- Waardering
- 964
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 85kg
Mijn part legt die de stang op zijn hoofd neer, een pussypad op empty bar is p*ssy.
Zelfs als je hem verkeerd neerlegt zou 20kg geen probleem moeten zijn, klasgenoten van mij die voor het eerst squatten leggen ze ook fout neer en pakken de pussypad pas op 40kg+, terwijl ze een stuk ecto'er waren dan deze kerel.
Was ook niet het hele verhaal van mijn kant trouwens, hij pleurde er meteen 50kg op na de empty bar squat, waardoor hij de safety bars zo hoog zette.
Geef zelf liever geen advies tenzij het gevraagd word, er lopen bij ons vrij wat instructeurs rond die je er vanzelf op aanspreken wanneer iets niet goed gaat.
En ja, ik kon wel gelijk diep squatten, eerste keer squat was 3x100kg op parallel zonder pussypad of whatever (niet zo diep mogelijk, maar zeker geen 3 kwart ROM oid).
Inb4 e-hero, waren dbb'ers bij.
Misschien komt die man van een blessure of heeft hij een ander probleem waardoor hij niet zwaar en diep mag gaan.
Je moet niet voor anderen denken, je weet immers niet wat er precies is tot je iemand daadwerkelijk gesproken hebt.
Ik heb ook een blessure gehad en een zwaar ongeval ooit dus train dan heel licht, ben niet de grootste maar heb wel spieren en dan zie je soms kijken.
Sukkels!