Fitness Seller

Sticky Waar lach jij om in de sportschool?

Nieuwelingen die alles bezet houden en gewichten gebruiken op een totaal verkeerde manier om vervolgens hun zooi niet op te ruimen. Daar heeft iedereen toch zin in :p
Gewoon een kwestie van
giphy.gif

5! jongens, jaartje of 14, bij één benchpress. 2 gingen letterlijk op de grond zitten.

Vorige week zat een kerel keihard te kreunen op een chest press machine. Dat met 40 kg, 40% van zijn bw

En het was weer feest in de gym vandaag.

mijn hemel :o

Zag de manager vandaag een aantal dozen heen en weer sjouwen

Man man man... Je zou toch verwachten dat een medewerker van de gym wel een paar doosjes van 20kg kan optillen...

Zag de manager vandaag een aantal dozen heen en weer sjouwen

Man man man... Je zou toch verwachten dat een medewerker van de gym wel een paar doosjes van 20kg kan optillen...

Nou..medewerkster bij ons wilde geen 40 kg bench spotten tijd geleden, want ze had schoudertyfus van het tillen van 20 kg schijven.

Basic fit he..tja..

Nou..medewerkster bij ons wilde geen 40 kg bench spotten tijd geleden, want ze had schoudertyfus van het tillen van 20 kg schijven.

Basic fit he..tja..

Jij laat je nog spotten? Dan ben jij niet zo hardkoor als ik dacht :(

Ekte ekte bankbonkers laten zich niet spotten en voeren de roll of shame als een echte man uit

Jij laat je nog spotten? Dan ben jij niet zo hardkoor als ik dacht :(

Ekte ekte bankbonkers laten zich niet spotten en voeren de roll of shame als een echte man uit

Mijn arch wordt verneukt, door de kut bench bij ons, waardoor ik niet normaal kan uitpakken.
Is gewoon chiller met dan zonder :roflol:

spotten bij bench is voor mij alleen uitpakken, vastgrijpen als ik fail en mee helpen terughangen (omdat kut bench)

Mijn arch wordt verneukt, door de kut bench bij ons, waardoor ik niet normaal kan uitpakken.

spotten bij bench is voor mij alleen uitpakken, vastgrijpen als ik fail en mee helpen terughangen (omdat kut bench)

Goeie smoes

Dat is voor iedereen spotten bij bench neem ik aan

Zie sommigen bij ons wel eens een gewicht erop gooien waarmee ze misschien 2-3 reps kunnen benchen en met behulp van spotter komen ze toch op miraculeuze wijze op 10 reps.

Daar lach ik om in de sportschool, tenzij zo'n gast mij vraagt te spotten. Dan hang ik de bar gewoon terug :o

Bij de meeste is spotten het handen onder de bar houden voor het geval je gaat falen en dan ook nog eventueel meehelpen bij een eigenlijk al falende rep.

Zie sommigen bij ons wel eens een gewicht erop gooien waarmee ze misschien 2-3 reps kunnen benchen en met behulp van spotter komen ze toch op miraculeuze wijze op 10 reps.

Daar lach ik om in de sportschool, tenzij zo'n gast mij vraagt te spotten. Dan hang ik de bar gewoon terug :o

Of dit idd :roflol:

Terug
Naar boven