Fitness Seller

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

leef de jumpstyle leev

Wordt hier af en toe wel eens hardcore oid gedraaid als t rustig is, vind dat helemaal prima :D

hardcore/happyhardcore etc allemaal goed maar niet dit soort dingen. Deze muziek is toch niet serieus te nemen??

zou dik ook wel fijn vinden alleen zo kut, waar laat je je telefoon/mp3 speler. Heb het ook wel eens gedaan maar is altijd aan kloten :o

Ik heb zo'n ipod shuffle die op gewoon op mijn t-shirt klem. Dat is wel superhandig. Als ik train wil ik altijd helemaal geconcentreerd zijn zonder dat anderen tegen me beginnen te lullen of weet ik wat.

Ik heb zo'n ipod shuffle die op gewoon op mijn t-shirt klem. Dat is wel superhandig. Als ik train wil ik altijd helemaal geconcentreerd zijn zonder dat anderen tegen me beginnen te lullen of weet ik wat.

Ideaaal ja doe ik ook, alleen zijn er dan nog mensen die gaan lullen :o

zou dik ook wel fijn vinden alleen zo kut, waar laat je je telefoon/mp3 speler. Heb het ook wel eens gedaan maar is altijd aan kloten :o

Ik neem altijd mijn telefoon en een mp3 mee.
Ipod klemt op mijn broek(zak) en telefoon leg ik gewoon langs me neer.

Wel opletten dat de kabel van je oortjes niet te lang is, anders zit die in de weg en kan je best de kabel onder je shirt laten lopen.

ipod nano ftw

Brede kerel met een piepstem die je random begroet als je bezig bent

Van de week nieuwe apparaten in de gym, 3 dagen later al 1 kapot hahahahah

Ik krijg een lach op mijn gezicht als een lekkere chick voor mij de lying leg curl doet :D

Gast die 3/4 squat, heel de gym bijeen brult, met nog geen BW gewicht aan de stang.
Dan heel stoer naar zijn vriendin kijkt en 20kg eraf haalt voor haar.
En daarna uiteraard de alpha-look de zaal in.

Heerlijk aan het verhaal: zij begint te squatten (met +/-20kg minder) maar squat minstens par.

Superdudes
(eigenlijk alleen maar ecto's)
die te strakke shirtjes dragen, vervolgens staan te flexen in de spiegel.
Maar totaal hun benen zijn vergeten mee te pakken. Shakebeker heeft meer omvang dan hun benen :o:o:o

En dan aan mij vragen als ik legday doe;
Jij traint ook alleen maar je benen ? Want als ik je zie trainen op maandag train jij je benen....

En een gozer bij ons in de gym die soms gek wordt van de mensen die met een telefoon op een apparaat zitten.
Dan aan hun vraagt hoeveel whatsapjes ze moeten sturen voor ze klaar zijn.

Heel droog, maar toch lach wekkend om die mensen hun gezicht te zien :D!!

Laatst bewerkt:
Een ecto schudt zijn shakebeker in de kleedkamer, zegt tegen zijn vriend dat als je dat drinkt veel spieren krijgt. Hij had echt geen massa. Dacht bij mijzelf hoezo werkt het dan niet? :D
Gister trouwens nieuwe sportschool omdat je bij hun tv kunt kijken tijdens je cardio training. t*fus man, iedereen drinkt daar eiwitshakes.

Gister om een pool gelachen, de manier waarop hij squatte en deadlifte was te grappig :roflol:

Een ecto schudt zijn shakebeker in de kleedkamer, zegt tegen zijn vriend dat als je dat drinkt veel spieren krijgt. Hij had echt geen massa. Dacht bij mijzelf hoezo werkt het dan niet? :D
Gister trouwens nieuwe sportschool omdat je bij hun tv kunt kijken tijdens je cardio training. t*fus man, iedereen drinkt daar eiwitshakes.

En 90% van die mensen zien eruit alsof ze nog nooit een gewicht aangeraakt hebben zeker :rolleyes:

Terug
Naar boven