AndroidHealthClinic

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

Smalle kerel, Gold Gym stringer, nike schoentjes, sate prikkers, fiets handschoentjes, smijten met 70 kg lat pull down. Check, check, dubbel check.

Hij zal vast wel hier of op een misc forum actief zijn.

Wat zei jij over mij jij wangige k*t?

Vandaag zag ik een kerel van rond de 40, gast deed 50kg wide grip lat pulldown, maar zat met zijn hele lichaam het gewicht op en neer te laten gaan? ???

Ik zie de laatste tijd wel heel vaak zulke dingen gebeuren hier. :roflol:

zo'n bink met een superstrak t-shirt , aardig ontwikkelde borstspieren en rug dat wel,

veel moeilijk / interessant om zich heen kijken , misschien een filmster o.i.d weet ik veel ,

toen viel mijn oog op zijn kuiten en bovenbenen , nou mijn bidon is dikker , wat een pannenkoek zeg ,

trek dan op zijn minst een lange broek aan .

zo'n bink met een superstrak t-shirt , aardig ontwikkelde borstspieren en rug dat wel,

veel moeilijk / interessant om zich heen kijken , misschien een filmster o.i.d weet ik veel ,

toen viel mijn oog op zijn kuiten en bovenbenen , nou mijn bidon is dikker , wat een pannenkoek zeg ,

trek dan op zijn minst een lange broek aan .

Zal volgende keer een lange broek aantrekken sorry ???

Shots fired

Skinny gast die 35 kg squat in de Smith machine met een sissy pad en handschoenen haha...

Een jongen die ook instructeur is bij andere vestiging die met banken serieus maar 10 cm omlaag ging haha

een kerel in de vorm van een trechter dankzij de AAS maar nog nooit een squat gedaan, dan denk ik "every day upper body day" :)

1 of andere oude gast (n*ger) die elke keer als ik kom bencht (ochtend).. wel vrij zwaar setjes van 100 en 120.. maar een mini rom zonder spotter. Is al paar keer gebeurd dat hij de bar niet meer omhoog kreeg. Nobody gives a **** ook echt...

Welcome to the ghetto in den haag.

1 of andere oude gast (n*ger) die elke keer als ik kom bencht (ochtend).. wel vrij zwaar setjes van 100 en 120.. maar een mini rom zonder spotter. Is al paar keer gebeurd dat hij de bar niet meer omhoog kreeg. Nobody gives a **** ook echt...

Welcome to the ghetto in den haag.

Relevant voor het verhaal :roflol:

niet in de sportschool, maar wel grappig. foto op fb van een best wel gespierde kerel. post iemand een plaatje van een arm met een spuit erbij, staan er meerdere reacties bij:"die spuit moet in je reet man".

:roflol:

niet in de sportschool, maar wel grappig. foto op fb van een best wel gespierde kerel. post iemand een plaatje van een arm met een spuit erbij, staan er meerdere reacties bij:"die spuit moet in je reet man".

:roflol:

XD

Ik had laatst een 160 kg loaded barbell op de grond, en een van de trainers (een of andere skinny gast die ergens iets met sport heeft gedaan) vroeg mij of ik zou squatten. hard time taking that srs

Vandaag een dame bezig dips te doen, loop er langs zij net klaar met een set, kijk blijkbaar iets te lang.. Zij ik ben net klaar als je hierop wil, en ze neemt een slok van haar bidon. Flap ik al wijzend op mijn buik er uit: "Nee laat maar ik heb nog een te zware halter bij me" Drinken kwam zowat uit haar neus, was wel een geinig momentje!

Terug
Naar boven