AndroidHealthClinic

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

Een jongen die bij ons rondloopt in 3 à 4 dikke truien over elkaar om zo breder te lijken.

Gister waren een 4 tal meiden samen aan het trainen, op een gegeven moment gingen ze squatten.
Af en toe keek ik hoe ze bezig waren. Nou gewichten als 40 kg enz. kwamen van pas en toen op een gegeven moment ging 1 van de 4 meiden 70kg squatten. Natuurlijk had ik in mijn hoofd al staan ''wedden dat het haar niet lukt, of ze gaat amper zakken'' en ja hoor... ze zakte zo'n 10 cm door haar knieën en dat gingen ze filmen en vonden ze helemaal te gek. :roflol:

En toen dacht ik:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 11:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:25 ----------

:roflol:

of echt van die super skinny ecto´s met een singlet.

ik lag ook om een gast die met een pet op naar de gym gaat. Sterke phaggot

Bij ons mag je in de sportschool geen ''hoofd deksels'' op doen :roflol:

Kleinste mannetje die me vertelde dat hij fitness niks meer aan vond omdat het voor hem geen uitdaging meer was. HEEEEEEEEEEEEEEEEERLIJK

bij ons mag je pet dragen, who cares.

had er gisteren ook een op omdat ik geen gel in me haren had, moest nog naar de kapper.

omg :eek:

ja dat is wel heel erg om je haren niet gedaan te hebben als je naar de gym gaat!

Zeker de grote getalen meisjes in de sportschool knappen daar echt op af.

phaggot

Boeiend als je geen gel in hebt? Als er iets is waar ik niet o Let tijdens het sporten is mn haar. Soms zie je ook meiden de gym inlopen in full on make up en vervolgens niks doen. Want ja stel dat je je foundation eraf zweet.

Je speciaal klaarmaken omdat je naar de gym gaat is echt beetje onzinnig.

Is dat niet heel erg warm met een pet op?

viel wel mee, uiteindelijk lag ie toch op de grond en was ik em al bijna vergeten. :roflol:

zelfde gezeik over in trui trainen, waarom zou dat niet mogen in de winter? bij mijn nieuwe sportschool vries je kapot anders in de winter.

omg :eek:

ja dat is wel heel erg om je haren niet gedaan te hebben als je naar de gym gaat!

Zeker de grote getalen meisjes in de sportschool knappen daar echt op af.

phaggot

ewa conjo hoe moet ik anders chickie bangen in de zonnebankruimte.

Smalle kerel, Gold Gym stringer, nike schoentjes, sate prikkers, fiets handschoentjes, smijten met 70 kg lat pull down. Check, check, dubbel check.

Hij zal vast wel hier of op een misc forum actief zijn.

Dat meisjes altijd zo vijandig moeten zijn naar elkaar, vind ik echt jammer soms. Ja jij squat, ik squat dat maakt ons geen concurrenten ofzo?

in for wet tshirt

Terug
Naar boven