei natuurlijk indirect dat ze 30 kilo te zwaar was. Chick met rooie kop onder de douche en de dudes in het krachthonk in een deuk. En ik voelde me lullig, maar ja was wel de waarheid.

paar gasten die denken dat het stoer is om te benchen met 210kg, terwijl de spotter deadlift en de bencher denkt dat ie 210 gebencht heeft. En dan stoer om zich heen kijken alsof die dat gebencht heeft.

nou en zo doe ik dat ook altijd

ekte playa jij :P

paar gasten die denken dat het stoer is om te benchen met 210kg, terwijl de spotter deadlift en de bencher denkt dat ie 210 gebencht heeft. En dan stoer om zich heen kijken alsof die dat gebencht heeft.

Als je dat voor 80% benched vind ik het al petje af. Ik kom vooralsnog niet verder dan 100 kg.

Dat mensen commentaar op je hebben en zelf cheaten als de mother****er
Dat echt niemand rippetoe kent, "zelfs" de instructeurs niet

Terug
Naar boven