MuscleMeat

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

Gelukkig voor hem ben ik niet zo IRL :roflol:
of denk je serieus dat mensen IRL zijn, zoals ze op internet zijn?

tuurlijk kan je jezelf anders voordoen, maar zit altijd wel een kern van waarheid in.

Gemiddelde persoon die hier zogenaamd alpha is, loopt als een beta rond :roflol:

tuurlijk kan je jezelf anders voordoen, maar zit altijd wel een kern van waarheid in.

Gemiddelde persoon die hier zogenaamd alpha is, loopt als een beta rond :roflol:

Ik spreek vaak wel de waarheid ja (niet altijd, ik ben bijvoorbeeld niet dik en heet geen heleen :o ) maar dat betekent niet dat ik zo irritant ben IRL de hele tijd :roflol:

Back on topic.

Waar ik om moest lachen (vind het eigenlijk best zielig, maar het zag er grappig uit):

Tijdje terug zag ik een jongen bankdrukken, alleen hij kon het gewicht niet meer aan dus wilde de bar terug leggen. Hij kreeg de ene kant van de bar in de onderste houder, maar hij probeerde een aantal keer de andere kant erop te krijgen, maar dat lukte niet. Uiteindelijk heeft mijn broer (hij stond dichtste bij) geholpen en gevraagd of hij hem moet spotten. Hij wilde dat wel. Hij begon te drukken (met zijn handen niet gelijk verdeeld) en deed iets van 3/4 reps. :roflol:
Hij had beter wat minder gewicht erop kunnen doen, en niet gelijk beginnen met 40 kg totaal..:rolleyes:
(dus ik lach meer om het ''ik kan dat wel en ik zal het doen ook!'')

Dit vind ik dus ook vrij amusant.

1z6cdoo.jpg

Planet Fitness is gewoon anti alles wat een klein beetje met BB temaken heeft...

En als er dan iemand traint in een short tanktop, met een beeeeetje massa, moet ze een shirt aandoen omdat ze intimiderend is voor andere leden :')

Wow, such belly, much fat.

Haha, zij moeten dan het het 'goede' voorbeeld geven.. En de betalende klant vraagt zich maar af waarom zijn of haar fysieke progressie zo langzaam gaat..

Ik lach altijd om little daddy in de sportschool

Een klein mannetje hier die de incline bench volhangt met 80, z'n setjes met 40 doet, dan weer volhangt met 80 en voldaan op het bankje voor zich uit gaat zitten kijken XD

Terug
Naar boven