kaygell
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 34
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 65kg
- Vetpercentage
- 8%
1m73 crew checking in.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Onzekere types die zich op alle manieren beter proberen te voelen over zichzelf, al is het maar door anderen af te zeiken om hun lengte.
Onee daar lach ik niet om, dat vind ik gewoon zielig voor ze.
Onzekere types die zich op alle manieren beter proberen te voelen over zichzelf, al is het maar door anderen af te zeiken om hun lengte.

Onzekere types die zich op alle manieren beter proberen te voelen over zichzelf, al is het maar door anderen af te zeiken om hun lengte. Onee daar lach ik niet om, dat vind ik gewoon zielig voor ze.
Vandaag getraind bij anytime fitness. Valt best veel te lachen in zulke 'gyms'![]()

Ja ik dacht dus eerst, ik ga mijn verstandskiezen toch niet verkopen. Maar hij stond erop en wilde er 100 euro voor betalen. Tja wat moet ik ook verder nog met die kiezen, krijg er vast geen 100 euro voor van de tandenfee als ik ze onder mijn kussen leg vannacht.
Nee een kies hangt hij aan een ketting die hij dan om doet tijdens het trainen en de andere hangt hij aan een touwtje aan zijn spiegel in zijn autoenige reden waarom iemand dat zou betalen is dat diegene iets weet wat wij niet weten
de tandenfee bestaat echt