BeastMode0N
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 2.182
- Lengte
- 1m83
- Vetpercentage
Ze dacht vast: denkt die ecto nou echt dat dat hem gespierd gaat maken? Hij kan beter eens fatsoenlijk eten!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ze dacht vast: denkt die ecto nou echt dat dat hem gespierd gaat maken? Hij kan beter eens fatsoenlijk eten!

Waarom zou je een pot whey mee nemen naar de sportschool? En die dan niet in je kluisje zetten maar ook echt naast je neer zetten..

Ik weet het antwoord!! Hij gebruikte de pot als bidon. Mind = blown
nu zit je de foute opmerkingen gewoon uit te lokken

In de kleedkamer vandaag na het trainen. Was een handjevol gasten waren aan het omkleden (type nektasje en dyel). Ik trek mijn tanktop uit om een droog t-shirt aan te doen (had mijn headset nog in maar muziek uit), hoor ik zo'n gast tegen zijn maatje zeggen: ''Ik ga binnenkort ook maar met anabolen beginnen''. Ignorant people..![]()

Ikzelf heb het niet gezien, maar iemand vertelde het me.
Iemand stond op de bank van de benchpress, met gezicht naar de bar toe, pakte hem op en ging daarmee bent over rowe..op de bank dus.
Kan me voorstellen dat degene die het vertelde toch aardig hard gelachen heeft.![]()

Ikzelf heb het niet gezien, maar iemand vertelde het me.
Iemand stond op de bank van de benchpress, met gezicht naar de bar toe, pakte hem op en ging daarmee bent over rowe..op de bank dus.
Kan me voorstellen dat degene die het vertelde toch aardig hard gelachen heeft.![]()

Lol
Niks mis mee? Ik hoop écht dat je een grapje maakt
Een bank is om op te liggen, niet om op te staan.
Wij hebben een rek waar je de barbell op kan leggen (zelfde effect als wat hij deed, alleen dan sta je evenwichtig en beschadig je geen spullen).
heb ik ook gezien, ik vind het ook raar en snap niet waarom je het zou doen.Omdat het belachelijk is om dat te doen, maar dat zal weer mijn vage mening zijn dan.
heb ik ook gezien, ik vind het ook raar en snap niet waarom je het zou doen.
Enige wat ik kan bedenken is dat je een grotere ROM kan hebben door je rug te laten ronden en dus meer lats erin brengt, maar dan kun je net zo goed 2 grote schrijven onder je voeten doen
Is gewoon raar