AndroidHealthClinic

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

"Ik pak gewoon liever zwaar gewicht weet je, het maakt me niet of de uitvoering goed is zolang ik maar kracht opbouw."

Dat ik de enigste Nederlander ben

Jezus Christus, wat maakt dat uit? :o Mocro, Turk, Belg en elk andere nationaliteit maakt geen f**k uit. Zolang ze hard trainen en vriendelijke gasten zijn, is het juist gezellig.

Bovendien is jouw Nederlands bagger.

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: GPRO
Jezus Christus, wat maakt dat uit? :o Mocro, Turk, Belg en elk andere nationaliteit maakt geen f**k uit. Zolang ze hard trainen en vriendelijke gasten zijn, is het juist gezellig.

Bovendien is jouw Nederlands bagger.

Volgens mij staat er zeer duidelijk bij dat dat me ook niet uitmaakt.
Maar jij bent weer zo'n pannekoek, die blijkbaar op ze teentjes is getrapt en alleen die woorden eruit haalt.
:rolol:

Volgens mij staat er zeer duidelijk bij dat dat me ook niet uitmaakt.
Maar jij bent weer zo'n pannekoek, die blijkbaar op ze teentjes is getrapt en alleen die woorden eruit haalt.
:rolol:

Laat maar dude, ik heb me vergist in het ''wat vind jij irritant in de sportschool'' topic. ; ) excuses.

"Godver, ik zit al 2 weken aan de shakes en ik merk nog geen resultaat."
Dat dere volac

Wat :roflol:

Die had van mij een pimp slap gekregen :o

dd1aedc9c6dcb6cac6789a5358e95e47287bdaac6a246fb2fd425798b2548e59.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ecto hangt 40kg aan de chest press machine. Vervolgens gaat ie zich een paar keer opdrukken. Daarna gaat ie bij de chest press machine staan, kijkt even stoer om zich heen, haalt de gewichten er weer vanaf en loopt weg.

Ik lag (really? lach...) om de eiwitscheten bij de mensen die wel squatten, wat een lucht soms om dat rack heen.

image.png

mensen die na elk setje staan te flexen in de spiegel
groot of klein, ik vind het gewoon raar!

Pas op voor bovenstaande charmeur. Menig dbb'ster is al gevallen voor zijn trucjes.

Terug
Naar boven