- Waardering
- 5.551
- Lengte
- 1m78
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Afgelopen week in de gym was er een gast aan het benchpressen, en tussen de setjes door was hij met z'n telefoon bezig.. Hoor ik opeens een andere knaap tegen hem zeggen:
"Heyy.. wat zoek je?"
Gast met telefoon snapt het niet.. zegt "Huh?"
"Ja.. wat zoek je? Zoek je Gains op je telefoon ofzo?"
![]()
Wtf
Wat zei hij terug?Wtf
Zoveel respons mogelijkhedenWat zei hij terug?
Afgelopen week in de gym was er een gast aan het benchpressen, en tussen de setjes door was hij met z'n telefoon bezig.. Hoor ik opeens een andere knaap tegen hem zeggen:
"Heyy.. wat zoek je?"
![]()

Wtf
Zoveel respons mogelijkhedenWat zei hij terug?

Ik snap de opmerking wel.
Maar heb me muziek op dat ding staan en als ik ff tussen een set een ander nummertje opzet.
K3 bijvoorbeeld
Heb ik niks met anderen temaken.
Als ze echt bellen als je bezig bent, en dan ook vooral laten horen dat men de eh plantjes bv moet
water geven.Want iedereen moet weten hoe onderwereld ze zijn.
HAhahahHAAHAHAH LOSUH![]()

Haha echt he.. Hij snapte het nog steeds niet en heeft niet echt een antwoord gegeven..
Haha, ik vond het echt wel grappig.
Eigenlijk vind ik ergens "Waar bemoei je je mee". Maar het was te grappig om er niet om te lachen
Die jonge voelde zich volgens mij best een beetje gekwetst.

"Heyy.. wat zoek je?"
![]()

deze ga ik onthoudenEn als ze dan zeggen: Je moeder heeft zulke dikke vingers, duurt nogal lang voordat ze geantwoord heeft.
Mep je ze dan? Of ga je huilend weg?

En als ze dan zeggen: Je moeder heeft zulke dikke vingers, duurt nogal lang voordat ze geantwoord heeft.
Mep je ze dan? Of ga je huilend weg?