Fitness Seller

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

1. Minder eten is niet áltijd de enige oplossing. Ja, je valt af, maar van minder eten word je conditie niet beter.
2. Ik vind crosstrainer SUPER leuk, alleen ik kijk niet zo. Moet ik dan iets doen waarbij andere zien dat ik het leuk vind, of mag ik gewoon doen wat IK wil?
3. Stop met trainen, blijf lekker binnen als jij zo graag dat soort dingen niet wilt zien.
4. Je hoeft niet te reageren hoor :trollface:
5. Waarom is ''niet vrolijk kijken'' tijdens cardio ineens raar?
6. Mag ik kijken hoe jij kijkt als je traint? Ik wil wel een big smile zien, anders lach ik je uit.
7. Doei

Nog meer respect omdat die opmerking van jou komt

Het irriteert met niet, ik vond het lachwekkend. Groot verschil. Daarom staat het ook in dit topic en niet in het "waar erger jij je aan"-topic. And as I said: ik mag met andere mensen lachen want die mogen ook met mij lachen want JA, verdorie, ik doe waarschijnlijk de meest idiote dingen eerst en JA, verdorie, ik durf dat toegeven :cool:

En oh my God, zijn er nog ongedoete mieren over in Nederland? Hier schijnt de zon, cheer up, mensen en neem toch niet alles zo serieus :rolleyes:

Als je met een brede glimlach op een fiets/crosstrainer bezig bent zie je er ook als een mong**l uit :roflol:

Yes, yes it is :roflol:
CardioFitness-640x300.jpg

1. Minder eten is niet áltijd de enige oplossing. Ja, je valt af, maar van minder eten word je conditie niet beter.
2. Ik vind crosstrainer SUPER leuk, alleen ik kijk niet zo. Moet ik dan iets doen waarbij andere zien dat ik het leuk vind, of mag ik gewoon doen wat IK wil?
3. Stop met trainen, blijf lekker binnen als jij zo graag dat soort dingen niet wilt zien.
4. Je hoeft niet te reageren hoor :trollface:
5. Waarom is ''niet vrolijk kijken'' tijdens cardio ineens raar?
6. Mag ik kijken hoe jij kijkt als je traint? Ik wil wel een big smile zien, anders lach ik je uit.
7. Doei

Zeg nou niet dat mijn sarcasme te moeilijk te vatten was...

Nog meer respect omdat die opmerking van jou komt

Dankje, dankje. Karma pls :D

Zeg nou niet dat mijn sarcasme te moeilijk te vatten was...

2. Nogmaals: ik weet ook niet of ze zo pissig keek door de cardio of door een andere reden, natuurlijk. Het is en blijft gewoon een grappig zicht om iemand met een zuur gezicht naar de sportschool te zien gaan. Dat zou nl een hobby moeten zijn, iets dat je doet omdat je dat graag doet.

Hier kan ik geen sarcasme in terugvinden nee.

Nee, dat was ook geen sarcasme, dat vind ik gewoon écht grappig. Ik bedoel ook niet dat je als een debiel moet zitten lachen maar een lip tot op de grond en een gezicht à la "Ik ben hier niet graahaag, weeeeh", is altijd grappig. Ook als't de kassajuffrouw in de GB is. Dat lijkt gewoon altijd zo foute plaats, fout moment.

Maar het sarcasme van de evenaar door m'n kont moet je toch echt gesnopen hebben, nee?

Nee, dat was ook geen sarcasme, dat vind ik gewoon écht grappig. Ik bedoel ook niet dat je als een debiel moet zitten lachen maar een lip tot op de grond en een gezicht à la "Ik ben hier niet graahaag, weeeeh", is altijd grappig. Ook als't de kassajuffrouw in de GB is. Dat lijkt gewoon altijd zo foute plaats, fout moment.

Maar het sarcasme van de evenaar door m'n kont moet je toch echt gesnopen hebben, nee?

tumblr_mh3gn71Qu61rigmono1_500.gif

Oke, back on-topic dan maar :roflol:

deze week moest ik lachen door de kleding van 2 dames in de sportschool... en begrijp me niet verkeerd, de dames waren heel stijlvol gekleed... niet mijn stijl maar ala...
de hadden allebei een legging aan met een vrij drukke print in de kleuren paars bordeau rose weet ik veel en daar op een bordeau shirt.... waar ik om moest lachen was dat prompt bij mij het beeld opkwam dat daar een baret met veren bij hoorde

Ja, ik had even niks anders in de kast liggen.

deze week moest ik lachen door de kleding van 2 dames in de sportschool... en begrijp me niet verkeerd, de dames waren heel stijlvol gekleed... niet mijn stijl maar ala...
de hadden allebei een legging aan met een vrij drukke print in de kleuren paars bordeau rose weet ik veel en daar op een bordeau shirt.... waar ik om moest lachen was dat prompt bij mij het beeld opkwam dat daar een baret met veren bij hoorde

Ja zo'n persoon ben ik ook! Haha soms kom ik in de sportschool aan en dan kijk ik nog eens in de spiegel en dan denk ik ohhww shit is iedereen hier wel al klaar voor :p Maargoed beetje kleur in het leven. Beetje allergisch voor de zwarte broek met het zwarte topje enzo

Pittige meiden hier op dbb

ik lach vooral omdat ik lol heb in de gym :-D

soms moet ik lachen om mensen die heel stoer aan het rondloeren zijn ipv keihard te trainen vindt het jammer voor hun dat ze hun focus in t loeren niet in hun training stoppen.

ik lach vooral omdat ik lol heb in de gym :-D

:-D

Jemig Hell93, kan je niet gewoon ff wat minder onzinnige posts maken? Dan blijft het een beetje gezellig in het topic 'waar LACH je om in de sportschool?'. kthxbye.

Jemig Hell93, kan je niet gewoon ff wat minder onzinnige posts maken? Dan blijft het een beetje gezellig in het topic 'waar LACH je om in de sportschool?'. kthxbye.

Jemig Anthem, kan je niet een béétje te laat komen aanzetten wanneer het net een beetje on topic is?
Dankjewel, dag.

skyblazer ik heb echt medelijden met je :roflol:

Terug
Naar boven