MuscleMeat

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

Ikzelf heb het niet gezien, maar iemand vertelde het me.
Iemand stond op de bank van de benchpress, met gezicht naar de bar toe, pakte hem op en ging daarmee bent over rowe..op de bank dus.
Kan me voorstellen dat degene die het vertelde toch aardig hard gelachen heeft. :roflol:

In de kleedkamer vandaag na het trainen. Was een handjevol gasten waren aan het omkleden (type nektasje en dyel). Ik trek mijn tanktop uit om een droog t-shirt aan te doen (had mijn headset nog in maar muziek uit), hoor ik zo'n gast tegen zijn maatje zeggen: ''Ik ga binnenkort ook maar met anabolen beginnen''. Ignorant people.. :roflol:

In de kleedkamer vandaag na het trainen. Was een handjevol gasten waren aan het omkleden (type nektasje en dyel). Ik trek mijn tanktop uit om een droog t-shirt aan te doen (had mijn headset nog in maar muziek uit), hoor ik zo'n gast tegen zijn maatje zeggen: ''Ik ga binnenkort ook maar met anabolen beginnen''. Ignorant people.. :roflol:

Eigenlijk zou je er wat van willen zeggen, maar je weet dat dat totáál niks uithaalt en dat ze super eigenwijs zijn :roflol:

Iemand stond op de bank van de benchpress, met gezicht naar de bar toe, pakte hem op en ging daarmee bent over rowe..op de bank dus.
Kan me voorstellen dat degene die het vertelde toch aardig hard gelachen heeft. :roflol:

Dat deed Arnold ook :D

Vaak gezien, niks mis mee.

Lol

Niks mis mee? Ik hoop écht dat je een grapje maakt :roflol:
Een bank is om op te liggen, niet om op te staan.

Wij hebben een rek waar je de barbell op kan leggen (zelfde effect als wat hij deed, alleen dan sta je evenwichtig en beschadig je geen spullen).

Nee niks mis mee,Is zelfs beter, goede isolatie door evenwicht moeten houden.
Waarom hoop jij dat ik een grapje maak?

• Like
Waarderingen: 515
Omdat het belachelijk is om dat te doen, maar dat zal weer mijn vage mening zijn dan.

Omdat het belachelijk is om dat te doen, maar dat zal weer mijn vage mening zijn dan.
heb ik ook gezien, ik vind het ook raar en snap niet waarom je het zou doen.
Enige wat ik kan bedenken is dat je een grotere ROM kan hebben door je rug te laten ronden en dus meer lats erin brengt, maar dan kun je net zo goed 2 grote schrijven onder je voeten doen

heb ik ook gezien, ik vind het ook raar en snap niet waarom je het zou doen.
Enige wat ik kan bedenken is dat je een grotere ROM kan hebben door je rug te laten ronden en dus meer lats erin brengt, maar dan kun je net zo goed 2 grote schrijven onder je voeten doen

Nja..ik zie helemaal geen reden om het te doen, omdat diegene letterlijk óp de bank stond en toen gewoon BOR deed.
Dat is hetzelfde effect als wanneer je op de grond zou staan.
Dus ook dat is niet echt te bedenken :roflol: Is gewoon raar :D

Ik heb vandaag shrugs gedaan op de liggende leg-curl machine...so what? :p

Van die gasten die gaan squatten en bijna voorover vallen, doordat ze hun borst en rug niet aan spannen en als een zoutzak gaan squatten. Of van die gasten die die dumbell row doen en hun rug echt maximaal hollen. Daar lach ik wel om.

Terug
Naar boven