Ot92
Huge Freak
- Waardering
- 1.030
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 10%
Niet waar... ik had me string niet aan, je kon echt niet mijn kont zien!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
leef de jumpstyle leev
Wordt hier af en toe wel eens hardcore oid gedraaid als t rustig is, vind dat helemaal prima![]()
zou dik ook wel fijn vinden alleen zo kut, waar laat je je telefoon/mp3 speler. Heb het ook wel eens gedaan maar is altijd aan kloten![]()
hardcore/happyhardcore etc allemaal goed maar niet dit soort dingen. Deze muziek is toch niet serieus te nemen??
hardcore/happyhardcore etc allemaal goed maar niet dit soort dingen. Deze muziek is toch niet serieus te nemen??

Ik heb zo'n ipod shuffle die op gewoon op mijn t-shirt klem. Dat is wel superhandig. Als ik train wil ik altijd helemaal geconcentreerd zijn zonder dat anderen tegen me beginnen te lullen of weet ik wat.

Ideaaal ja doe ik ook, alleen zijn er dan nog mensen die gaan lullen![]()

zou dik ook wel fijn vinden alleen zo kut, waar laat je je telefoon/mp3 speler. Heb het ook wel eens gedaan maar is altijd aan kloten![]()

!!
Een ecto schudt zijn shakebeker in de kleedkamer, zegt tegen zijn vriend dat als je dat drinkt veel spieren krijgt. Hij had echt geen massa. Dacht bij mijzelf hoezo werkt het dan niet?
Gister trouwens nieuwe sportschool omdat je bij hun tv kunt kijken tijdens je cardio training. t*fus man, iedereen drinkt daar eiwitshakes.