AndroidHealthClinic

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

Wat zeuren jullie over 2x trainen op een dag

ochtend cardio
avond kracht

lekker

Dit dus, alleen deed ik het andersom.
Hierdoor zag ik dus dat sommige serieus 2x per dag kracht doen.

Plus, zoals ik al zei, ken ik iemand die dat deed, en hij deed 2x per dag dezelfde spiergroepen en de volgende dag weer dezelfde.

Hoewel ik jump-squats een goede oefening vind (ik zou ze vaker moeten doen), snap ik het niet als mensen jump-lunges gaan doen. Tenminste, niet als ze die oefening voor de 1e keer gelijk houterig op een hoog en wiebelig bankje doen, met 10kg per hand.

Niet dat ik het echt grappig vind ofzo, maar ik snap gewoon niet wat mensen bezielt om zulke risico's te nemen

Dit dus, alleen deed ik het andersom.
Hierdoor zag ik dus dat sommige serieus 2x per dag kracht doen.

Plus, zoals ik al zei, ken ik iemand die dat deed, en hij deed 2x per dag dezelfde spiergroepen en de volgende dag weer dezelfde.

dat zegt meer iets over jou kennissen kring.

195 is veel man. ze zeggen dat het maximale wat je lichaam mag halen is 220 - je leeftijd.

jij zou dus max 194 mogen halen, en dat is ziek veel. ik haal zelf net 150/160

serieus? Ik haal ook makkelijk de 190 als ik intensief bezig ben.

Heb sowieso vrij snelle hartslag, denk 80 in rust ofzo

Hoewel ik jump-squats een goede oefening vind (ik zou ze vaker moeten doen), snap ik het niet als mensen jump-lunges gaan doen. Tenminste, niet als ze die oefening voor de 1e keer gelijk houterig op een hoog en wiebelig bankje doen, met 10kg per hand.

Niet dat ik het echt grappig vind ofzo, maar ik snap gewoon niet wat mensen bezielt om zulke risico's te nemen

grappig

ik lees op internet dat deze regel voor de meeste sporters geld, stond wel bij dat er uitzonderingen zijn voor mensen die al een relatief hoge hartslag hebben. anyways 200 is wel veel :P

Nee joh :)
Het is pas grappig als het fout gaat :D

Of wanneer een fitness instructeur totaal verkeerde informatie geeft, dat vind ik ook grappig. Laatst ging een vrouw squatten, instructeur achter haar. Ze zakte maar 5cm ofzo en hij hele tijd: Jaaaaa goed bezig! Je kan nog wel 10kg erbij :roflol: ik dacht echt wooow :(

Een crossfitter die er al rennend met je riem van door gaat, terwijl je tussen je werksetjes ff aan het rusten bent :o

Of wanneer een fitness instructeur totaal verkeerde informatie geeft, dat vind ik ook grappig. Laatst ging een vrouw squatten, instructeur achter haar. Ze zakte maar 5cm ofzo en hij hele tijd: Jaaaaa goed bezig! Je kan nog wel 10kg erbij :roflol: ik dacht echt wooow :(

hahah, laatst kwam er zo een instructeur na mij toe zegt ie, jij bent echt altijd aan het squatten he?.
ik zeg, valt wel mee alleen ik probeer de laatste tijd me techniek nogal te verbeteren, maar dat valt niet mee. zegt hij, squatten is helemaal niet zo moeilijk zolang je maar zorgt dat je knieen niet voorbij je tenen komen.. ik: oh oke, bedankt he:o

hahah, laatst kwam er zo een instructeur na mij toe zegt ie, jij bent echt altijd aan het squatten he?.
ik zeg, valt wel mee alleen ik probeer de laatste tijd me techniek nogal te verbeteren, maar dat valt niet mee. zegt hij, squatten is helemaal niet zo moeilijk zolang je maar zorgt dat je knieen niet voorbij je tenen komen.. ik: oh oke, bedankt he:o

Maar jij bent ook altijd aan het squatten, Hé?

jep tegenwoordig squat ik 24/7

En dan verbeter jij ze niet even..:o
dat die instructeur het nou verkeerd zal doen boeiend maar help je weder mens ?

Oo wacht....

Lijkt me niet zo gek. Als ik HIIT doe en echt mijn hartslag zo hoog mogelijk wil krijgen haal ik de 200+ ook wel..

Dunno hoe gevaarlijk dit is..

Risico's?Moest laast me blaas legen in de buurt van schrikdraad, das pas een risico ;)

En waar ik vandaag om moest lachen op de sportschool.........mezelf voornamelijk :p

Terug
Naar boven