Pas op voor bovenstaande charmeur. Menig dbb'ster is al gevallen voor zijn trucjes.
en die van jou niet zeker
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pas op voor bovenstaande charmeur. Menig dbb'ster is al gevallen voor zijn trucjes.
Wholla wat praat jij tegen mijn vriend Sjoris? toz.

Ewa chickie
Wee jij wie hij is
JIJ WEE NIE WIE HIJ IS EN JIJ KOMEN PRATEN HIER
Overkill!Jongen bij ons had een nieuw schema gekregen van de trainer, een fullbody workout met de volgende hoeveelheid oefeningen: 3x buik, 1x benen, 4x borst, 3x rug, 2x schouder, 2x biceps, 2x triceps. 17 oefeningen en dat 3 x 12 reps en dat 3x in de week. Ik vroeg of dat niet een beetje te veel van het goede is; 'Als de trainer het zegt, zal het wel goed zijn...'
Jongen bij ons had een nieuw schema gekregen van de trainer, een fullbody workout met de volgende hoeveelheid oefeningen: 3x buik, 1x benen, 4x borst, 3x rug, 2x schouder, 2x biceps, 2x triceps. 17 oefeningen en dat 3 x 12 reps en dat 3x in de week.
Ik vroeg of dat niet een beetje te veel van het goede is; 'Als de trainer het zegt, zal het wel goed zijn...'
Meid die tijdens het legpressen (40kg) aan het appen was.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]Ik lach altijd om mijzelf, altijd als ik mezelf zie ga ik lachen. Echt, ik vind mijzelf zo grappig, soms sta ik dan in de spiegel en maak foto van mijn vieze lijf. Dan denk ik altijd bij mijzelf, kijk mijzelf staan! Haha, grappig soms echt. Of als ik zit te squaten en ik ga echt heel diep dat mensen mijn bil naad kunnen zien, dan denk ik dat kan toch niet? Dat ik mijzelf niet geneer ervoor.
Inderdaad, en dan ook nog hun tanktop omhoog tillen om hun sixpack te bekijken

De legende zegt dat GPRO geen ekte true natty is