- Waardering
- 5.551
- Lengte
- 1m78
Wie?
Logisch toch, 2x zo weinig trainen is 2x zoveel resultaat
Als ik niet train, zijn m'n resultaten dan oneindig of onbepaald?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wie?
Logisch toch, 2x zo weinig trainen is 2x zoveel resultaat
Wat zeuren jullie over 2x trainen op een dag
ochtend cardio
avond kracht
lekker
Ik citeerde het alleen maar, zei niet dat het klopt![]()
Als ik niet train, zijn m'n resultaten dan oneindig of onbepaald?
ochtend cardio
avond kracht
lekker
Precies s'ochtends lekker cardio met alle opa's en oma's
ochtend cardio
avond kracht
lekker

Ik ken mensen die dat daadwerkelijk doen. Iets met te veel vrije tijd.![]()

Ik lach me kapot als ik newbies met de allernieuwste kleding zie en de perfecte outfit e.d. maar spieren? Niet aanwezig

Ik ken mensen die dat daadwerkelijk doen. Iets met te veel vrije tijd.![]()

Het is te zien dat de zomer eraan komt, laatst veel mensen aan de abs joh, nie normaal.
die zullen er weer jacked eruit zien op het strand
Cardio helpt ook je hart gezond te houden en conditie opbouwen is ook wel goed voor je "algemene fitness".
Lijkt mij ideaal als ik dat kon doen. Zou elke ochtend wel 15 min hardlopen als ik daarvoor de discipline zou hebben. Begin je elke dag met een heerlijk gevoel.![]()

Ik deed eerder 3x aan cardio per week. Elke sessie duurde 20 min. Heb gister weer voor het eerst cardio gedaan na 3 weken geen cardio gedaan te hebben en ik merkte echt wel dat me conditie gewoon vern**kt was geworden.
Eerder kreeg ik mijn hartslag niet hoger dan 140, nu stijgt ie zo naar de 170 als ik een beetje intensief bezig ga.![]()
Ik deed eerder 3x aan cardio per week. Elke sessie duurde 20 min. Heb gister weer voor het eerst cardio gedaan na 3 weken geen cardio gedaan te hebben en ik merkte echt wel dat me conditie gewoon vern**kt was geworden.
Eerder kreeg ik mijn hartslag niet hoger dan 140, nu stijgt ie zo naar de 170 als ik een beetje intensief bezig ga.![]()

140 is echt wel een super lage hartslag man
als ik een wedstrijdje hardloop ga ik minimaal naar de 195 (max hartslag)
140 is echt wel een super lage hartslag man
als ik een wedstrijdje hardloop ga ik minimaal naar de 195 (max hartslag)
, maar dat lukt me nu niet meer. Ik zit nu constant rond de 155-160 en als die piekt, dan haal ik de 170 wel.