AndroidHealthClinic

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

Een gozer in onze sportschool. Lijkt alsof hij legday skipt, maar zie hem toch wel eens benen trainen (squats zien eruit als goodmornings). Gaat iedereen ongevraagd advies geven. Bij ons traint een gewichthefteam onder leiding van een voormalig Nederlands kampioen gewichtheffen. Gaat hij de beste man advies geven over de techniek van de snatch. Kon wel lachen om de gezichten van al die gewichtheffers :P

Kleine flater van mijzelf vandaag...

Wilde een machine voor de 'row' testen met schijven, beetje schijven erop hangen en op wat gevoel testen.

Ik denk wat gaat dit makkelijk voel geen weerstand, gooi er nogmaals aan beide kanten een schijf op en blijft simpel en ik denk, nou ik voel geen reet.

Kom ik erachter dat ik tot tweemaal toe de schijven aan de ophangsteunen (die er ook aan zitten) heb opgehangen in plaats van het daadwerkelijke mechanisme.

Kleine flater van mijzelf vandaag...

Wilde een machine voor de 'row' testen met schijven, beetje schijven erop hangen en op wat gevoel testen.

Ik denk wat gaat dit makkelijk voel geen weerstand, gooi er nogmaals aan beide kanten een schijf op en blijft simpel en ik denk, nou ik voel geen reet.

Kom ik erachter dat ik tot tweemaal toe de schijven aan de ophangsteunen (die er ook aan zitten) heb opgehangen in plaats van het daadwerkelijke mechanisme.

:roflol:

Manlets die eerst proberen om al springend de pull-up bars te pakken, om vervolgens toch maar een bankje erbij pakken om bij de bars te kunnen.
Aan de andere kant respect dat je je niet laat beperken door je handicap :trollface:

Manlets die eerst proberen om al springend de pull-up bars te pakken, om vervolgens toch maar een bankje erbij pakken om bij de bars te kunnen.
Aan de andere kant respect dat je je niet laat beperken door je handicap :trollface:
puuu, moet ik ook altijd doen :(

1m63 :trollface:

masterrace checking in

Wij kunnen tenminste binnenshuis MP'en zonder het plafond te raken!

Dat kunnen jullie nog in een kruipkelder :trollface:

eergister was ik aan het wachten op tot de cable's vrij waren was er een jongetje bezig met cablefly's de ene cable hoger afgesteld dan de ander en verschrikkelijk smokkelen toen die klaar was deed ik zonder wat te zeggen maar even die ene cable wat hoger zodat ze gelijk stonden... na nog een setje kwam die toch om advies vragen, hij was wel pas 4 maanden bezig.

Man die helemaal blij en trots is op het feit dat hij een meid hielp met het verlagen van de barbell op de smith (met 1 puntje naar beneden).
Hoe ik dit weet? Hij heeft dit aan meerdere lopen vertellen :roflol:

eergister was ik aan het wachten op tot de cable's vrij waren was er een jongetje bezig met cablefly's de ene cable hoger afgesteld dan de ander en verschrikkelijk smokkelen toen die klaar was deed ik zonder wat te zeggen maar even die ene cable wat hoger zodat ze gelijk stonden... na nog een setje kwam die toch om advies vragen, hij was wel pas 4 maanden bezig.

Goed dat hij advies vraagt in ieder geval. Genoeg die ook niks willen aannemen en liever maar wat blijven aankloten.

Om een super magere hindoestaanse schoudertas sjonnie.
Die stoer vroeg of hij even tussendoor mocht bij het powerrack toen er een chickie bezig was.
En nadat hij er 6 closegrip pullups uit had geperst er maar weer snel vandoor ging.
Waarschijnlijk omdat hij minder indruk maakte dan hij in eerste instantie in gedachte had:D

Skinny gast die een vriend van me beschuldigd van roidgerbuik:
`jij gebruikt zowiezo jij hebt test deca spieren, ik zit nu zelf ook in week 5 dus je hoeft het niet te ontkennen` aan die gozer kon je niet zien dat ie uberhaubt trainde.

deze mag eigenlijk niet, blinde man die ging trainen stoottw keihard zn kop aan een latpulldown machine.

Een gozer die altijd de meest rare oefeningen doet in een crossfit station. Ondersteboven hangend z'n benen erdoorheen steken etc.. Van de week stond hij te schoppen op een evenwichtsding voor zijn balans, hij viel fucking hard op de grond :')

test deca spieren :roflol:

Een gozer die altijd de meest rare oefeningen doet in een crossfit station. Ondersteboven hangend z'n benen erdoorheen steken etc.. Van de week stond hij te schoppen op een evenwichtsding voor zijn balans, hij viel fucking hard op de grond :')

crossfit not even once

Terug
Naar boven