Fitness Seller

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

Een gozer die altijd de meest rare oefeningen doet in een crossfit station. Ondersteboven hangend z'n benen erdoorheen steken etc.. Van de week stond hij te schoppen op een evenwichtsding voor zijn balans, hij viel fucking hard op de grond :')

die gasten verpesten het voor crossfitters die wel normaal doen

Man die helemaal blij en trots is op het feit dat hij een meid hielp met het verlagen van de barbell op de smith (met 1 puntje naar beneden).
Hoe ik dit weet? Hij heeft dit aan meerdere lopen vertellen :roflol:

BasicFit Grote Wielen zeker?

Ontopic;

Heb nog nooit Ateliaanse zo hard zien werken (actief zien zijn) dan in mijn Gym. En als ze dan beginnen te lullen tegen elkaar is het gewoon grappig. Als er 5min geen conjo word geroepe is het een wonder

BasicFit Grote Wielen zeker? Ontopic; Heb nog nooit Ateliaanse zo hard zien werken (actief zien zijn) dan in mijn Gym. En als ze dan beginnen te lullen tegen elkaar is het gewoon grappig. Als er 5min geen conjo word geroepe is het een wonder

Hint: het wordt niet voor niks afgekort naar het woord "anti" ;)

BasicFit Grote Wielen zeker?

Ontopic;

Heb nog nooit Ateliaanse zo hard zien werken (actief zien zijn) dan in mijn Gym. En als ze dan beginnen te lullen tegen elkaar is het gewoon grappig. Als er 5min geen conjo word geroepe is het een wonder

Groote wielen ja, maar hij heet Rosmalen :p
Train je er wel eens? Ik vind flashgym te ver :)

Meid staat te deadliften, stap op haar af, ik zei: als je gedaan hebt roep me even je hoeft de schijven en bar niet terug te leggen.
Heb ik na haar, met het gewicht paar setjes up richt rows gedaan, ook luid gegromd en 'lightweight baby' geroepen, zodat ik zeker was dat heel de zaal me wel gezien had, vond ik best wel lachen. :cool:

Meid staat te deadliften, stap op haar af, ik zei: als je gedaan hebt roep me even je hoeft de schijven en bar niet terug te leggen.
Heb ik na haar, met het gewicht paar setjes up richt rows gedaan, ook luid gegromd en 'lightweight baby' geroepen, zodat ik zeker was dat heel de zaal me wel gezien had, vond ik best wel lachen. :cool:

Ik was laatst aan het maxen met deadliften vroeg een meisje of ik haar wou roepen als ik klaar was hoefde ik de gewichten en de stang niet terug te leggen, ik roep haar begint ze te curlen met mijn max deadlift

Kerel kon zich niet optrekken, lukte totaal niet (idc).
Draait hij zich om en probeert het opnieuw. Hoor je op de achtergrond ; 'nee andere kant lukt ook niet' van iemand met een heel droge stem. Was wel lachen.

Iemand doet shoulder press en zn maat slaat hem op zijn maag en zegt voor weerstand. Like wut?

Quote: 'Rijst kun je eten totdat je een ons weegt, maar daar kom je echt niet van aan. Als je veel energie wilt kun je beter aardappels eten.'

Jongen die zijn zoveelste kuur achter de rug heeft en je kunt nog steeds niet zien dat hij uberhaupt traint.

Twee gasten die sinds kort in deze sportschool sporten die denken dat ze Ronnie Coleman zijn. De een is lang en wel groot en de ander is een magere ecto turk die alle oefeningen met de meest verschrikkelijke vorm doet. Maar wel elke keer wooooeee en ligthweight baby roepen alsof ze Ronnie zijn. :roflol:

Twee gasten die sinds kort in deze sportschool sporten die denken dat ze Ronnie Coleman zijn. De een is lang en wel groot en de ander is een magere ecto turk die alle oefeningen met de meest verschrikkelijke vorm doet. Maar wel elke keer wooooeee en ligthweight baby roepen alsof ze Ronnie zijn. :roflol:

Hier ook sinds kort.
2 jongens van denk ik 16 17 jaar die elke dag armen trainen en schreeuwen van; "i command you to grow"
ct fletcher dingen ... :o

:roflol: film pls

Ik roep altijd wooooeeee en lightweight baby (soms ook burn baby burn), waar was jij toen?

Inb4 ik was die persoon :o

Terug
Naar boven