XXL Nutrition

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

Onzekere types die zich op alle manieren beter proberen te voelen over zichzelf, al is het maar door anderen af te zeiken om hun lengte.

Onee daar lach ik niet om, dat vind ik gewoon zielig voor ze.

Dan zit je in het verkeerde topic :o

iemand op de crosstrainer die zijn ellebogen helemaal naar boven had (echt ter hoogte van schouders)

zag er net uit als een gekortwiekte vogel die probeert te vliegen maar niet lukt

Ik kom nooit in de sportschool

Onzekere types die zich op alle manieren beter proberen te voelen over zichzelf, al is het maar door anderen af te zeiken om hun lengte. Onee daar lach ik niet om, dat vind ik gewoon zielig voor ze.

Idd altijd die fucking trieste zielige lange mensen overal, walgelijk gewoon.

Onzekere types die zich op alle manieren beter proberen te voelen over zichzelf, al is het maar door anderen af te zeiken om hun lengte.

Onee daar lach ik niet om, dat vind ik gewoon zielig voor ze.

Het was een subtiele reactie om mijn grote vriend Eatandgain. Is het vervelend om zo snel op je tenen getrapt te zijn?

Vandaag getraind bij anytime fitness. Valt best veel te lachen in zulke 'gyms' :p

Vandaag getraind bij anytime fitness. Valt best veel te lachen in zulke 'gyms' :p

Wanneer ik in de zomer bij mij in het dorp train ga ik ook helemaal stuk, iedere keer weer :o

Failde vorig jaar op FSQ omdat de bar verkeerd lag en begon te rollen.
Krijg ik naar me geslingerd: Je kunt beter die smith machine pakken, dan kun je hem ook achter in je nek leggen.

Niet specifiek gerelateerd aan de sportschool maar we hebben er wel met z'n allen in de sportschool om kunnen lachen. Heb 19 december 2 verstandskiezen laten trekken en een jongen (helemaal gestoord) uit mijn gym wilde ze overkopen. Na lang onderhandelen heeft hij ze op NYE gekocht voor €50,- per stuk. Goede deal dacht ik zo :o

wtf

Ja ik dacht dus eerst, ik ga mijn verstandskiezen toch niet verkopen. Maar hij stond erop en wilde er 100 euro voor betalen. Tja wat moet ik ook verder nog met die kiezen, krijg er vast geen 100 euro voor van de tandenfee als ik ze onder mijn kussen leg vannacht.

Is die gast wel goed bij z'n verstand? Badumtss

Ja ik dacht dus eerst, ik ga mijn verstandskiezen toch niet verkopen. Maar hij stond erop en wilde er 100 euro voor betalen. Tja wat moet ik ook verder nog met die kiezen, krijg er vast geen 100 euro voor van de tandenfee als ik ze onder mijn kussen leg vannacht.

enige reden waarom iemand dat zou betalen is dat diegene iets weet wat wij niet weten

de tandenfee bestaat echt

enige reden waarom iemand dat zou betalen is dat diegene iets weet wat wij niet weten

de tandenfee bestaat echt
Nee een kies hangt hij aan een ketting die hij dan om doet tijdens het trainen en de andere hangt hij aan een touwtje aan zijn spiegel in zijn auto :roflol:

Misschien gaat ie wel voodoo met je doen. Dus als je ineens kiespijn heb weetje hoe het komt. :o

Terug
Naar boven