Fitness Seller

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

Dat ik de enigste buitenlander ben.

Ik ook! Precies ook de reden waarom alle NLers mijn gym vermeiden, die willen niet met Mocros trainen :roflol:

Terwijl het niets anders dan bromance is hier :o

iedereen wil knuffelen tussen de setjes door?

het is trouwens ENIGE ipv enigste gvd

Gisteren jongen zien deadliften:
Stang met schijven (totaal 60 kg) ligt op de grond. Jongen pakt de stang beet met gestrekte benen, tilt deze op met gestrekte benen en gooit zijn hoofd zo ver naar achteren dat hij achterwaarts in een halve spiraal staat. Legt de stang weer neer met gestrekte benen en doet het opnieuw. 4 setjes van 8 ongeveer. Personal trainer staat ernaast: "Goedzo, ziet er prima uit!"...

Gisteren jongen zien deadliften: Stang met schijven (totaal 60 kg) ligt op de grond. Jongen pakt de stang beet met gestrekte benen, tilt deze op met gestrekte benen en gooit zijn hoofd zo ver naar achteren dat hij achterwaarts in een halve spiraal staat. Legt de stang weer neer met gestrekte benen en doet het opnieuw. 4 setjes van 8 ongeveer. Personal trainer staat ernaast: "Goedzo, ziet er prima uit!"...
Romanian deadlift?

Ik ook! Precies ook de reden waarom alle NLers mijn gym vermeiden, die willen niet met Mocros trainen :roflol:

Terwijl het niets anders dan bromance is hier :o

Boeit me ook niet dat ik de enigste ben, idd is gewoon respect.
Zijn er gewoon teveel, al waren het Nederlanders, gewoon teveel mensen bezig.
Nu Zondags borst en geen maandag meer, :D
Of ff terug naar me ouwe vertrouwde hardcore gym.

---------- Toegevoegd om 21:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:33 ----------

als iemand enig is, en dat is de meest enigste persoon van die personen. dan is het wel enigste gvd

ik ben de enigste Nederlander!

Ff of topic.Bloedtest geregeld?gelukt?

---------- Toegevoegd om 21:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:34 ----------

Gisteren jongen zien deadliften:
Stang met schijven (totaal 60 kg) ligt op de grond. Jongen pakt de stang beet met gestrekte benen, tilt deze op met gestrekte benen en gooit zijn hoofd zo ver naar achteren dat hij achterwaarts in een halve spiraal staat. Legt de stang weer neer met gestrekte benen en doet het opnieuw. 4 setjes van 8 ongeveer. Personal trainer staat ernaast: "Goedzo, ziet er prima uit!"...

Dat was ik

:p

---------- Toegevoegd om 21:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:34 ----------

Eens, Rotterdam he.....

mensen die denken dat ze giants zijn en alles weten na 1 week trainen :P

Mensen die 180 kilo op 1/10 rom "squatten" op reps en dit dan trots op facebook zetten erna (zonder iets over de rom erbij te vermelden).

Bij zijn laatste tijd mensen gaan deadliften, nou ja.....soort van. Volgens hun is het altijd deadlift, als er maar stang in het spel zit en je moet bukken.
En dan die stang trots volproppen met schijfjes totdat er geen ruimte meer is, handschoentjes aan, straps aan, wrist wraps aan, belt, mixed grip en gaan met die banaan. Kreunen als een malle!!
Heb meestal gewicht bij elkaar opgeteld, nog nooit boven 100kg geweest.

Boeit me ook niet dat ik de enigste ben, idd is gewoon respect.
Zijn er gewoon teveel, al waren het Nederlanders, gewoon teveel mensen bezig.
Nu Zondags borst en geen maandag meer, :D
Of ff terug naar me ouwe vertrouwde hardcore gym.

---------- Toegevoegd om 21:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:33 ----------

Ff of topic.Bloedtest geregeld?gelukt?

---------- Toegevoegd om 21:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:34 ----------

Dat was ik

:p

---------- Toegevoegd om 21:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:34 ----------

Eens, Rotterdam he.....

Not yet, over 2 weken testen!

Bij zijn laatste tijd mensen gaan deadliften, nou ja.....soort van. Volgens hun is het altijd deadlift, als er maar stang in het spel zit en je moet bukken.
En dan die stang trots volproppen met schijfjes totdat er geen ruimte meer is, handschoentjes aan, straps aan, wrist wraps aan, belt, mixed grip en gaan met die banaan. Kreunen als een malle!!
Heb meestal gewicht bij elkaar opgeteld, nog nooit boven 100kg geweest.

en dan heb je het nog niet eens over de uitvoering... bij mij ook van die mensen krijg gewoon pijn in me rug als ik naar ze kijk

the gym is my comedyclub

en dan heb je het nog niet eens over de uitvoering... bij mij ook van die mensen krijg gewoon pijn in me rug als ik naar ze kijk

haha ja...
jongen bij mij ging laats tricep kickbacks doen
neemt zelfs zn ipad met trainingsprogramma mee naar de gym
iemand doet voor hoe dat moet
vervolgens zwaait ie op en neer met een 20kg dumbell
XD

Gozers die net een paar maandjes trainen en een bro meenemen om vervolgens de personal trainer uit te hangen.
Groepje thee Bro's die zich afvragen wat je aan zoveel spieren hebt als die gozer die verderop bezig is.
Bro's die in hun gifgroene skinny jeans komen trainen.
Torso bro who never had a legday horen praten over tegen wie ze zondag moeten voetballen.

Terug
Naar boven