Fitness Seller

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

Gisteren deed ik mee aan het buikspierkwartiertje met al die leuke jong meiden.
Doordat ik zo dichtbij die heerlijke meiden in hun strakke yogapants was kreeg ik al snel een harde teringleier.
Door al dat bewegen voelde ik een orgasme komen dus deed ik of ik het zwaar vond en riep "bohhhh pffff ohh " toen ik kwam.

Volgende week doe ik weer mee.

Groetjes,

Doordat ik zo dichtbij die heerlijke meiden in hun strakke yogapants was kreeg ik al snel een harde teringleier.
Door al dat bewegen voelde ik een orgasme komen dus deed ik of ik het zwaar vond en riep "bohhhh pffff ohh " toen ik kwam.

Groetjes,

WHAHAHAHAHAH!! You made my day!

Groetjes,

Is+this+the+mayor+_ee96a5b72089d1478b85c02ec7d1451b.jpg

I see what you did there

bij leg press en ik zo hard kracht zette, dat ik er een harde scheet van liet
en op dat moment liepen er ook hele mooie ladys langs

Waarom iets doen dat je helemaal niet leuk vindt? Ik ga ook geen uur op die home trainer zitten, 'k zou dan ook een lip tot op de grond hebben... Nah, dan liever buiten fietsen / lopen of elk kwartier wisselen van cardio ding. (nja, ik weet ook niet of ze dat lang gezicht had door die cardiofiets of door iets anders, natuurlijk)

Obesitas is nog nooit zo'n groot probleem geweest in de wereld, jij ziet 1 iemand die niet vrolijk is terwijl ze cardio doet en snapt niet waarom iemand dat zou doen? Het merendeel van de tieners vindt school niet leuk maar om nou te zeggen dat ze dan maar gewoon niet moeten gaan vind ik vrij bijzonder.

Obesitas is nog nooit zo'n groot probleem geweest in de wereld, jij ziet 1 iemand die niet vrolijk is terwijl ze cardio doet en snapt niet waarom iemand dat zou doen? Het merendeel van de tieners vindt school niet leuk maar om nou te zeggen dat ze dan maar gewoon niet moeten gaan vind ik vrij bijzonder.

Mee eens.

1. Appels met peren vergelijken. School moét (oké nee, we hebben leerplicht, geen schoolplicht), sportschool moet niét.

2. Nogmaals: ik weet ook niet of ze zo pissig keek door de cardio of door een andere reden, natuurlijk. Het is en blijft gewoon een grappig zicht om iemand met een zuur gezicht naar de sportschool te zien gaan. Dat zou nl een hobby moeten zijn, iets dat je doet omdat je dat graag doet.

1. Appels met peren vergelijken. School moét (oké nee, we hebben leerplicht, geen schoolplicht), sportschool moet niét.

2. Nogmaals: ik weet ook niet of ze zo pissig keek door de cardio of door een andere reden, natuurlijk. Het is en blijft gewoon een grappig zicht om iemand met een zuur gezicht naar de sportschool te zien gaan. Dat zou nl een hobby moeten zijn, iets dat je doet omdat je dat graag doet.

Als je iets wilt bereiken, moet je soms dingen doen die je niet leuk vind.
Als je geen obesitas wilt hebben, zul je moeten afvallen.

2. Ik kijk van mezelf ook vast wel zuur als ik cardio doe..wat moet ik dan? Lachen de hele tijd?

2. Ik kijk van mezelf ook vast wel zuur als ik cardio doe..wat moet ik dan? Lachen de hele tijd?

Dit.

van die mensen die vinden dat je treurig kijkt in de sportschool, zie je niet dat ik mezelf aan het uiterste aan het drijven ben en daarom mss niet lach?

1. Minder eten might do the trick.

2. Doe andere cardio. Er zijn zoveel apparaten + groepslessen + buitensporten waarbij je je hartslag de hoogt in jaagt. Ga niet zitten suffen op een domme fiets?!

3. Neem een vrolijk pilletje op voorhand? Ik wil géén zure gezichten zien in de fitness! En ook geen mutsen! En geen overjaarse barbies! En geen patsers! En ja, de evenaar loopt door m'n kont, dus iederéén moet zich aan mij aanpassen :cool:

Nah, doe wat je niet laten kan, maar besef wel dat mensen soms lachen / glimlachen als je "rare" dingen doet. Niks mis mee, toch?!

2. Doe andere cardio. Er zijn zoveel apparaten + groepslessen + buitensporten waarbij je je hartslag de hoogt in jaagt. Ga niet zitten suffen op een domme fiets?!

3. Neem een vrolijk pilletje op voorhand? Ik wil géén zure gezichten zien in de fitness! En ook geen mutsen! En geen overjaarse barbies! En geen patsers! En ja, de evenaar loopt door m'n kont, dus iederéén moet zich aan mij aanpassen :cool:

Nah, doe wat je niet laten kan, maar besef wel dat mensen soms lachen / glimlachen als je "rare" dingen doet. Niks mis mee, toch?!

Misschien moet je gewoon lak hebben aan wat anderen mensen doen en als je je er toch zo aan irriteert, stoppen met naar ze te kijken.

1. Minder eten is niet áltijd de enige oplossing. Ja, je valt af, maar van minder eten word je conditie niet beter.
2. Ik vind crosstrainer SUPER leuk, alleen ik kijk niet zo. Moet ik dan iets doen waarbij andere zien dat ik het leuk vind, of mag ik gewoon doen wat IK wil?
3. Stop met trainen, blijf lekker binnen als jij zo graag dat soort dingen niet wilt zien.
4. Je hoeft niet te reageren hoor :trollface:
5. Waarom is ''niet vrolijk kijken'' tijdens cardio ineens raar?
6. Mag ik kijken hoe jij kijkt als je traint? Ik wil wel een big smile zien, anders lach ik je uit.
7. Doei

Als je met een brede glimlach op een fiets/crosstrainer bezig bent zie je er ook als een mong**l uit :roflol:

Terug
Naar boven