XXL Nutrition

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

Vandaag iemand die begon te kreunen met het oppakken van de lege stang voor squat.
Ze hadden echt zin om heeel zwaar te gaan wat blijkbaar 40kg halve reps squat waren.
Daarna even sprintje trekken door het krachthok en nadat ze 70kilo legpress hadden gedaan, konden ze vanavond niet meer voetballen.

Vandaag iemand die begon te kreunen met het oppakken van de lege stang voor squat.
Ze hadden echt zin om heeel zwaar te gaan wat blijkbaar 40kg halve reps squat waren.
Daarna even sprintje trekken door het krachthok en nadat ze 70kilo legpress hadden gedaan, konden ze vanavond niet meer voetballen.

Klinkt als een goeie training imo

ecto's die hunzelf miri'en in de spiegel met hun spiertjes en 55 KG VVM doen het toch wel

Ik pak hem dan heel licht en heel correct.
Ik zak door mijn knieën en dan bij de opkomende beweging trek ik het touw of de twee handvaten die aan de kabel zitten naar mijn buik.
Alles met zo recht mogelijke rug en ballans.

???

---------- Toegevoegd om 09:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:39 ----------

ecto's die hunzelf miri'en in de spiegel met hun spiertjes en 55 KG VVM doen het toch wel
/me Kijkt naar je ava en stats. --> :roflol:

'k snap niet wat er moeilijk wordt gedaan over die ecto's. Als ze in de sportschool zijn doen ze er teminste wat aan. (Tenzij ze inderdaad met hun 'spieren' gaan showen)

ecto met een matje en stoer buiktasje die samen met ze kleine broertje traint.

kerel loopt heel stoer net tegen de schouder aan van me vriend en loop ons heletijd vuil aan te kijken, terwijl we het de eerste keer was dat we em zagen en hebben niet eens wat gezegd.

Vervolgens zegtie tegen twee andere gasten waar we regelmatig mee praten ja die twee jongens doen stoer. :roflol:

gefrustreerde ecto much

Hahaha, als de leden hier in de leeftijd 18-22 over een jaar of 10 hun berichtjes over echo's etc terug lezen zullen ze zich schamen.

Tipje: Stoor je niet zo aan andere mensen en hou je met jezelf bezig. Dan is de wereld een stuk eenvoudiger.

Hahaha, als de leden hier in de leeftijd 18-22 over een jaar of 10 hun berichtjes over echo's etc terug lezen zullen ze zich schamen.

Tipje: Stoor je niet zo aan andere mensen en hou je met jezelf bezig. Dan is de wereld een stuk eenvoudiger.

kijk is naar de titel van het topic voordat je weer zon "tipje" geeft lol.

ik stoor me er niet aan.

Je maakt je anders wel erg druk over wat wij in dit topic posten

Tipje: stoor je niet zo aan andere mensen en hou je met jezelf bezig. Dan is de wereld een stuk eenvoudiger

Dat echo's tho

K*t Mac autocorrect. :P

---------- Toegevoegd om 12:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:24 ----------

Je maakt je anders wel erg druk over wat wij in dit topic posten

Tipje: stoor je niet zo aan andere mensen en hou je met jezelf bezig. Dan is de wereld een stuk eenvoudiger
:o

---------- Toegevoegd om 12:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:24 ----------

ecto met een matje en stoer buiktasje die samen met ze kleine broertje traint.

kerel loopt heel stoer net tegen de schouder aan van me vriend en loop ons heletijd vuil aan te kijken, terwijl we het de eerste keer was dat we em zagen en hebben niet eens wat gezegd.

Vervolgens zegtie tegen twee andere gasten waar we regelmatig mee praten ja die twee jongens doen stoer. :roflol:

gefrustreerde ecto much
:o

Er bestaan ook oefeningen die jij niet kent want jij bent niet de schepper nog de grondlegger van deze sport.
Degene waar ik hem van heb draait al heel lang mee in deze sport en heeft een best fysiek.

---------- Toegevoegd om 12:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:43 ----------

Dit moet jij zelf ook eens doen.

Zat dus laatst met mijn home boy in de sportschool, echt serieus niet te gek. Maar ja, dan krijg je van het een en ander naar je zegt maar. En dan weet je het al wel weer. Dus wij gingen die bicepjes pompen, echt je weet 6kg links 6kg rechts en pompen weejuh... dus ik zeg zo. Ej swa, luister.. ik ken jou jij kent mij. En we gingen verder pompen. Dus hij zegt zo, ejwa jij weet zelluff.. dus toen moest ik wel lollen man.

Zat dus laatst met mijn home boy in de sportschool, echt serieus niet te gek. Maar ja, dan krijg je van het een en ander naar je zegt maar. En dan weet je het al wel weer. Dus wij gingen die bicepjes pompen, echt je weet 6kg links 6kg rechts en pompen weejuh... dus ik zeg zo. Ej swa, luister.. ik ken jou jij kent mij. En we gingen verder pompen. Dus hij zegt zo, ejwa jij weet zelluff.. dus toen moest ik wel lollen man.

:roflol:

:roflol:

Terug
Naar boven