AndroidHealthClinic

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

Er bestaan ook oefeningen die jij niet kent want jij bent niet de schepper nog de grondlegger van deze sport.
Degene waar ik hem van heb draait al heel lang mee in deze sport en heeft een best fysiek.

---------- Toegevoegd om 12:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:43 ----------

Dit moet jij zelf ook eens doen.
Dat is het beste argument om een oefening te doen idd. :D
I'm out genoeg gelachen. :thumbup:

Dat is het beste argument om een oefening te doen idd. :D
I'm out genoeg gelachen. :thumbup:

Tuurlijk lach jij maar, ik ken mensen zoals jij je moet altijd iemand hebben om op neer te kijken/uit te lachen om je eigen beter te voelen.

Als of jij zo goed in alles bent of zo een wereld fysiek hebt.

-

Laatst bewerkt:
vandaag iemand die aan de ene kant een schijf van 10kg op de halter had en aan de andere kant 8x 1,25 schijfjes had :p

• Like
Waarderingen: 515
Erasmusstudent het laatst die zijn A B S ging trainen.

Was er eentje uit litouwen die geen abs gewoon zei maar letter per letter a b s.

Moest 3x vragen van wtf, daarna gaf ie een platsie op zijn buik en toen had ik het pas door hahah

Iemand die aan het curlen was en hoor ineens flink kabaal draai me om was de ene kan van de schijven er af gerold en klats viel de andere kant, alles op de grond rooie kop der op hahaha

Iemand die aan het curlen was en hoor ineens flink kabaal draai me om was de ene kan van de schijven er af gerold en klats viel de andere kant, alles op de grond rooie kop der op hahaha

:roflol: had ik tijdje geleden ook nog. Wilde barbell curls doen, dacht fok die klemmetjes. Draai me om met barbell in mn handen, natuurlijk niet zo slim :P

Om mijn eigen goede grapjes

Wanneer iemand ligt te bankdrukken en de spotter traint tegelijkertijd z'n schouders.

Erasmusstudent het laatst die zijn A B S ging trainen.

Was er eentje uit litouwen die geen abs gewoon zei maar letter per letter a b s.

Moest 3x vragen van wtf, daarna gaf ie een platsie op zijn buik en toen had ik het pas door hahah
Hahaha A B S is toch iets met de auto?

Anti Blokkerings Systeem, zorgt ervoor dat als je vol in de ankers moet je banden niet blokkeren

Leuk als daar een storing in zit en je moet remmen voor een fietser ofzo :roflol:

Zorgt ervoor dat je banden niet blokkeren als je hard remt

Is er voor zodat je wielen niet blokkeren als je hard remt!

Stelletje grapjassen hier met hun banden blokkeren. Sinds wanneer rem je een band haha

Terug
Naar boven