goed argument
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
goed argument
Dat is het beste argument om een oefening te doen idd.Er bestaan ook oefeningen die jij niet kent want jij bent niet de schepper nog de grondlegger van deze sport.
Degene waar ik hem van heb draait al heel lang mee in deze sport en heeft een best fysiek.
---------- Toegevoegd om 12:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:43 ----------
Dit moet jij zelf ook eens doen.

Degene waar ik hem van heb draait al heel lang mee in deze sport en heeft een best fysiek..
Dat is het beste argument om een oefening te doen idd.
I'm out genoeg gelachen.![]()

Dat is het beste argument om een oefening te doen idd.
I'm out genoeg gelachen.![]()
Iemand die aan het curlen was en hoor ineens flink kabaal draai me om was de ene kan van de schijven er af gerold en klats viel de andere kant, alles op de grond rooie kop der op hahaha
had ik tijdje geleden ook nog. Wilde barbell curls doen, dacht fok die klemmetjes. Draai me om met barbell in mn handen, natuurlijk niet zo slim 
Hahaha A B S is toch iets met de auto?Erasmusstudent het laatst die zijn A B S ging trainen.
Was er eentje uit litouwen die geen abs gewoon zei maar letter per letter a b s.
Moest 3x vragen van wtf, daarna gaf ie een platsie op zijn buik en toen had ik het pas door hahah